Gå til innhold

Vet ikke om jeg klarer å være trofast - skilsmisse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har levd et nokså utsvevende liv seksuelt og da det viste seg at jeg var gravid med en mann tidlig i forholdet gikk vi fullt og helt inn for A4 livet. 

Vi har nå to småbarn i barnehagealder og jeg har i flere år kjent på denne rastløsheten. Hvordan jeg kjeder meg, behovet for spenning og rusen jeg får av flørting.

Har prøvd å snakke med mannen flere ganger om muligheten for et åpent forhold men dessverre er han imot det. Jeg sliter sånn og vet ikke om jeg før eller siden kommer til å være utro. Samtidig så føles det forferdelig å måtte bryte opp familien med så små barn. 

Dette gir meg mye hodebry da jeg samtidig elsker mannen min og vil ikke egentlig skille meg eller bryte opp familien. Men jeg stoler ikke på min egen dømmekraft, rett og slett. 

Ønsker råd.

Anonymkode: f21ee...de6

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får finne spenning og rus andre steder enn i det seksuell da.

Anonymkode: ada0c...aba

• Liker 8
Skrevet

Jeg tenker det er mannen din som bør ta det valget for deg… Om han er bekvem med å leve sammen med noen som helst vil flørte med andre. 

Anonymkode: 6f01e...d1a

• Nyttig 3
Skrevet

Bipolar?

Anonymkode: f880e...907

• Liker 6
Skrevet

Kan du få adrenalin-kick på andre måter? Starte med en aktivitet som gir deg kick, for eksempel klatring eller kampsort? 

Det er jo ganske så idiotisk å ødelegge familien med to små barn og en mann du elsker, for å ha deg med en fremmed pikk nå og da!! 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Adhd? 

Kjedsomhet er gift for adhd. Finn en litt spennende hobby som utfordrer deg litt. 

Anonymkode: 6614b...60d

• Liker 5
Skrevet

Er dette virkelig sånn du føler ville jeg endten vist mannen innlegget etter sagt det helt som du skriver det.. da kan han velge om han vill være med deg mens du ligger med andre eller ikke. Bipolar , adhd eller trenge adrenalin er ingen unnskyldning får at du føler at du vill være utro. Bedre være helt ærlig å la han ta sitt valg😊 føler du at han fortjener bedre så bryter du opp familien ikke bare pga han men også pga det kommer til å skape utrygghet i hjemmet og mest sansynelig krangler. Barn vill heller ha det trygt med 2 hjem en utrygt i ett. Håper alt ordner seg uansett hvilken måte bare ikke gå bak hans rygg 

Anonymkode: 211a1...5f1

• Liker 1
Skrevet

Man vet ikke hvor digg det er før man har prøvd. Det er noe veldig spesielt å dele en hyrdestund med en annen innimellom, men begge bør være i samme situasjon.

Anonymkode: 7bc3a...66d

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Man vet ikke hvor digg det er før man har prøvd. Det er noe veldig spesielt å dele en hyrdestund med en annen innimellom, men begge bør være i samme situasjon.

Anonymkode: 7bc3a...66d

Jeg håper da virkelig at det er digg å være utro, hvis det ikke en gang er godt å bryte moralske grenser er det jo helt meningsløst. 

Anonymkode: ada0c...aba

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har levd et nokså utsvevende liv seksuelt og da det viste seg at jeg var gravid med en mann tidlig i forholdet gikk vi fullt og helt inn for A4 livet. 

Vi har nå to småbarn i barnehagealder og jeg har i flere år kjent på denne rastløsheten. Hvordan jeg kjeder meg, behovet for spenning og rusen jeg får av flørting.

Har prøvd å snakke med mannen flere ganger om muligheten for et åpent forhold men dessverre er han imot det. Jeg sliter sånn og vet ikke om jeg før eller siden kommer til å være utro. Samtidig så føles det forferdelig å måtte bryte opp familien med så små barn. 

Dette gir meg mye hodebry da jeg samtidig elsker mannen min og vil ikke egentlig skille meg eller bryte opp familien. Men jeg stoler ikke på min egen dømmekraft, rett og slett. 

Ønsker råd.

Du skriver at du ikke ønsker samlivsbrudd og at du elsker mannen din. 

Men du kjeder deg, som er helt vanlig å føle på i den situasjon du er i. 

Mitt første råd er å slutte å tenke på at du har et behov for uforpliktende seksuelle relasjoner. Gjør deg ikke noe godt ved at du skaper et behov for dette. Det du har behov for er å ikke føle å rastløshet og kjede deg. Som du trenger å få gjort noe med som samtidig ikke er i konflikt med, med det du skrev er dine mål. 

Listen over hva du kan gjøre er lang som et vondt år, men handler om å skape dynamikk, mestring og utvikling i livet ditt og i samlivet med mannen. 

• Nyttig 1
Skrevet

"You can't turn a hoe into a housewife".

Dette er grunnen til at (smarte) menn kritisk vurderer en kvinnes fortid. For etter den søte kløe kommer den sure svie. Og den sure svie innebærer ødelagte familier og traumatiserte barn. 

Anonymkode: e1285...8f7

• Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er grunnen til at (smarte) menn kritisk vurderer en kvinnes fortid. For etter den søte kløe kommer den sure svie. Og den sure svie innebærer ødelagte familier og traumatiserte barn. 

Samme med menn. Er da utallige menn som kjeder seg og søker spenning hos andre kvinnfolk. Dette går begge veier. Søk hjelp er mitt råd. Begynn å tren, spis sunt, bli opptatt av andre ting enn kjønnslig kontakt med fremmede.

Hver sin lidelse her i verden....🙄

Anonymkode: fef77...bb1

• Liker 3
Skrevet

Dere vet at dere ikke trenger å høre på lystene deres? Er dere apekatter eller no?

Anonymkode: b3d2d...d03

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

10. bud:

Du skal ikke begjære din nestes ektefelle, eller hans arbeidsfolk eller andre som hører til hos din neste.

Anonymkode: e015b...6bd

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det finnes enn korrelasjon men er ikke supersterk. 

Du vet at det er mange kvinner og menn uten en slik fortid som føler det samme som TS? Bare at dem da "savner" noe dem ikke har så mye erfaring med. 

• Nyttig 2
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Ønsker råd.

Vent litt nå, var det ikke dere som sa at fortid er fortid, og antall sexpartnere før man treffer kjæresten ikke betyr noe ? At "mannen ikke har noe med hvor mange jeg har ligget med før", "bla bla, etc etc. ?

Hey shitheads, det har noe å si. for kvinner OG for menn. Gå og kok huet ditt TS, lost case. 

Anonymkode: b7006...636

• Liker 2
Skrevet

Kanskje det er på tide å ta samtalen skikkelig og fortelle han faktisk hva du føler? Hvorfor du vil, hva du savner og hvordan du faktisk ser for deg at dette skal fungere mellom dere.

En ting å er HINTE frempå at dette er noe en har lyst til. En helt annen ting er å være ærlig om følelsene og behovene sine.

Det betyr ikke at han vil endre mening. Eller at han må endre mening. Men da har dere i det minste en åpen og ærlig diskusjon rundt det. Og da vil det jo være enklere å forholde seg til faktum i saken.

• Liker 1
Skrevet

For barnas skyld er det best at mor flytter fra familien og lar den være helt i fred. Det må være nitrist å vokse opp med ei mor som tenker at å få fylt hulla sine av fremmede er viktigere enn å ta vare på de som er glade i ho. 

Jeg har adhd og bipolar 2. Jeg har ingen drømmer om å knulle rundt på bekostning av min familie. 

Du ts høres enkel og umoden ut, og i verste fall har du noen alvorlige narsissistiske trekk. Du er bra håpløs. Så bare bryt opp. Håper minnene om alle kukene holder deg trygg og med selskap når du sitter alene på gamlehjemmet, når den tid kommer. 

Skrevet
Anonvm skrev (Akkurat nå):

For barnas skyld er det best at mor flytter fra familien og lar den være helt i fred. Det må være nitrist å vokse opp med ei mor som tenker at å få fylt hulla sine av fremmede er viktigere enn å ta vare på de som er glade i ho. 

Jeg har adhd og bipolar 2. Jeg har ingen drømmer om å knulle rundt på bekostning av min familie. 

Du ts høres enkel og umoden ut, og i verste fall har du noen alvorlige narsissistiske trekk. Du er bra håpløs. Så bare bryt opp. Håper minnene om alle kukene holder deg trygg og med selskap når du sitter alene på gamlehjemmet, når den tid kommer. 

Klarte du ikke å få flere dømmende ord inn i svaret ditt?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

Klarte du ikke å få flere dømmende ord inn i svaret ditt?

Hva er problemet ditt? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...