Gå til innhold

Blir brautende folk godt likt av andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser jo at mange av de jeg kjenner som er svært brautende og tar mye plass i sosiale settinger har mange kjente og får masse likes på sosiale medier, men blir de godt likt av de fleste? Eller er det bare at de har lett for å komme i kontakt med folk, og dermed har «flere å spille på?» 

Selv synes jeg folk som er brautende og tar mye plass er slitsomme og ofte ganske uhøflige, men vet ikke om det bare er jeg som er sær eller om mange føler på det samme.

Anonymkode: dcbd3...d24

• Liker 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke brautende folk som elsker å høre sin egen stemme!🤮

Anonymkode: 67aa3...f3d

• Liker 2
Skrevet

Liker ikke brautende folk. De er ofte ufine, og unnskylder det med å «være direkte og ærlige». Hadde en slik kollega, holdt ut i ett år. 

Anonymkode: 1c00c...762

• Nyttig 2
Skrevet

Blir bare slitsomt. Må ta meg fri i flere dager for å hente inn energien de stjeler.

Anonymkode: d1336...9a1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Brautende folk tar mye oppmerksomhet. Fint for den type folk som elsker tryggheten i å ikke drite seg ut, samt fri adgang til underholdning, sånn sett kan den brautende være en grei person å være med. Du er den oppegående kompisen som redder den brautende mannen ut av alle slags kniper når han har drukket litt for mye…  

Anonymkode: 8f9f8...658

• Liker 1
Skrevet

Dette kommer jo ann på mye. Jeg har noen venner som nok virker brautende, men jeg har kjent de siden oppveksten - og vet jo at de har andre sider også ( og at av og til er det bare en maske ). Når jeg er ute så tar jeg ikke kontakt med folk som virker som de er veldig på hele tiden, der blir litt slitsomt 

Anonymkode: ced26...23d

• Liker 1
Skrevet

Jeg opplever at de er godt likt i settinger som jobb, trening etc. men opplever dem som litt ensomme som hinter mye til at de skal være alene i helgen..

Anonymkode: f0212...053

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Pappa er sånn, avhengi av likes på fb og skravler med mat i munn i selskaper. I tilegg er det flaut at han legger til mine venninner på fb of skryter over lange sykkelturer. Mange kommenterer det, men han ble mobbet i barndommen og da er det i grunnen hans mening at han ikke er frekk. Legger ut badebilder fra Spania i naken overkropp som snart 70- åring. Farmor, mamma, bestemor da hun levde prøvde å gjøre han mer ydmyk. Men han er så stålt av masteren sin selv om alle andre i familien også har høyere utdanning😟

Anonymkode: 2647b...951

• Hjerte 2
Skrevet (endret)

De jeg kjenner som har en "larger than life" personlighet holder seg på rette siden av grensen. De er sosiale og blir naturlige midtpunkt, men ikke slik at det er slitsomt.  Som introvert liker jeg at noen andre tar den rollen 😄 De er intelligente, har en sterk selvfølelse og lar også andre skinne når det trengs, og folk trekkes automatisk mot dem.

De som jeg oppfatter som brautende og litt for mye er gjerne folk som egentlig ikke har så god selvtillit, men som prøver hardt å late som. 

Endret av Leeloo
  • Liker 1
Skrevet

Nei, slike mennesker er generelt slitsomme i min bok.

Skrevet

Brautende er en negativ karakteristikk, så det er et ledende spørsmål 😂

Blir som å spørre om egoistiske folk blir godt likt, eller andre negative egenskaper, som å være dum, rigid, treg, keitete, uhøflig, unnvikende, slitsom, unnskyld-at-jeg-er-til, ufølsom, avvisende….

Anonymkode: f5087...e8b

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Enig.
Har ei venninne som er sånn. Hun skjønner ikke hvorfor hun er singel, men tror nok mye av det kommer av at hun er så utrolig brautende. Hun er ei nydelig jente (sånn typ som menn snur seg etter på gata), men jeg tror at mye av årsaken er fordi hun er så brautende at hun «skremmer vekk» mannfolka.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Brautende er en negativ karakteristikk, så det er et ledende spørsmål 😂

Blir som å spørre om egoistiske folk blir godt likt, eller andre negative egenskaper, som å være dum, rigid, treg, keitete, uhøflig, unnvikende, slitsom, unnskyld-at-jeg-er-til, ufølsom, avvisende….

Enig, her stilles spørsmålet med negativt fortegn.

Jeg synes mange brautende folk kan være morsomme og hyggelig. Man tar de for det de er, og skjønner at taktikken deres er å fortelle en god historie. Så trekker man bare fra 10-20 %, og så var det sånn det var. Tenk så trist det var om man skulle bare ha slike folk som dere overnevnte. Grå mus som satt og mumlet usikre meninger, og som ikke har en god historie å fortelle. Trist som faen!

Synes synd på deg med en "brautende" far som legger ut bilder i bar overkropp i Spania, og de lange sykkelturene han tar som 70-åring. Du er patetisk, og en dårlig datter. Du burde skamme deg, og en dag vil du nok savne hans oppdateringer på FB. 

Anonymkode: 88c24...4b6

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg kjenner ingen brautende folk som ikke er populære. Men kanskje vi definerer brautende ulikt. 

Eksen min var brautende, ville alltid at folk skulle se på ham og gi han oppmerksomhet ellers koblet han av og meldte seg ut. Han var jo alltid festens midtpunkt og det var aldri noen som ikke la merke til ham og husket han etterpå, for å si det sånn. 

Anonymkode: cabf8...fc4

• Liker 1
Skrevet

Syns brautende mennesker er slitsomme, det er bare meg, meg, meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.1.2024 den 20.35):

Ser jo at mange av de jeg kjenner som er svært brautende og tar mye plass i sosiale settinger har mange kjente og får masse likes på sosiale medier, men blir de godt likt av de fleste? Eller er det bare at de har lett for å komme i kontakt med folk, og dermed har «flere å spille på?» 

Selv synes jeg folk som er brautende og tar mye plass er slitsomme og ofte ganske uhøflige, men vet ikke om det bare er jeg som er sær eller om mange føler på det samme.

Anonymkode: dcbd3...d24

Har en brautende onkel jeg treffer en gang per år, eller sjeldnere. 

Anonymkode: b302e...d92

Skrevet

Som sagt, meningsløst spørsmål.

Her er definisjonen av å være brautende:

skryte, gjøre seg til ,opptre skrytende
EKSEMPEL
  • et brautende vesen

Anonymkode: f5087...e8b

Skrevet

Siden jeg ofte er litt stille er det fint med folk som holder samtalen i gang

Anonymkode: 2647b...951

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns sånne folk er slitsomme og styrer unna. Ikke får de likes av meg heller 😅

Anonymkode: e48f9...ee4

Skrevet

Kommer helt an på. Har man utseendet med seg, utstråling og litt sosiale antenner kan man fint være populær selv om man er høylytt og tar mye plass. 

Anonymkode: ad6e7...b3d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...