Gå til innhold

Kunne du ha datet noen som er ellers bra men er grisete og har sterk kroppslukt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ellers bra på alle områder. 

Anonymkode: fc659...a9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grisete? Nei, overhodet ikke.

Kunne sikkert datet en med sterk kroppslukt, men da måtte han vært renslig. 

• Liker 3
Skrevet

Det er vel en såpass gigantisk ille ting at det er ikke så mange andre områder det går an å være bra på som kan kompensere for det!

Anonymkode: 1471b...810

• Liker 4
Skrevet

Spørs hva du mener med grisete. Hvis du mener en dame som ikke klarer å vaske, så nei, men heller litt avslappet forhold til renhold, enn en som er ekstremt opptatt av det. Sterk kroppslukt er også uaktuelt, vært borti det før, og sexlysten gikk i kjelleren 

Anonymkode: afeab...263

• Liker 1
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 469cc...c20

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Sterk kroppslukt kommer an på hvordan lukta er, da. Sterk kroppslukt er ikke nødvendigvis vond lukt. Noen har sterkere kroppslukt enn andre, uavhengig av hygiene. Om jeg likte kroppslukta, hadde det ikke vært noe problem med en som hadde litt sterkere kroppslukt enn normalt. 

En som var grisete, derimot, nei. En mann må ha god hygiene, både med hensyn til egen kropp og til omgivelsene rundt (må vaske klær og holde boligen noenlunde ren).

Skrevet

Nei🤢

Anonymkode: ea695...491

• Liker 1
Skrevet

Absolutt ikke.

Anonymkode: e0e31...316

Skrevet

Mann her. Kan ikke skjønne hvorfor noen skulle ønske det. Jeg får angst av tanken på egen kroppslukt og vet at menn har lett for å lulte både tåfis og svette om vi ikke passer på.  Så prøver å passe på sånt. 

Grisete kan jo være så mangt. Kan du presisere? Her har nok folk veldig ulike toleranser. 

Skrevet

ALDRI! Så ekkelt.

Anonymkode: c23b3...f5f

Skrevet

Aldri i verden. Personlig hygiene er et krav.

Anonymkode: 315b0...db8

• Liker 2
Skrevet

NEI!! Et så dritt lei folk som lukter stygt! Flere stinker på bussen, og puster dårlig ånde på meg. På jobb er det en som lukter så inn i helgolands vondt - både ånde og skitten kropp. Det verste er når jeg går inn på do, og det lukter uvasket kjønnsorgan. River i nesen og jeg snur i døra. 

Er så glad for at samboeren min er renslig. Lukter aldri vondt av han. Mange andre må ha alvorlige helseproblemer. 

Anonymkode: 660ac...3f4

• Liker 2
Skrevet

Aldri.

Orker ikke folk som ikke tar personlig hygiene på alvor, og bare det å ikke gidde å vaske hender etter at man har vært ute blant masse folk osv., det reagerer jeg på. Enkelte går i gang med matlaging og lignende uten å vaske hender, blir matt av å se det...

Nå er jeg kanskje i overkant hysterisk på området, men jeg må bare ha en mann som er noenlunde lik meg, og en som er helt i den motsatte enden ville aldri kommet på tale.

Anonymkode: 4a178...fc3

• Liker 3
Skrevet

Litt forvirra her. Kroppslukt kan man gjøre noe med og hva mener du med grisete? Hadde ikke plaget meg om noen spiser litt grisete eller om de vet de vasker får lite. Får vist de vet det er sjangsen stor får de ikke er grisete men deprimerte. Altså får meg har ingenting av dette noe å si annet en jeg vill ikke være sammen med noensinne tar selvmord. Vist det er snakk om urinlekkasje og sånne ting tilogmed er det bare og gå til legen å sjekke at man ikke er syk å gå med evt innlegg i undertøyet 😅 skjønner ikke helt problemet. Er det noen derimot som synes en leilighet med gammel mat på benken er innafor så er det litt ille. Men er det depresjon som gjør at det ligger der kan vell jeg hjelpe og den som sliter få psykolog eller antidepressiva 😊

Anonymkode: 1d0ef...a80

Skrevet

Det er noen som dusjer og dusjer og bruker deodorant likevel stinker...kanskje medisinsk problem? Hadde en kjæreste, som jeg vet dusjet men med en gang han stresset bare litt lukter han kjempeille og lukea var sånn unaturlig kraftig. Ikke svett men hvitløk+ løk fabrikk. Stakkars ikke noe han kunne gjøre med det. I perioder dusjet han ikke på uker, men også når han dusjet hver dag stinket han, så dusjing hjalp faktisk lite. 

Med grisete mener jeg at de kanskje er ryddig men vasker ikke etter seg altså er det flekker å grid både på do, stue og kjøkken. 

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Stakkars ikke noe han kunne gjøre med det. I perioder dusjet han ikke på uker, men også når han dusjet hver dag stinket han, så dusjing hjalp faktisk lite

Er ikke hudlege /lege men hvis han kan gå i uker uten å dusje kam det jo hende det etablerer seg litt av en bakteriekultur på de rette stedene.. Hjelper ikke med skippertak. Kam se på hva han spiser av hvitløk og krydder. 

2 hours ago, AnonymBruker said:

grisete mener jeg at de kanskje er ryddig men vasker ikke etter seg altså er det flekker å grid både på do, stue og kjøkken

Det burde være en enkel sak å skjerpe seg på da. Ingen unnskyldning. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ellers bra på alle områder. 

Ja da har du senka krava langt nok. Nei takk

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

NEI!! Et så dritt lei folk som lukter stygt! Flere stinker på bussen, og puster dårlig ånde på meg. På jobb er det en som lukter så inn i helgolands vondt - både ånde og skitten kropp. Det verste er når jeg går inn på do, og det lukter uvasket kjønnsorgan. River i nesen og jeg snur i døra. 

Er så glad for at samboeren min er renslig. Lukter aldri vondt av han. Mange andre må ha alvorlige helseproblemer. 

Anonymkode: 660ac...3f4

Men i alle dager, når det gjelder han på jobben din, bør jo ledelsen ta tak i det.

Skrevet

Man kan ikke være bra på «alt annet» dersom vanlig hygiene og renslighet ikke er på plass. 

Anonymkode: 739a1...d0b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...