Gå til innhold

Magic circle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen her ringt magic circle noen gang ,og opplevd at det har stemt?

Anonymkode: aae7f...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har noen her ringt magic circle noen gang ,og opplevd at det har stemt?

Anonymkode: aae7f...462

Jeg har. Og har fremdeles kontakt med denne spåeren på telefon samtaler av og til. Personen sluttet på denne linja for mange år siden. Og ja, det meste har stemt. Så takknemlig for at jeg tok motet til meg å kom over dette gjennom en krise for mange år siden.

Så hadde jeg vært deg, ville jeg ikke nølt med å prøve. Men, husk at personen ikke skal hale ut tida å spør om masse greier. Personen skal vite ting. Det trenger ikke være langt frem, men nåtid. Det som ligger rundt.

Følg magefølelsen, å føler du at noen kun er ute etter å tjene penger så stopp å legg på om du skulle tatt sjansen.

men ikke bruk masse penger på det om du merker at noen bare er ute etter å tjene penger. Tipset mitt er å se om det stemmer i etterkant. Flere ganger. Gjør det ikke det er det bare lureri. Ikke alle kan spå!

Anonymkode: 6bbab...0d3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg har. Og har fremdeles kontakt med denne spåeren på telefon samtaler av og til. Personen sluttet på denne linja for mange år siden. Og ja, det meste har stemt. Så takknemlig for at jeg tok motet til meg å kom over dette gjennom en krise for mange år siden.

Så hadde jeg vært deg, ville jeg ikke nølt med å prøve. Men, husk at personen ikke skal hale ut tida å spør om masse greier. Personen skal vite ting. Det trenger ikke være langt frem, men nåtid. Det som ligger rundt.

Følg magefølelsen, å føler du at noen kun er ute etter å tjene penger så stopp å legg på om du skulle tatt sjansen.

men ikke bruk masse penger på det om du merker at noen bare er ute etter å tjene penger. Tipset mitt er å se om det stemmer i etterkant. Flere ganger. Gjør det ikke det er det bare lureri. Ikke alle kan spå!

Anonymkode: 6bbab...0d3

Hvem har du kontakt med derfra som er flinke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...