AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #1 Del Skrevet 22. januar 2024 Jeg så The Stranger, og syntes den var veldig spennende! Ble helt hekta. Syntes ikke det var verdens beste serie liksom, det var en del snarveier og litt teite partier, men selve historien var både intrikat og spennende 😊 Ønsker derfor tips til lignende serier! Som ikke er skumle, bare veldig spennende 😊 Anonymkode: 3311f...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 22. januar 2024 #2 Del Skrevet 22. januar 2024 Har du sett de andre av Coben da? Fool me once på Netflix er jo blitt en gigantsuksess, jeg slukte den på ett døgn. Det ligger to andre av han på Netflix også, safe og stay close. Har sett første episode av sistnevnte og syns den virker bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
endo Skrevet 22. januar 2024 #3 Del Skrevet 22. januar 2024 Wire in the blood synes jeg er bra. Strike er også ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #4 Del Skrevet 22. januar 2024 neon_sun skrev (5 minutter siden): Har du sett de andre av Coben da? Fool me once på Netflix er jo blitt en gigantsuksess, jeg slukte den på ett døgn. Det ligger to andre av han på Netflix også, safe og stay close. Har sett første episode av sistnevnte og syns den virker bra Nei, har aldri hørt om ham eller sett noe basert på ham før og aner ikke hva som er basert på hans bøker 😄 Jeg leser aldri krim, og er veldig kritisk når jeg velger ut serier, så det var helt tilfeldig at jeg endte med å se på denne. Men den minnet meg om en del eldre gode filmer, litt sånn Memento osv. Og kan like å se krim, men dette var jo egentlig mer mysterie enn krim, og det har jeg sett veldig lite av. endo skrev (Akkurat nå): Wire in the blood synes jeg er bra. Strike er også ok. Takk! 😊 Anonymkode: 3311f...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 3. februar 2024 #5 Del Skrevet 3. februar 2024 Det er flere serier basert på Harlan Coben på Netflix: Fool Me Once Stay Close Safe Gone for Good Hold Tight The Woods The Innocent Og én på Prime Video: Shelter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #6 Del Skrevet 3. februar 2024 Det er også en serie av Harlan Coben som heter The Five. Så den for en del år siden, men usikker på hvor den eventuelt kan strømmes fra nå.. Anonymkode: dffe7...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockyRose Skrevet 3. februar 2024 #7 Del Skrevet 3. februar 2024 Usikker om det er Coben, men har same mannlege skodespelar i alle saman i alle fall 😂 Obsession, og kan anbefale Fool me once. Mykje bra småseriar på netflix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 5. februar 2024 #8 Del Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 3.2.2024 den 18.35): Det er også en serie av Harlan Coben som heter The Five. Så den for en del år siden, men usikker på hvor den eventuelt kan strømmes fra nå.. Anonymkode: dffe7...51c The Five er på NRK. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #9 Del Skrevet 5. februar 2024 5 hours ago, Popc0rn said: The Five er på NRK. Jeg får bare opp at den ikke er tilgjengelig mer? 😕 Anonymkode: dffe7...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 6. februar 2024 #10 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg får bare opp at den ikke er tilgjengelig mer? 😕 Anonymkode: dffe7...51c Åh, dang it. Den kom bare opp i JustWatch som at den var tilgjengelig på NRK og så delte jeg linken. Den er ikke tilgjengelig andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiljeKP68 Skrevet 6. februar 2024 #11 Del Skrevet 6. februar 2024 Popc0rn skrev (På 3.2.2024 den 17.05): Det er flere serier basert på Harlan Coben på Netflix: Fool Me Once Stay Close Safe Gone for Good Hold Tight The Woods The Innocent Og én på Prime Video: Shelter Ja, det er på Netflix jeg så Stay Close og Fool Me once. anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #12 Del Skrevet 6. februar 2024 Mye skriving og tråder om denne Harlan Coben i det siste. Anonymkode: 413b1...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå