Gå til innhold

Hvorfor så sliten i skuldrene og overarmene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde for ett halvt år siden vondt i skuldrene når jeg løftet de ut til siden (impingement?) Fikk noen øvelser som jeg gjorde en stund, og det gikk over. Nå kjenner jeg det verker i skuldrene og overarmene av og til bare jeg holder en mobil, elle skriver på pc. Jeg har og vært mye anspent pga at jeg har fryst i vinter. Håper virkelig det er derfor, og at det kan gå over når jeg klarer å spenen mer av. Er en veldig anspent person, og håper virkelig ikke dette er noe som kommer til å bli kronisk.

Bruker å trene, men det har ikke hjulpet. Noen med erfaring?

Anonymkode: 5222c...87f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir bare vondt værre fikk jeg høre.  Så da ble det med det.... av og til går jeg uten BH.og må legge fra meg strikking i 6mnd.

Anonymkode: 6a134...913

Skrevet

Lyst til å fortelle hvilke øvelser du gjorde? Jeg har nye smerter som kommer fra skuldra og jeg klarer ikke gjøre øvelser, det er som om skuldra er låst når jeg har armen i ulike posisjoner.

Anonymkode: b73bd...a97

Skrevet

Kanskje ta noen timer hos en flink kiropraktor?

Anonymkode: 39a8c...ccb

Skrevet

Gjør du øvelser, eller er du i faktisk fysisk aktivitet ? Mye småmuskler som kan bli vonde og såre når man fryser og er lite aktiv. Noe så enkelt som å gå en lengre tur kan gjøre underverker hvis man har stivnet og blitt sår i overkroppen.

Anonymkode: 6ace1...d71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...