AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #41 Del Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Bra at du tydeligvis kjenner faren. Hans utålmodighet, drikkevaner og at han kaller barnet sitt for dritunge og søppel. Ja denne faren er virkelig man ønsker seg. Anonymkode: f2d60...bd7 Hvorfor flyttet du inn til han da, med en baby på 8 uker? Anonymkode: 91889...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 22. januar 2024 #42 Del Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er en slik tråd. Når man får litt motstand, kommer det frem mye annerledes i innleggene etterpå. Først var forholdet helt greit, nå er det katastrofe på under en time. Hvorfor har du fått barn med en slik mann da? Anonymkode: 16b22...d5c Nettopp. Og derfor er det ingen sympati å hente. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #43 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor flyttet du inn til han da, med en baby på 8 uker? Anonymkode: 91889...76b Fordi jeg ikker er syns 🙄 så klart nå er det mor sin skyld at far oppfører seg dårlig. Typisk KG Anonymkode: f2d60...bd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #44 Del Skrevet 23. januar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Fordi jeg ikker er syns 🙄 så klart nå er det mor sin skyld at far oppfører seg dårlig. Typisk KG Anonymkode: f2d60...bd7 Hvorfor gikk ting fra helt greit til jævlig i tråden da? Kan du forklare det? Begge dine ord. Anonymkode: 16b22...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #45 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi jeg ikker er syns 🙄 så klart nå er det mor sin skyld at far oppfører seg dårlig. Typisk KG Anonymkode: f2d60...bd7 Da er det ingen skam og snu, man skal ikke bo sammen for enhver pris. Greit du tok feil, men om du forsetter i en destruktiv forholdet så har du jo mye av skylden selv. Er jo en grunn vil jeg tro at du ikke vil at barnefar skal ha delt foreldreansvar, noen som ikke har med samværsrett som mange tror. Jeg hadde også det på min x når han gjorde det slutt når jeg var gravid. Vi hadde en barn fra før, og han overkjørte meg forhold til det barnet. Derfor fikk han ikke foreldreansvar felles får barn nr to. Han var rasende, men jeg sa hvorfor. Nå skjerpet han seg, og i dag går det helt fint. Han fikk delt foreldreansvar etterhvert men det tok noen år. Men jeg har aldri nekten han og være med på ting og tang rundt barnet, men det tok tid før jeg valgte og la han få det. Det er ikke sikkert denne barnefaren noen gang skal ha det. Men flytt ut er mitt råd, er han en god far og dere skal være et par vil det komme. Men ikke sånn som ting er nå, tror ikke det er for du ig barnets beste og bo med han Anonymkode: f9725...17b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #46 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor gikk ting fra helt greit til jævlig i tråden da? Kan du forklare det? Begge dine ord. Anonymkode: 16b22...d5c Jeg hadde ikke lyst å gå inn i detaljer og akkurat nå er stemningen «greit» fordi vi krangler ikke eller slem til hverandre. Jeg ser bare at hvis det fortsetter på den måten som den midlertidlig har vært, kommer jeg til å slutte dette. Ja det er viktig at barn har en far osv. men jeg må også passe på meg selv og mine rettigheter. Det finnes en grunn til at lovverket har forandret seg slik at de som ikke bor sammen ved fødsel har en mulighet dersom ting ikke utvikler seg til barnets beste. Anonymkode: f2d60...bd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #47 Del Skrevet 23. januar 2024 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg hadde ikke lyst å gå inn i detaljer og akkurat nå er stemningen «greit» fordi vi krangler ikke eller slem til hverandre. Jeg ser bare at hvis det fortsetter på den måten som den midlertidlig har vært, kommer jeg til å slutte dette. Ja det er viktig at barn har en far osv. men jeg må også passe på meg selv og mine rettigheter. Det finnes en grunn til at lovverket har forandret seg slik at de som ikke bor sammen ved fødsel har en mulighet dersom ting ikke utvikler seg til barnets beste. Anonymkode: f2d60...bd7 Jeg forstår det - men barnet har rett på en far også. Det virker som om du er mer opptatt av å sette deg selv først. Anonymkode: 16b22...d5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #48 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg forstår det - men barnet har rett på en far også. Det virker som om du er mer opptatt av å sette deg selv først. Anonymkode: 16b22...d5c Foreldreansvar har jo ikke noe med samvær å gjøre. Det er to forskjellige ting og jeg kommer ikke til å nekte far-barn samvær. Han er jo fortsatt far, bare at jeg har hovedansvar for barnet. Anonymkode: f2d60...bd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå