AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #1 Skrevet 22. januar 2024 Har en sønn som bor på hybel. Kort fortalt har han byttet lærebedrift og får da ikke lønn derfra før neste mnd. Men har husleie å betale. Vi har gitt han penger til mat og kjøpt inn alt han trenger. Spurte min far forsiktig i dag om han hadde mulighet til å hjelpe han med den første husleia. Pappa er rik. Ikke snakk om, han hadde jo bare pensjonist trygd sier han.. mens han har 80 mill i banken. Og penger på konto. Men å mase på sønnen min når han trenger snømåking, vil ha levert ved på døra, hentes og bringes gjør han. Synes absolutt han kunne ha hjulpet en fattig student med en liten sum på 4000 kr Anonymkode: 2e058...431
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #2 Skrevet 22. januar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har en sønn som bor på hybel. Kort fortalt har han byttet lærebedrift og får da ikke lønn derfra før neste mnd. Men har husleie å betale. Vi har gitt han penger til mat og kjøpt inn alt han trenger. Spurte min far forsiktig i dag om han hadde mulighet til å hjelpe han med den første husleia. Pappa er rik. Ikke snakk om, han hadde jo bare pensjonist trygd sier han.. mens han har 80 mill i banken. Og penger på konto. Men å mase på sønnen min når han trenger snømåking, vil ha levert ved på døra, hentes og bringes gjør han. Synes absolutt han kunne ha hjulpet en fattig student med en liten sum på 4000 kr Anonymkode: 2e058...431 Har din far noe som helst ansvar? nei!! Er du en utakknemlig drittunge? Ja. Forhåpentligvis bruker han opp alle penga før han tar kvelden slik at du ikke arver noe. Anonymkode: 3b224...616 5
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #3 Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har din far noe som helst ansvar? nei!! Er du en utakknemlig drittunge? Ja. Forhåpentligvis bruker han opp alle penga før han tar kvelden slik at du ikke arver noe. Anonymkode: 3b224...616 Herregud, hva feiler det deg? Oiii arven? Hvor kom det inn? Hva du snakker om? bitter? Misunnelig eller hva er det? Rapporterer deg for å kalle brukere her inne for drittunge Anonymkode: 2e058...431 6
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #4 Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har en sønn som bor på hybel. Kort fortalt har han byttet lærebedrift og får da ikke lønn derfra før neste mnd. Men har husleie å betale. Vi har gitt han penger til mat og kjøpt inn alt han trenger. Spurte min far forsiktig i dag om han hadde mulighet til å hjelpe han med den første husleia. Pappa er rik. Ikke snakk om, han hadde jo bare pensjonist trygd sier han.. mens han har 80 mill i banken. Og penger på konto. Men å mase på sønnen min når han trenger snømåking, vil ha levert ved på døra, hentes og bringes gjør han. Synes absolutt han kunne ha hjulpet en fattig student med en liten sum på 4000 kr Anonymkode: 2e058...431 Da hadde jeg bedt sønnen min om å si nei til bestefaren sin også. Sikkert barnslig, men jeg syns faren din er gnien og lite hjelpsom og det er en egenskap jeg ikke liker i mennesker. Anonymkode: 83285...19b 10 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #5 Skrevet 22. januar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Herregud, hva feiler det deg? Oiii arven? Hvor kom det inn? Hva du snakker om? bitter? Misunnelig eller hva er det? Rapporterer deg for å kalle brukere her inne for drittunge Anonymkode: 2e058...431 Antar det er sinnet ditt og det at du driver kaller opp din egen far som er grunnen til at han ikke vil gi barnebarnet penger. Og misunnelig? På hva? Du får jo ikke noe. Det har du jo selv sagt. Anonymkode: 3b224...616 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #6 Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Antar det er sinnet ditt og det at du driver kaller opp din egen far som er grunnen til at han ikke vil gi barnebarnet penger. Og misunnelig? På hva? Du får jo ikke noe. Det har du jo selv sagt. Anonymkode: 3b224...616 Bestefaren har tenkt seg om, plutselig ringer sønnen min og sier at bestefaren har betalt husleie til han ut 2024 😱 gud hjelpe meg Anonymkode: 2e058...431 5 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #7 Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bestefaren har tenkt seg om, plutselig ringer sønnen min og sier at bestefaren har betalt husleie til han ut 2024 😱 gud hjelpe meg Anonymkode: 2e058...431 Da får du trekke tilbake at din far er gjerrig. Anonymkode: 9f9d0...d2f 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #8 Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da får du trekke tilbake at din far er gjerrig. Anonymkode: 9f9d0...d2f Hva er du så hissig for? Anonymkode: 2e058...431
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #9 Skrevet 22. januar 2024 hvem i all verden er det egentlig som har åtti millioner kroner, bare stående i en bank liksom?? Dette er vel det aller største mysteriumet her. 😃 Sannsynligvis er dette bundet opp i noen aksjer / fond, eller noe. Regner jeg med. Anonymkode: 5c3f9...1f4 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #10 Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Bestefaren har tenkt seg om, plutselig ringer sønnen min og sier at bestefaren har betalt husleie til han ut 2024 😱 gud hjelpe meg Anonymkode: 2e058...431 Stakkars gutt. Blir mye forventninger om snømåking og andre tjenester nå gitt……. Anonymkode: e2861...865 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #11 Skrevet 22. januar 2024 Enig med TS. Gjerrig far som ikke vil hjelpe sitt barnebarn. Min eks-svigerfar var også sånn med datter. Mine foreldre har alltid delt de de har hatt med meg. Hva skal man med penger hvis man ikke skal bruke de? Anonymkode: 6150b...046
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #12 Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Stakkars gutt. Blir mye forventninger om snømåking og andre tjenester nå gitt……. Anonymkode: e2861...865 Han sønnen min sagt det? Eller er det fantasien din som spiller deg et puss der? misunnelig ? Anonymkode: 2e058...431
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #13 Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bestefaren har tenkt seg om, plutselig ringer sønnen min og sier at bestefaren har betalt husleie til han ut 2024 😱 gud hjelpe meg Anonymkode: 2e058...431 Så herlig👏 Fint gjort. Han trengte sikkert bare å tenke seg om❤️ Anonymkode: 2031c...ddb
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #14 Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har din far noe som helst ansvar? nei!! Er du en utakknemlig drittunge? Ja. Forhåpentligvis bruker han opp alle penga før han tar kvelden slik at du ikke arver noe. Anonymkode: 3b224...616 OG barnebarnet har ikke noe ansvar for å stille opp å hjelpe heller. AnonymBruker skrev (12 timer siden): Bestefaren har tenkt seg om, plutselig ringer sønnen min og sier at bestefaren har betalt husleie til han ut 2024 😱 gud hjelpe meg Anonymkode: 2e058...431 Så bra, det skulle nå egentlig bare mangle. Kan ikke bruke pengene fra grava heller. Rart det der at jo mer man har jo mer kjip blir man mens mange besteforeldre på minstepensjon sparer seg i hjel for de vil hjelpe barn og barnebarn. Anonymkode: 727ee...a39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå