Gå til innhold

Assistert befruktning

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, noen her som vet hvor lang tid det tar fra man har sendt brevet med opplysninger og politiattest og tatt prøvene man skal ta, til man får time eller tilbakemelding hos st. Olavs? Er en kvinne på 30 år og ikke barn fra før

Anonymkode: c22dd...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hei, noen her som vet hvor lang tid det tar fra man har sendt brevet med opplysninger og politiattest og tatt prøvene man skal ta, til man får time eller tilbakemelding hos st. Olavs? Er en kvinne på 30 år og ikke barn fra før

Anonymkode: c22dd...ac1

Det varierer. På deres nettsider står det noe om forventet tid, men det kan variere en del. Også ut fra prioriteringer. 

Anonymkode: ed6ba...47c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 mnd fra legen sendte inn forsepørsel til eg fikk tlf time med riksrn og sendte inn alle papirene. Tok 6 mnd før eg fikk beskjed om donor og 2 mnd etter der før eg fikk første forsøk. Men som sagt varierer. Kan være at det var lett å finne en donor med brunt hår og brune øyne, kan være vanskeligere å finne med f.eks brunt hår og blå øyne 🤷‍♀️

Anonymkode: e6c2f...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det komme bla an på svar på blodprøvene. Fikk selv time etter bare 3 uker, fordi AMH verdien var veldig lav. 32 år, ingen barn. 

Anonymkode: e3398...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det komme bla an på svar på blodprøvene. Fikk selv time etter bare 3 uker, fordi AMH verdien var veldig lav. 32 år, ingen barn. 

Anonymkode: e3398...b7d

Jeg hadde lav AMH yngre enn deg, og det var lang ventetid. 

Anonymkode: ed6ba...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig individuelt hvor lang ventetid det er. Du kan ringe dem å spørre, så får du et mer korrekt svar enn noen her kan gi deg:) 

Anonymkode: 6f8b3...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...