Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #1 Skrevet 29. januar 2006 Har en sånn "bulk" inn på rompa, hvordan bli kvitt den? Ikke noe fint, synes igjennom hvis jeg går i bukser med tynt stoff..
Frøken Labb Skrevet 29. januar 2006 #3 Skrevet 29. januar 2006 Om de bulkene er "smilehull", skal du ikke være lei deg for at du har det. Mange synes slik er søtt/tøft/spesielt. Altså i positiv sammenheng. Vær stolt av de du!
Gjest Jalileh Skrevet 29. januar 2006 #4 Skrevet 29. januar 2006 Det er fiiiint jo. Var sammen med en gutt faktisk som hadde smilehull på stumpen. Syns det var fint på gutter også jeg.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #6 Skrevet 29. januar 2006 Har to jeg. En på hver rumpeballe. Pent? Vel......
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #7 Skrevet 29. januar 2006 Det er meg, trådstarter, må bare si det er bare en!! ikke en hel haug. Men jeg vil ikke ha den der heller.. Aldri tenkt på det som særlig fint...
Gjest Jalileh Skrevet 29. januar 2006 #8 Skrevet 29. januar 2006 Det er meg, trådstarter, må bare si det er bare en!! ikke en hel haug. Men jeg vil ikke ha den der heller.. Aldri tenkt på det som særlig fint... ← Så tenk på det nå da. Det er mange som syns det er fint. Søtt rett og slett.
malicious Skrevet 30. januar 2006 #9 Skrevet 30. januar 2006 smiletull? cellulitter ? appelsinhud? er vel det samme det ?
Gjest gjest1 Skrevet 30. januar 2006 #10 Skrevet 30. januar 2006 Er dette de samme smilehullene en finner på nakne lekedukker en lekte med da en var liten? Sånn nederst på korsryggen? Lurte alltid på hva dette var for noe før, men ser jo ut som alle har sånn. Ikkeno stress sikkert!
Trampe Skrevet 30. januar 2006 #11 Skrevet 30. januar 2006 Er det nederst på korsryggen, så er det vel medfødt? Noen har det, andre har det ikke. Ikke noe å tenke på. Er det mer nedpå skinka er det nok cellulitter. Ikke noe du kan gjøre med det heller, så prøv å la være å tenke på det! Alle får cellulitter før eller senere, det er ikek noe å bry seg om.
Gjest Jalileh Skrevet 30. januar 2006 #12 Skrevet 30. januar 2006 smiletull? cellulitter ? appelsinhud? er vel det samme det ? ← tror ikke disse smilehullene noen kan ha bak på rumpa er cellulitter, nei. det er nok medfødt som en annen her skriver.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #13 Skrevet 30. januar 2006 Det er en bulk midt på den ene rompeballen. Mener ikke sånne nederst i korsryggen, har det og, men det synes jeg er bare fint.
malicious Skrevet 30. januar 2006 #14 Skrevet 30. januar 2006 Det er meg, trådstarter, må bare si det er bare en!! ikke en hel haug. Men jeg vil ikke ha den der heller.. Aldri tenkt på det som særlig fint... ← tror ikke disse smilehullene noen kan ha bak på rumpa er cellulitter, nei. det er nok medfødt som en annen her skriver. ← minte meg bare på appelsinhud, liksom. Det kan jo se ut som smilehull mener jeg
Gjest Hel Skrevet 30. januar 2006 #15 Skrevet 30. januar 2006 Jeg skjønner hva du mener trådstarter, har det samme selv. Cellulitter/appelsinhud er det ikke. Men er enig i at det ikke er noe fint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå