Gå til innhold

Tips til styling av skjørt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ville dere ha stylet dette skjørtet? Kriterier: uformelt jobbantrekk og må passe for sesongen vi er i nå (cirka 0 grader).

Screenshot_20240122_183220_H&M.jpg

Anonymkode: 2e663...8ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville hatt på svart strømpebukse og en litt pusete oversize genser. Støvletter hvis du har.

Anonymkode: 8ec1f...95d

• Liker 3
Skrevet

Skjorte, fargerik ullgenser eller cardigan over, svart strømpebukse, gode og pene  joggesko ish inne på det faste kontoret mens ute imellom møter o.l passer det med støvletter. 

• Liker 1
Skrevet

Svart strømpebukse, strikkegenser, og doc martens støvler :) Synes et slikt skjørt passer til det meste, men ville definitivt gått for en strømpebukse under.

Anonymkode: e678b...275

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker selv å bruke slike korte skjørt på kontoret. Styling er alt. Office vennlig: ullgenser - oversized, tjukke sorte strømpebukser og boots. Doc Martens (som den over nevner) Bex eller Quad (om du liker platå). Perfekt look til kontoret.

Anonymkode: 8b59d...8c7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.1.2024 den 18.43):

Jeg ville hatt på svart strømpebukse og en litt pusete oversize genser. Støvletter hvis du har.

Anonymkode: 8ec1f...95d

Dette var det jeg også tenkte 😊 hadde aldri brukt doc martens da, heller en litt vid støvlett med hel 🤩

Anonymkode: 383f1...81f

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette var det jeg også tenkte 😊 hadde aldri brukt doc martens da, heller en litt vid støvlett med hel 🤩

Blandet to poster nå, men du skjønner tegninga 🤪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...