AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #1 Skrevet 22. januar 2024 Til dere med kjæreste som ikke hadde venner før dere fikk kjæreste. 1. Hvordan møtte dere på kjæresten deres? 2. Har du andre familemedlemmer eller slektninger å snakke/være med eller som inviterer deg på ting? Takk for svar ❤️ Anonymkode: 7ef0a...ecd
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #2 Skrevet 22. januar 2024 Vi møttes via jobb. Jeg har ingen venner eller familie å være med. Anonymkode: 9ad61...fbd 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #3 Skrevet 22. januar 2024 Vi møttes på en R-fanside. Han kommenterte det jeg la ut og omvendt og en dag hadde han skrevet en pm til meg på siden. Etterhvert som vi ble mer og mer kjent begynte vi å ringe og til slutt møttes vi. Noen år etter ble vi forlovet! 😊 Har ingen venner å finne på ting med, men jeg klarer meg helt utmerket uten. Anonymkode: a2f5f...598 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #4 Skrevet 22. januar 2024 De skriver til meg på fb 🤣😅 Siste fant jeg på tinder Har familie, men er sjeldent med de Anonymkode: 6e01d...d73 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #5 Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi møttes på en R-fanside. Han kommenterte det jeg la ut og omvendt og en dag hadde han skrevet en pm til meg på siden. Etterhvert som vi ble mer og mer kjent begynte vi å ringe og til slutt møttes vi. Noen år etter ble vi forlovet! 😊 Har ingen venner å finne på ting med, men jeg klarer meg helt utmerket uten. Anonymkode: a2f5f...598 Hva er R-fan? Anonymkode: 3655f...6b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå