Gå til innhold

Hotell i London

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg planlegger en tur til London med min datter på 15 år. Kan noen anbefale meg et godt hotell? Kikker på tripadvisor men folk er jo misfornøyde med alt av hoteller. Ser på de litt rimeligere kjedene som Ibis, Travelodge osv. Men tips om mindre hoteller/ B&B mottas med takk. 

Anonymkode: 1c28b...1b2

Skrevet

Du bør jo nesten spesifisere hvor i London dere vil bo, og hva dere vil gjøre. Vil dere bo så dere kan trø rundt på Oxford Street og i SoHo med alle de andre turistene? Eller vil dere oppleve det mer lokale London? 

Selv bor jeg ofte på The Other House i South Kensington. Ganske nytt hotell, fine rom og nærhet til det meste. Er nedgang til tuben 100m unna om man vil andre plasser. 

Anonymkode: 5835a...2e7

Skrevet

Moxy Stratford . 

Anonymkode: 26c12...343

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du bør jo nesten spesifisere hvor i London dere vil bo, og hva dere vil gjøre. Vil dere bo så dere kan trø rundt på Oxford Street og i SoHo med alle de andre turistene? Eller vil dere oppleve det mer lokale London? 

Selv bor jeg ofte på The Other House i South Kensington. Ganske nytt hotell, fine rom og nærhet til det meste. Er nedgang til tuben 100m unna om man vil andre plasser. 

Anonymkode: 5835a...2e7

Er åpen for flere områder. Har vært i London mange ganger selv men hva som er bra av hoteller endrer seg. 

Skrevet

Ikke kjør Travelodge! Ja, de er nok på den rimeligere siden, men... Jeg jobbet på ett av de hotellene noen år, og jeg vil ikke anbefale de i det hele tatt!

Anonymkode: 6a7a4...1b4

• Nyttig 1
Skrevet

Thistle Holborn er super sentralt, kan hå overalt. Thistle Bloomsbury fungerer også greit, billigere men rommene her er litt ut i fra hvilket du får.

• Nyttig 1
Skrevet

https://www.millenniumhotels.com/en/bookings/?hotelcode=13471&checkin=2024-03-07&checkout=2024-03-10&rooms=1&adults=2&children=0&promo=&groupcode=&discountcode=&AAA=False&AARP=False&GOV=False&Accessible=False&viewrates=rates#/

Her bodde jeg med mine døtre og mamma i vinterferien i fjor og synes det var god valuta for pengene. Rett ved tuben, butikker og restauranter. Gangavstand til Hyde Park og shoppingområde. Absolutt et hotell jeg ville besøkt igjen. 

Anonymkode: 557b0...27d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

https://www.millenniumhotels.com/en/bookings/?hotelcode=13471&checkin=2024-03-07&checkout=2024-03-10&rooms=1&adults=2&children=0&promo=&groupcode=&discountcode=&AAA=False&AARP=False&GOV=False&Accessible=False&viewrates=rates#/

Her bodde jeg med mine døtre og mamma i vinterferien i fjor og synes det var god valuta for pengene. Rett ved tuben, butikker og restauranter. Gangavstand til Hyde Park og shoppingområde. Absolutt et hotell jeg ville besøkt igjen. 

Tusen takk👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Tusen takk👍

Til info; meldte meg inn i «kundeklubb» til Millenium og fikk god rabatt på rommet. Tok ikke med frokost da det ikke alltid er god verdi i London. Det var flott bakeri og Tesco Express rett over gata så vi kjøpte fruktsalat, bakevarer etc der. Hotellet lå tilbaketrukket fra gata så lite støy. Gloucester Road station har 3 tubelinjer som tar deg dit du trenger og stopp for «Hop on and off bus» rett utenfor. 

Koselig pub, italiensk restaurant rett rundt hjørnet og en indisk som jentene fortsatt snakker om opp i gata retning Hyde Park. 

Nå fikk jeg lyst på Londontur! 🤩 🇬🇧 Kos dere! 

Skrevet

St.Giles

Anonymkode: 355c8...6cc

Skrevet

Vi bodde alltid på St.Giles før, men prisene har økt veldig. Velger nå Royal National hotel, gjennom Agoda, som alltid har lave priser der. Velger det på grunn av at vi liker oss godt i Bloosbury-området, og det er kjempepraktisk hvis man flyr til og fra Heathrow, mtp beliggenhet nær riktig t-banelinje.

Anonymkode: 159ad...411

Skrevet

Bo sentralt! Å være avhengig av buss/bane for å komme seg til hotellet med hendene fulle av handleposer er tungvint. Man vil fort på hotellet for å legge fra seg og fort ut igjen. 
Jeg har bodd flere ganger på St.Giles og vært veldig fornøyd med det -vi kun sover og dusjer på hotellet- og også flere ganger Travelodge i Southwark og Covent Garden.

Vet mange er fornøyd med Premier inn også. 

Anonymkode: e8af3...43c

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Bo sentralt! Å være avhengig av buss/bane for å komme seg til hotellet med hendene fulle av handleposer er tungvint. Man vil fort på hotellet for å legge fra seg og fort ut igjen. 
Jeg har bodd flere ganger på St.Giles og vært veldig fornøyd med det -vi kun sover og dusjer på hotellet- og også flere ganger Travelodge i Southwark og Covent Garden.

Vet mange er fornøyd med Premier inn også. 

Anonymkode: e8af3...43c

Jeg ville ha styrt unna både Travelodge og Premier Inn. Premier Inn er litt bedre enn Travelodge da, men ikke noe jeg ville overnattet på selv. Jeg har som sagt jobbet i flere år på Travelodge selv, og har sett en del hva som egentlig skjer ' bak teppet'. 

Og i alle fall ikke kjøp mat der!! Det er ingen på kjøkkenet noen steder som er utdannet kokk. De fleste er unge studenter, og all maten kommer ferdig laget og blir tilberedt i mikro. Ja, til og med hamburgeren.

Anonymkode: 6a7a4...1b4

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...