AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #1 Skrevet 22. januar 2024 Yttergangen er veldig liten, men jeg vil gjerne ha en form for garderobe der. Det står mellom åpen eller lukket løsning, sannsynligvis en av disse to: Pax med speildører, to stk Kleshenger med benk, en stk Hva vil se best ut? Anonymkode: fc9f6...264
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #2 Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Yttergangen er veldig liten, men jeg vil gjerne ha en form for garderobe der. Det står mellom åpen eller lukket løsning, sannsynligvis en av disse to: Pax med speildører, to stk Kleshenger med benk, en stk Hva vil se best ut? Anonymkode: fc9f6...264 Jeg har lukket løsning selv og ville valgt det samme på nytt. Alternativt kan du velge den åpne om du har annen lukket oppbevaringsplass i leiligheten til ytterklær i tillegg. Anonymkode: d86ba...e7f 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #3 Skrevet 22. januar 2024 Blir fort seende rotete ut med åpen løsning Anonymkode: bf9f4...6df 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #4 Skrevet 22. januar 2024 Om gang er i åpent rom med stue/kjøkken så er det best med lukket. Ellers tiltrekker klærne til seg matlukt. Anonymkode: 51cf9...aa4
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #5 Skrevet 22. januar 2024 Er det plass til lukket, gå for lukket. Anonymkode: 1cf08...a1f 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #6 Skrevet 22. januar 2024 Jeg hadde åpen, og byttet til lukket. Entreen virker mye større nå, fordi det ikke er rotete lengre. Anonymkode: 967e8...1a4
solsolsol Skrevet 22. januar 2024 #7 Skrevet 22. januar 2024 Det spørs om dere som skal bruke den er ryddige av dere. Vi har prøvd lukket, endte med jakker og votter og sko slengt på gulvet (inkl mine klær)🙈 Nå har vi tre av den åpne du viser, med hengekurver ved siden av til småting. Ser selvfølgelig mer rotete ut enn en lukket dør, men alle henger i alle fall klærne på plass nå, så jeg er veldig fornøyd! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå