Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #1 Skrevet 29. januar 2006 Jeg er 22, og har nettopp oppdaga en drøss med store tydelige linjer under øynene??! Huden er ganske tørr der, selv om jeg pøser på med fuktighetskrem. Har også brukt Clinque øyekrem litt, men det er nesten som om DEN er årsaken til linjene. Bruker i tillegg benzyl peroksid 2,5% i ansiktet, men har ikke det under øynene fordi det er altfor sterkt. Jeg skjønner ingenting.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #2 Skrevet 29. januar 2006 bruk er HUDPLEIE-MERKE og IKKE et PARFYMERI-MERKE. Clinique = parfymeri-merke som da = mye parfyme og silikon.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #3 Skrevet 29. januar 2006 Du er ikke 14 lenger. Slikt kommer med alderen.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #4 Skrevet 29. januar 2006 Kommer med alderen? Dette har skjedd ca over natta!
Lillesøster Skrevet 29. januar 2006 #5 Skrevet 29. januar 2006 Kommer med alderen? Dette har skjedd ca over natta! ← Var du ute på fest i går? Drakk du mye? Lurer bare på om det kan være en forklaring. Alkohol og sene kvelder har negativ virkning på hud og man ser fortere sliten ut.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #6 Skrevet 29. januar 2006 Vel, ja.. men nei, jeg oppdaga det for noen få dager siden, og jeg hadde ikke antydninger til linjer engang før det..
Gjest SexyCat Skrevet 29. januar 2006 #7 Skrevet 29. januar 2006 (endret) Vel, ja.. men nei, jeg oppdaga det for noen få dager siden, og jeg hadde ikke antydninger til linjer engang før det.. ← tips: drikke masse vann. ikke drikk for mye alkohol. bytt ut clinique med et bedre merke (dermalogica, decleor, guinot & mathis er merker godkjent av MEG). Clinique er et dritt merke. De fleste parfymerimerker er det. finn deg en god og fet øyekrem som ikke lover mer enn å gi fuktighet. De som lover noe annet funker ikke. Endret 29. januar 2006 av SexyCat
LilleMy28 Skrevet 29. januar 2006 #8 Skrevet 29. januar 2006 Jeg er 30 og jeg bruker Clinique og har mer eller mindre ingen linjer verken under eller rundt øynene. Og det er ikke parfyme i den øyenkremen og fungerer helt bra for min hud, det har hupleieren som jeg går til 4 ganger i året for å kose meg bekreftet. Jeg bytter mellom å bruke Chanel og Clinique, men de bør helst oppbevares i kjøleskap. Det kan godt være at du har blitt tørr under øynene fordi du reagerer på sminke, øyenskygge eller mascara kanskje? Eller viss du bruker pudder under øynene som inneholder talkum (talc) kan det forsterke evt. små linjer. Dette pudderet legger seg nemlig inn i hver minste linje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå