AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #1 Skrevet 22. januar 2024 Vi har to barn(småskole og mellomtrinnet), mannen jobber en del, jeg er ufør. Han må derfor jobbe mer da jeg tjener dårlig. Jeg har flere kroniske sykdommer, som gjør at jeg er mye sliten. Barna våre krangler hele tiden. Det er krangling fra jeg henter de på skolen til de skal legge seg. De krangler om ALT! Og om det ikke krangles virker det som de finner på ting å krangle om. I tilegg har vi ett barn med diagnosen tourettes og tvangslidelse, og mistanke om at det andre har tourettes og adhd. I dag var det hjemmeskole pga. Været, minste har trasset og klaget på alt. Blir fly forbannet, skriker og går løs på største. Roter også ut ting overalt hele dagen. Eldste tar igjen og er frekk mot henne dagen lang, som igjen fyrer henne opp. Jeg er helt på felgen, er dette her normalt? Sånn som det er nå har hverken mannen eller jeg energi til noe som helst pga. Denne evinnelige kranglingen dagen lang. Alt det hyggelige vi kunne gjort orker vi ikke. Føler hvertfall jeg er i survivalmode hele tiden nå. Anonymkode: f0839...57b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå