Gå til innhold

Single Menn: Hvis en pen dame, som du vet har partner prøver seg på deg: Ville du hatt sex med henne?

Single Menn: Hvis en pen dame, som du vet har partner prøver seg på deg: Ville du hatt sex med henne?  

119 stemmer

1. 1. Single Menn: Hvis en pen dame, som du vet har partner prøver seg på deg: Ville du hatt sex med henne?

• Ja
      72
    • Nei
      47

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merk: Du kjenner ikke denne partneren godt, eller overhodet.

Anonymkode: cc00f...848

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke verst. 

Skrevet

Nei, synes det er kvalmt. Hadde nok sett såppas ned på henne at jeg ikke hadde klart å bli tent 

Anonymkode: 92e55...b94

• Nyttig 7
Skrevet

Virker som det samme gjelder for kvinner. Folk synes å gi blaffen. 

Anonymkode: 33e9c...8af

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Virker som det samme gjelder for kvinner. Folk synes å gi blaffen. 

Anonymkode: 33e9c...8af

Menn er i gjennomsnitt mer desperate og tar det de kan få.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er ikke mitt problem at hun har type. Ligger med de attraktive damene som byr seg. 

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn er i gjennomsnitt mer desperate og tar det de kan få.

Ville ikke gidda å ligge med en uattraktiv dame eller ei som var mindre attraktiv enn meg selv så dette stemmer nødvendigvis ikke. Men ja siden kvinner regulerer tilgangen til sexmarkedet så må man ofte ta imot når tilbudene kommer. 

Anonymkode: e30eb...a0d

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, synes det er kvalmt. Hadde nok sett såppas ned på henne at jeg ikke hadde klart å bli tent 

Sikker? Selv om hun var svært vakker?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ville ikke gidda å ligge med en uattraktiv dame eller ei som var mindre attraktiv enn meg selv så dette stemmer nødvendigvis ikke. 

Anonymkode: e30eb...a0d

Nei ihvertfall ikke hvis du er over gjennomsnittet. 

Skrevet

Dette har altfor mange risikomomenter til at det er verdt det i tillegg til at det er dårlig gjort.

En mann som mister ansikt på den måten kan gjøre mye mot deg senere.

Og en mann som gjør dette vil ha mindre sympati iblant sine venner enn den andre mannen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Sikker? Selv om hun var svært vakker?

Helt sikker. Å knulle en dame hvor det er stor sjanse hun allerede er full av sperm, det er turn-off 🤮

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Helt sikker. Å knulle en dame hvor det er stor sjanse hun allerede er full av sperm, det er turn-off 🤮

Ok 🤷‍♂️

Skrevet

Sannheten varer lengst. Svaret er 7 av 7 dager i uka. 

• Liker 2
Skrevet
Gorgonzola skrev (1 minutt siden):

Sannheten varer lengst. Svaret er 7 av 7 dager i uka. 

Du er vel ikke singel.

Anonymkode: d6a42...4c5

Skrevet

Det er ikke jeg som singel sitt ansvar å holde på trofastheten til andre. For det første vet jeg ikke hvilken avtale de har seg i mellom og for det andre vet jeg ikke hva slags forhold de ellers har (ikke alle forhold er verdt å samle på). Det er uansett ikke mitt ansvar og mitt problem.

Hadde glatt gått til sengs med henne om jeg også var lysten.

1 hour ago, AnonymBruker said:

Om hun er i et forhold eller ikke sier lite om når hun hadde sex sist. Selv single damer kan ha hatt sex nylig liksom. Den dama som blei med deg hjem fra byen kan utmerket godt ha knulla to andre på dass før hun kom til deg. Det har du ingen garanti for.

Så om du er redd for at dama kan ha ligget med andre før deg, tror jeg det er best at du ligger unna kvinner generelt. Runk med kondom, så er du nokså trygg for sæd.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du er vel ikke singel.

Anonymkode: d6a42...4c5

Pokker, leste ikke oppgaven godt nok. 

Skrevet
Even Tuell skrev (Akkurat nå):

Det er ikke jeg som singel sitt ansvar å holde på trofastheten til andre. For det første vet jeg ikke hvilken avtale de har seg i mellom og for det andre vet jeg ikke hva slags forhold de ellers har (ikke alle forhold er verdt å samle på). Det er uansett ikke mitt ansvar og mitt problem.

Hadde glatt gått til sengs med henne om jeg også var lysten.

Om hun er i et forhold eller ikke sier lite om når hun hadde sex sist. Selv single damer kan ha hatt sex nylig liksom. Den dama som blei med deg hjem fra byen kan utmerket godt ha knulla to andre på dass før hun kom til deg. Det har du ingen garanti for.

Så om du er redd for at dama kan ha ligget med andre før deg, tror jeg det er best at du ligger unna kvinner generelt. Runk med kondom, så er du nokså trygg for sæd.

Så klart har man ingen garanti, men sover en dame med en mann hver eneste natt, så er det større sjanse for at hun veldig nylig har hatt sex. Jeg slikker alltid damer, så å øke risikoen der gidder jeg ikke 

Skrevet

Er det noen grunn til å tro på monogami i 2024?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
2 minutter siden, DelvisPresley said:

Det er det.
Men her var det spesifikt snakk om en kvinne som søkte etter sex med andre, selv om hun var i et forhold. Hun har ved det punktet allerede gitt blaffen i utroskap. Og da ser ikke jeg det som mitt ansvar å overholde hennes troskap / monogami... som hun selv ikke bryr seg om.

Jeg setter pris på monogami og i et forhold forventer jeg det. Både av meg selv og partner. Men monogami har lite å si utenfor et forhold. Man kan som kjent ikke bedra noen man ikke er sammen med.

Skrevet
1 hour ago, DelvisPresley said:

Rundt 50% kanskje.

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Utrolig flott svar! En mann med standarder, verdighet og respekt for seg selv! ❤️ 

Anonymkode: a747b...b10

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...