AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Del Skrevet 22. januar Jeg er en voksen kvinne som alltid har vært ateist/agnostiker, og ingen i min familie er religiøse. I det siste har jeg merket en slags trang til å utforske det åndelige, og føler meg for første gang åpen til å tro på noe. Men hvor begynner jeg? Orker ikke lese masse gamle bøker. Anonymkode: 33a8b...d61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. januar #2 Del Skrevet 22. januar Kristendom 😀 1 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #3 Del Skrevet 22. januar De fleste i dette landet er nyliberale. Jeg anbefaler Marx. Anonymkode: acc72...863 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
. Anonym. Skrevet 22. januar #4 Del Skrevet 22. januar Knight's Templar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #5 Del Skrevet 22. januar Og forresten, er det noen religioner som lar en møte kjæledyr igjen i etterlivet? Anonymkode: 33a8b...d61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #6 Del Skrevet 22. januar Wicca om det må være religion... Anonymkode: 0e69d...e8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #7 Del Skrevet 22. januar Ps, du trenger absolutt ikke være religiøs for å utforske innenfor det åndelige. Jeg personlig vil ikke si at jeg tilhører noen religioner, men vil heller være åpen. Anonymkode: 0e69d...e8e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 22. januar #8 Del Skrevet 22. januar Pastafari! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #9 Del Skrevet 22. januar Du kan begynne med på ta noen emner i religionsvitenskap 😊 Anonymkode: 8d2e0...7c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #10 Del Skrevet 22. januar Begynn med å betrakte naturen og samspillet i den. Se hvordan systematiseringen dominerer og vitner om en kjærlig skaper. Som en signatur på et bilde. Farger, fraktalmønster, det gylne snitt, fibonaccitall osv. Hva forteller det deg om designerens personlighet? Let etter egenskaper og be oppriktig om å finne svar. Vær åpen og oppmerksom. Bruk eliminasjonsmetoden. Kan religioner som deltar i krig være de som fremmer sannheten? Tenk logisk. Anonymkode: 99f8a...2a9 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #11 Del Skrevet 22. januar Anbefaler å studere teologi, eventuelt noen emner. Lese litt i Koranen. Det er vel de to største, men 8000 andre å velge mellom❤️ Anonymkode: b299b...636 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsejesus Skrevet 22. januar #12 Del Skrevet 22. januar Sekulær buddhisme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #13 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er en voksen kvinne som alltid har vært ateist/agnostiker, og ingen i min familie er religiøse. I det siste har jeg merket en slags trang til å utforske det åndelige, og føler meg for første gang åpen til å tro på noe. Men hvor begynner jeg? Orker ikke lese masse gamle bøker. Anonymkode: 33a8b...d61 Hvis du ikke orker å lese masse gamle bøker; gå å sett deg i en kirke. Bare kikk deg rundt og kjenn hvordan omgivelsene føles. Hvordan kroppen og sinnet ditt har det ved å være i kirkerommet ❤️ Anonymkode: 9f54e...7a7 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #14 Del Skrevet 22. januar Merker meg at en del synes det var vanskelig å gi seriøse svar, ja.. men tusen takk til dere som klarte det. Ts Anonymkode: 33a8b...d61 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #15 Del Skrevet 22. januar 4 hours ago, AnonymBruker said: Og forresten, er det noen religioner som lar en møte kjæledyr igjen i etterlivet? Anonymkode: 33a8b...d61 Tror du det funker sånn at dersom du bare velger rett religion nå, tror på den noen år, så får du møte katta di igjen når du dør? Litt interessant tankegang. Anonymkode: 79d8a...247 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #16 Del Skrevet 23. januar buddhismen! Anonymkode: e5d14...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #17 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Merker meg at en del synes det var vanskelig å gi seriøse svar, ja.. men tusen takk til dere som klarte det. Ts Anonymkode: 33a8b...d61 Syns egentlig ikke du har fått annet enn seriøse svar... Anonymkode: 92395...2a6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 23. januar #18 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2024 den 15.51): Jeg er en voksen kvinne som alltid har vært ateist/agnostiker, og ingen i min familie er religiøse. I det siste har jeg merket en slags trang til å utforske det åndelige, og føler meg for første gang åpen til å tro på noe. Men hvor begynner jeg? Orker ikke lese masse gamle bøker. Anonymkode: 33a8b...d61 Definitivt satanisme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #19 Del Skrevet 23. januar Jesu Kristi Kirke av siste dagers hellige tror at dyr også skal oppstå, ikke bare mennesker. Det er ikke hovedtrekket ved troen, men det e der. Du er ellers hjertelig velkommen til å besøke dem og lære hva de tror på i en av deres menigheter Veldig fokus på Jesus Kristus og frelse gjennom hans offer for menneskeheten. Har bragt meg mye lykke i livet. Anonymkode: e70dd...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #20 Del Skrevet 23. januar Anbefaler en katolsk kirke, de har fin atmosfære og man føler faktisk at de som går der er troende, på en verdig og stillferdig måte. Anonymkode: 5294c...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå