AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #1 Skrevet 22. januar 2024 Andre som har vært i lignende situasjon? Jeg syntes det er så kjipt når venninner isolerer seg med en gang de får kjæreste. Jeg har selv kjæreste, men jeg syntes det er viktig å bevare vennskapene man har utenom kjæresten også. Har en venn som stadig avlyser planene våre, og hun har sluttet helt å ta initiativ selv til å møtes. Syntes det er så trist, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Vurderer nesten å gi opp vennskapet, når det bare går en vei. Andre som har vært i samme situasjon? Eller kanskje vært i vennen min sin situasjon som kan gi tips? Anonymkode: a8ed9...740 1
imagineme Skrevet 22. januar 2024 #2 Skrevet 22. januar 2024 Det er et veldig kjent fenomen, ihvertfall når man akkurat har truffet noen og er nyforelsket. Si det til henne på en ordentlig måte, men si samtidig at du respekterer at hun har lyst til å bruke masse tid med kjæresten sin 🙂 2
exictence Skrevet 22. januar 2024 #3 Skrevet 22. januar 2024 Det er jo ganske naturlig at man vil tilbringe tid med kjæresten, og da går jo den tiden utover annen tid. Men ja, viktig å ta vare på og være med venner. Du kan snakke med henne om det, men du må samtidig vise forståelse at litt mindre tid går til venninner nå enn før
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #4 Skrevet 22. januar 2024 Hvis man tilnærmet kutter ut venner når en får seg en kjæreste, så kan man ikke regne med at de er der hvis det skulle bli slutt. Anonymkode: fa6f3...124
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #5 Skrevet 22. januar 2024 Veldig vanlig.. Anonymkode: c9109...bfd
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #6 Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Veldig vanlig.. Anonymkode: c9109...bfd Og veldig dumt! Anonymkode: 11ca1...ed3
powerpuffen Skrevet 22. januar 2024 #7 Skrevet 22. januar 2024 Jeg tenker at det er helt normalt. I startfasen er det nødvendig å bruke mye tid med hverandre for å vite om det er verdt å satse på i det lange løp. Jeg har alltid gitt mine venninner den tiden de trenger - jeg var jo der selv en gang. Døren er jo åpen her uansett 😊 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå