AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #1 Skrevet 22. januar 2024 Poden på 11 har nevnt at han ønsker å være lengre hos hver forelder og at det er slitsomt med skiftet hver uke. Vi har samvær 50% og jeg hadde han litt lengre sist uke ( en ekstra helg ) Han gråt når han skulle til far, og sier han savner meg og pus. Det forstår jeg jo. Ønsker gjerne å ha han mer, og lurer på å kanskje ha barnet to uker i strekk. Men far jobber ekstremt mye, og barnet er mye alene der på kvelden. De finner ikke på så mye sammen, mens vi har det veldig gøy ute og aker og trener. Far er ekstremt opptatt med prosjekter, hobbyer og jobb. Han fyller liksom opp døgnet uten å helt tenke på behovet som barnet har for å ha det gøy med han. Siden han er "opptatt" så får ungen på en måte bare sitte der da, og han "slipper" foreldrerollen. En annen sak er han barnet har adhd. Og jeg er helt skutt den uka etter at barnet har vært hos meg. Vi er mye sammen ute og jeg rekker knapt å rydde hjemme. Jeg blir også utmattet. Så jeg lurer på hvordan det skal gå, om vi har barnet i lengre strekk hjemme. Fordi vi synes begge det er krevende med følelser som går opp og ned ( barnet utrykker disse mest hos meg, da far er mer sånn "ta deg sammen" type. Siden jeg er mer åpen for å lytte så får jeg alt, og det har også slitt på mine nerver og stressnivå. Lurer på hva andre har gjort mtp samvær og litt større barn? Har dere sluttet med annenhver uke? Anonymkode: 7870d...7d1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå