AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #1 Skrevet 22. januar 2024 Har vært med en i over et år. Jeg ble forelska veldig fort, men kunne ikke ha et forhold fordi jeg hadde nettopp kommet ut av et annet forhold. Det førte til at vi var i et slags situationship. Han mistet tilliten til meg og viste mindre følelser etter at han så hvor stor oppmerksomhet jeg fikk fra det motsatte kjønn. Jeg var fortsatt lojal mot han fram til han begynte å pushe meg vekk følelsesmessig. Jeg sa at jeg hadde en PF som fikk han til å forstå at jeg gjør hva som helst for han. Da begynte han etterhvert å leke med meg følelsesmessig, typ blokkere meg om han følte seg avvist, tulle på en sårende måte også bare si nei da bare tuller, og egentlig sier han aldri lenger at han savner meg, elsker meg, eller noen ting sånt. Føler det er fordi han vet hvor glad jeg er i han, så han på en måte bruker meg når det passer han. Han gir mye oppmerksomhet når det gjelder sex, eller om noen prøver seg på meg, da blir han veldig sjalu. Jeg gjør også mye for han, om det er noe han trenger så skaffer jeg det. Alltid er jeg tilgjengelig for han. Fram til jeg gjør noe han ikke liker, da er det jeg som igjen rekker ut til ham. Jeg tror ikke han elsker meg på ekte, og det er sårt. For han sier jeg er perfekt, men det ser ikke ut som han er redd for å miste meg. Jeg er sliten fordi jeg jobber med meg selv, samtidig er han ikke bra for meg. Jeg vil koble meg vekk fra han, komme meg videre. Men det er så tungt med de psykiske problemene jeg har. Håper noen kjenner seg igjen og kan gi meg tips. Jeg har blitt misbrukt emosjonelt fra ung alder at jeg ikke kan stole på mine følelser og tanker lenger. Dette er da ikke kjærlighet? Når jeg forteller han «Jeg er så forelska i deg» for å lette stemningen eller får å være søt, så sier han neeei ikke si det. Han sier det ikke på en sur måte, men typ at vi ikke skal snakke om det nå. Har aldri fått sånt tilbake fra han. Kun i begynnelsen, når jeg ikke var emosjonelt tilgjengelig. Som sagt har jeg ikke noe problem med det motsatte kjønn, og vet jeg kan få bedre, men er så knyttet til han. Det gjør virkelig vondt. Jeg føler bare at han vil ha meg fordi jeg gjør alt for han, og fordi han vet andre vil ha meg, så han har på en måte en makt. Jeg vil bare være der for meg selv og jobbe med meg selv, men kan ikke gjøre det med en person som er så dårlig for meg. Anonymkode: 96258...208
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #2 Skrevet 22. januar 2024 Du er psykisk bundet til ham. Du må blokkere og avvise, si nei nå er det nok, velge deg selv. Tøffeste valget i livet ditt, men velg deg selv. Anonymkode: 0636c...754 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #3 Skrevet 22. januar 2024 Hva skjer med deg om du gjør det slutt, blokkerer han og ikke skal treffe han mer? Anonymkode: e90f3...782
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #4 Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hva skjer med deg om du gjør det slutt, blokkerer han og ikke skal treffe han mer? Anonymkode: e90f3...782 Håper du får gjort det slutt med han. Anonymkode: e90f3...782
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #5 Skrevet 22. januar 2024 Da blokkerer du han, og fokuserer på deg selv. Anonymkode: 09acf...4b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå