Gå til innhold

Jeg er utlending og har ingen interesse for norske damer.Men denne damen vil ikke la meg være i fred?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På jobben har en norsk kollega vist interesse, invitert meg ut og til og med foreslått å komme hjem til henne. Jeg har alltid høflig takket nei, selv om hun har gitt komplimenter hele tiden og gir seg ikke nå føler jeg meg litt ukomfrtabel på jobb pga dette.Hvordan kan jeg håndtere dette? Jeg har også dame så det passer overhodet ikke. 

Anonymkode: 8ba14...fe7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HR

Anonymkode: aa9d2...2c8

• Nyttig 4
Skrevet (endret)

Du må være klar og tydelig på at du ikke er interessert på noen som helst måte. Hjelper ikke det, prat med leder. 

Endret av Athena Freyja
  • Liker 1
Skrevet

Som AB sier - HR eller din nærmeste leder. Alternativt AMU eller verneombudet hvis dere har det tilgjengelig.

• Liker 2
Skrevet

Si ifra til ledelsen, eller så sier du direkte til henne at den førtinga får hun ta et annet sted for du et faktisk ikke interresert. 

Anonymkode: b449a...d96

• Liker 1
Skrevet

Etnisk norske kvinner er gale etter utenlandske menn, og slik er det. Det er fordi evnen til å få barn hos etnisk norske menn synker dramatisk.

Anonymkode: 603f5...359

• Liker 1
Skrevet

Du må jo bare være tydelig. Veldig spesielt at hun er så ivrig.

Anonymkode: 5db68...f0a

• Liker 1
Skrevet

Snakk om kjæresten din på jobb. Da vil hun forhåpentligvis forstå.

Anonymkode: e29dd...a7b

• Liker 1
Skrevet

Gjør som vi kvinner har gjort i alle år når vi får uønsket oppmerksomhet fra menn. Si nei, jeg har kjæreste og er ikke interessert. 

Anonymkode: 32b78...18c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Etnisk norske kvinner er gale etter utenlandske menn, og slik er det. Det er fordi evnen til å få barn hos etnisk norske menn synker dramatisk.

SVÆRT FÅ norske kvinner har noen som helst interesse av ikke-vestlige innvandrere. 

Anonymkode: cb472...8f4

• Liker 3
Skrevet

Things that didnt happen

Anonymkode: a75ab...589

• Liker 1
Skrevet

"Nei, tror ikke dama mi hadde likt at jeg drar på besøk til deg"

"Nei, jeg har planer sammen med dama mi den dagen"

"Nei, jeg skal være sammen med dama mi"

"Nei, den filmen har jeg tenkt å se sammen med dama mi"

"Nei, det passer seg ikke, jeg har dame"

Hun har tydeligvis ikke skjønt at du ikke er interessert, så da må du bare kommunisere tydeligere.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Litt sånn som norske damer har det med noen utenlandske menn.  De heller skjønner ikke et NEI. 

Anonymkode: d6cd8...c43

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei…….de er ikke det 😂

Anonymkode: d6cd8...c43

• Liker 1
Skrevet

Norske damer er ikke feminine. Jeg ser ikke noe forskjell på norske menn og norske damer. 

• Liker 1
Skrevet

Hun vil nok bare være venninnen din. Hvorfor vil du ikke være med ei norsk dame? 

Ser ut til at få her har fått med seg at ts er en kvinne og at dette handler mest sannsynligvis ikke om sex.

Anonymkode: f9fd5...ad7

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Når tid tok du sist imot etnisk norsk tissemann da...OM JEG TØR SPØRRE?

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hun vil nok bare være venninnen din. Hvorfor vil du ikke være med ei norsk dame? 

Ser ut til at få her har fått med seg at ts er en kvinne og at dette handler mest sannsynligvis ikke om sex.

Anonymkode: f9fd5...ad7

Hvor har du fått informasjon om at TS er kvinne? I HI står det at TS har dame, men det står ingenting om kjønnet til TS.

Skrevet

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Norske damer er ikke feminine. Jeg ser ikke noe forskjell på norske menn og norske damer. 

ojsann. Det sier jo litt. Jeg har evnen da. Hehe. Luv luv & kiss kiss. Kanskje du skal være litt forsiktig når du dater. Jeg begynner alltid å glo litt hvis jeg er usikker på kjønn. Sjeldent da! Sjeldent at jeg glor sånn og. Jeg føler meg så avslørt men de skjønner sikkert ikke engang at jeg ser etter kjønnsuttrykk. Har denne personen pupper, er raskeste måte å finne ut av for meg. 

Anonymkode: 6bf31...aac

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.1.2024 den 11.32):

På jobben har en norsk kollega vist interesse, invitert meg ut og til og med foreslått å komme hjem til henne. Jeg har alltid høflig takket nei, selv om hun har gitt komplimenter hele tiden og gir seg ikke nå føler jeg meg litt ukomfrtabel på jobb pga dette.Hvordan kan jeg håndtere dette? Jeg har også dame så det passer overhodet ikke. 

Litt interesse for norske damer har du vel? Hadde det ikke vært litt spennende å prøve ei i senga? Hadde det ikke vært litt kjipt å gå gjennom hele livet uten å ha prøvd? Norske damer er jo generelt et fyrverkeri i senga. Du finner ikke mange norske damer som bare ligger der som en sekk.

Anonymkode: 95e60...39d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...