AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #1 Skrevet 22. januar 2024 Jeg har reservert en leilighet sentralt på Voss og tanken var at vi skulle ta gondol opp på fjellet og gå skiturer derfra. Ser imidlertid at det blir veldig dyrt for en familie på fem. Er det andre, billigere måter å komme seg til skiløypene? Vi reiser med to store barn på 10 og 13 og en liten på to år. Vi har bil. I tillegg til skigåing ser jeg for meg at vi besøker Vossabadet, lekeland og bowling. Andre tips eller innspill? Anonymkode: dd047...8ad
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #2 Skrevet 22. januar 2024 Du kan jo kjøre opp i Bavallen hvis dere har med bilen. Kjøre på Vikafjellet/Myrkdalen. Det er godt med skiløyper med andre utgangspunkt enn toppen av gondolen, fx ski- og tursenteret. Anonymkode: bf63f...c1f 1
Kjetil E Skrevet 22. januar 2024 #3 Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har reservert en leilighet sentralt på Voss og tanken var at vi skulle ta gondol opp på fjellet og gå skiturer derfra. Ser imidlertid at det blir veldig dyrt for en familie på fem. Er det andre, billigere måter å komme seg til skiløypene? Vi reiser med to store barn på 10 og 13 og en liten på to år. Vi har bil. I tillegg til skigåing ser jeg for meg at vi besøker Vossabadet, lekeland og bowling. Andre tips eller innspill? Anonymkode: dd047...8ad I tillegg til det AB nevner kan dere ta toget til Uppsete eller Mjølfjel (Lokaltog mot Myrdal) og gå på ski der. For alternative aktiviteter kan dere jo og ta toget til Myrdal og Flåmsbanen tur retur.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #4 Skrevet 24. januar 2024 Tusen takk for forslag. HI Anonymkode: dd047...8ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå