Solstrålen. Skrevet 25. februar #21 Del Skrevet 25. februar Så det her på rød løper, men de utdyper ikke hva dette handlet om i det heletatt. Bare at aurora varslet produksjonen ang at han var upassende. Noen som vet noe mer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 25. februar #22 Del Skrevet 25. februar Solstrålen. skrev (28 minutter siden): Så det her på rød løper, men de utdyper ikke hva dette handlet om i det heletatt. Bare at aurora varslet produksjonen ang at han var upassende. Noen som vet noe mer? Fannar har både en og to skruer skrudd inn feil. Så tipper det som er klippet bort dreier seg om puling og missbruk av kvinner. Et emne jeg tror han har lite erfaring med annet enn i kjeften, og jeg vil satse mye på at han er jomfru. Den desperasjonen ser man sjeldent hos de som vet hva de snakker om. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 26. februar #23 Del Skrevet 26. februar (endret) Spoiler Ble så stolt over Bendik på parsermonien 🥰 Synes det var bra at Mario ble kastet ut, etter det dem gjorde mot Erlend 🥰❤️ Endret 1. mars av Nonish91 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 26. februar #24 Del Skrevet 26. februar TommyRocker skrev (På 20.2.2024 den 22.30): Jeg må bare få sagt at Lotte er det vakreste mennesket jeg har sett😍😍 Synes også hu va pen, frem til med den episoden med Dina 🥹 da var hu ikke vakker lenger 🙃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 28. februar #25 Del Skrevet 28. februar (endret) Spoiler Jeg lo godt da Lotte og Amalie prøvde å være skinnhellige på parseremonien og påsto at deres allianse aldri hadde kastet ut noen av sine egne, og så viste produksjonen et klipp fra da de rottet seg sammen mot Dina! Bra at Mario ble sendt ut, for han han var alt for cocky og sjefete. Dessverre kommer han nok inn igjen, men enn så lenge er det bare å nyte tiden uten alt selvdiggingen og snakket om Luigis eventyr. Og i tillegg trenger Lotte en bitteliten fillerist da hun har stått alt for trygt med Mario/Luigi. Endret 28. februar av Ardwinna 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 28. februar #26 Del Skrevet 28. februar (endret) Spoiler Spoiler Spoiler Feil...... Endret 28. februar av Granneman82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 28. februar #27 Del Skrevet 28. februar Solstrålen. skrev (På 25.2.2024 den 12.52): Så det her på rød løper, men de utdyper ikke hva dette handlet om i det heletatt. Bare at aurora varslet produksjonen ang at han var upassende. Noen som vet noe mer? Aurora sier til Rød Løper at han blant annet snakket om sex på kirkegårder, så det er nok rett og slett at han har snakket mye om sex og sagt mye drøyt og rart. Og siden Aurora er en selverklært classy girl, reagerte hun kanskje sterkere enn de andre. Deltakerne fikk beskjed om at hovedsaken var at oppførselen hans ikke var til skade for de andre, og at det var helt greit å snakke til Fannar om de syntes han gikk over streken. Jeg kjøper ikke at Fannar er spesielt erfaren siden han snakker så mye om sex og prøver å være mest mulig drøy. De som snakker mest om sex og er mest stor i kjeften om temaet, er som oftest de med minst erfaring. Enten er Fannar jomfru, eller så er han veldig uerfaren og usikker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 1. mars #28 Del Skrevet 1. mars «Vi kaster ikke ut våre egne» Spoiler 1 uke etter de sendte ut Dina bak ryggen hennes🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 7. mars #29 Del Skrevet 7. mars (endret) Så barnslig oppførsel av Emelie og Maryann. Endret 7. mars av kahaki 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 7. mars #30 Del Skrevet 7. mars kahaki skrev (2 timer siden): Så barnslig oppførsel av Emelie og Maryann. Har sett, men hva gjorde dem gærent? 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Hol Skrevet 7. mars #31 Del Skrevet 7. mars kahaki skrev (3 timer siden): Så barnslig oppførsel av Emelie og Maryann. Selvinnsikt er en fin ting🫣🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 7. mars #32 Del Skrevet 7. mars Nonish91 skrev (1 time siden): Har sett, men hva gjorde dem gærent? 😃 Måten de prater om Naomi. Særlig Maryann som er så opptatt av å inkludere og være snill mot alle hadde jeg trodd ville oppført seg bedre. … bare skuffa over oppførselen😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 7. mars #33 Del Skrevet 7. mars kahaki skrev (4 timer siden): Måten de prater om Naomi. Særlig Maryann som er så opptatt av å inkludere og være snill mot alle hadde jeg trodd ville oppført seg bedre. … bare skuffa over oppførselen😅 Åja, ja da har jeg gått glipp av det 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 8. mars #34 Del Skrevet 8. mars Tenker Lotte og Amalie nå kjenner at det var litt dumt å legge alle eggene i en kurv. Mario kommer helt sikkert inn igjen, og Lotte bidrar på ingen annen måte i spillet enn å være partneren til Mario😂. Blir interessant å se hvordan samspillet blir fremover. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titori Skrevet 8. mars #35 Del Skrevet 8. mars TommyRocker skrev (På 20.2.2024 den 22.30): Jeg må bare få sagt at Lotte er det vakreste mennesket jeg har sett😍😍 Hæ? Helt terningkast 4, har aldri tenkt at hun er spesielt pen. Mulig det er fordi hun virker ganske umoden og litt.. blåst. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 9. mars #36 Del Skrevet 9. mars (endret) Jeg synest det er så kleint å se på når noen av de andre begynner å snakke engelsk fordi de ikke prøver å forstå Karl. Særlig Bendik. Det er ikke sååå vanskelig å forstå dansk, det er bare å gi det litt tid så skjønner de det. Karl prøver iallfall å forstå de andre. Tror Emelie har fått litt nok av det også måtte le litt når hun påpekte at de ikke trengte å snakke engelsk til henne. Deltagerne gjorde jo en stor greie av det var så vanskelig å forstå Emelie og svensk når hun kom inn, det er iallfall ikke vanskelig. Jeg blir så distrahert av de engelskgreiene at jeg nesten ikke får med meg hva som skjer. Endret 9. mars av missmcbeal 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 11. mars #37 Del Skrevet 11. mars For en kjedelig sesong. Og så er den nesten ferdig alt! Syntes det har gått alt for fort og skjedd alt for lite! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 12. mars #38 Del Skrevet 12. mars Zidji skrev (19 timer siden): For en kjedelig sesong. Og så er den nesten ferdig alt! Syntes det har gått alt for fort og skjedd alt for lite! Helt enig! Denne sesongen har vært veldig kort, men tror vel det er fordi det ikke skjer noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 12. mars #39 Del Skrevet 12. mars Cambria skrev (19 minutter siden): Helt enig! Denne sesongen har vært veldig kort, men tror vel det er fordi det ikke skjer noe. Ja! Jeg binget sesong fire samtidig og greit nok at den har litt flere episoder, men herregud så mye som skjer!!! Mange nye folk! Og mange flere twister, fredninger og drama drama drama!! 👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nina84 Skrevet 12. mars #40 Del Skrevet 12. mars Det jeg ikke skjønner er at de ikke bruker den gavepakke det er at parene ikke lenger er kjønnet. Husker ikke hvilken, men tror der var en uke der sitteplasser ble utdelt uavhengig av par. Ellers har vert par fått en sitteplass hver. Man kan si mye om de to sesongene med paradise, men der var det veldig mye mer spennende hvem som fikk sitte, og dermed hvordan parene ble. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå