Me for life Skrevet 12. mars #41 Del Skrevet 12. mars Det jeg ønsker meg mest av alt til neste sesong er at de som er sendt ut forblir ute. Utrolig irriterende at den ene etter den andre kommer tilbake. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 12. mars #42 Del Skrevet 12. mars Me for life skrev (16 minutter siden): Det jeg ønsker meg mest av alt til neste sesong er at de som er sendt ut forblir ute. Utrolig irriterende at den ene etter den andre kommer tilbake. Jeg synes det er litt greit jeg, for de vil jo ofte hevne seg og spiller litt hardere når de er tilbake igjen. Så da blir det jo mer drama! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 12. mars #43 Del Skrevet 12. mars herregud å lei jeg er trynet til mario. og hun lotte som ikke gjør noe annet enn å sove og gjøre det mario bestemmer. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 13. mars #44 Del Skrevet 13. mars Zidji skrev (23 timer siden): Ja! Jeg binget sesong fire samtidig og greit nok at den har litt flere episoder, men herregud så mye som skjer!!! Mange nye folk! Og mange flere twister, fredninger og drama drama drama!! 👏👏 Jeg gjorde det samme! Nå er det min favorittsesong, men opplevde også at vi fikk mye mer innblikk i det sosiale mellom deltakerne. Jeg tror mye av utfordringen er at det bare er tre episoder i uka, som igjen gjør at de ikke kan ta med like mye og dermed prioriterer vekk det sosiale. Nå skal vi få se mer av spillet, men når den sosiale biten mangler så mister vi også mye av spillet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 13. mars #45 Del Skrevet 13. mars Det skjer jo ingenting i denne sesongen 😩 og hvorfor måtte Mario komme inn igjen? Han er nåtidens Kristian René, er med gang på gang på gang🥱 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 15. mars #46 Del Skrevet 15. mars Tulla25j skrev (På 12.3.2024 den 21.55): Jeg synes det er litt greit jeg, for de vil jo ofte hevne seg og spiller litt hardere når de er tilbake igjen. Så da blir det jo mer drama! Men det kan de gjøre i jury, men å komme inn dagen etter blir bare dumt liksom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 18. mars #47 Del Skrevet 18. mars Er så lei Mario og Lotte. Mario hadde vært gøy viss det ikke hadde vært for hun. Han spiller rått og provoserende, og det er underholdning i det! Men det gjør og at Lotte seiler gjennom og skaper null underholdningsverdi. De er drittkjedelige som par! Ødelegger mye av denne allerede kjedelige sesongen.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 18. mars #48 Del Skrevet 18. mars han mario er som en kakkerlakk.. overlever ww3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 18. mars #49 Del Skrevet 18. mars Sykt teit at de siste episodene ikke kommer ut før 1.april… hva er poenget med å ta pause i en uke, siste uken ? Greit det er påske, men det sendes ikke noen av de helligdagene heller… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArneAnd Skrevet 20. mars #50 Del Skrevet 20. mars Titori skrev (På 8.3.2024 den 22.51): Hæ? Helt terningkast 4, har aldri tenkt at hun er spesielt pen. Mulig det er fordi hun virker ganske umoden og litt.. blåst. Jeg er enig med han som sa Lotte er vakker. Hun er bortimot perfekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkelt&Komplisert Skrevet 15. mai #51 Del Skrevet 15. mai Bare litt treg med å se denne sesongen... jeg savner mr. og mrs. Paradise iløpet av sesongen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå