Gå til innhold

Paradise Hotel 2024

os Maxilla

Anbefalte innlegg

Da var Paradise tilbake, i tilsynelatende noenlunde samme format som før.

Selv synes jeg det er skikkelig kjedelig med gjenbruk av gamle deltakere, spesielt når flere av dem kommer fra de soleklart kjedeligste sesongene som fantes. Men kanskje det er like greit, når de nye deltakerne uansett er dårlige kopier av tidligere deltakere - ref "Even Kvam fra wish". 

Første episode var klein som søren og jeg kjenner på hele meg at jeg er for gammel. Men vi får se hvordan det utvikler seg💃

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg til å se det, selv om jeg har lave forventninger. Jeg kjenner han ene som er med, spent på hvordan han blir fremstilt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yess synes første episode var bra. Morsomt med gjensyn med Mario, Johannes og Aurora.

Hysterisk morsomt med Even jr wannaben.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ingen som ser på? Hva synes dere sålangt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på en og annen episode, håper det snart blir mer gøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle "avkledde" realitys, så er Paradise hotel med sin "livet er et lære"- og sommerfugl-humor, smått underholdende å ha på sånn i sidesynet. Og litt morsomt at Aurora classy-girl og Mario & Luigi er med.
Men jeg stusser på noe; er Mario bare 24år? fremdeles? Og når blir dette egentlig spilt inn? Marios partner Lotte er, så vidt jeg googler meg fram til, hans livs kjærlighet som han møtte i april i fjor? Og allerede eks?
Forvirret helt ut i lillefingern jeg... 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ThePinky skrev (På 4.2.2024 den 0.00):

Av alle "avkledde" realitys, så er Paradise hotel med sin "livet er et lære"- og sommerfugl-humor, smått underholdende å ha på sånn i sidesynet. Og litt morsomt at Aurora classy-girl og Mario & Luigi er med.
Men jeg stusser på noe; er Mario bare 24år? fremdeles? Og når blir dette egentlig spilt inn? Marios partner Lotte er, så vidt jeg googler meg fram til, hans livs kjærlighet som han møtte i april i fjor? Og allerede eks?
Forvirret helt ut i lillefingern jeg... 😂

Jeg lurte akkurat på det samme. Han var jo med i 2018(?), det er seks år siden. Er det ikke 20-årsgrense på dette? Jeg er så lei fyren at det føles som han har irritert meg i et tiår allerede, klarer ikke tro på at han bare er 24 🙉

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

os Maxilla skrev (2 timer siden):

Jeg lurte akkurat på det samme. Han var jo med i 2018(?), det er seks år siden. Er det ikke 20-årsgrense på dette? Jeg er så lei fyren at det føles som han har irritert meg i et tiår allerede, klarer ikke tro på at han bare er 24 🙉

Han er født i 1998.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christina82 skrev (3 timer siden):

Hva er det med han islandske? 

Det lurer jeg også på. Kan umulig være seg selv der inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (På 2.2.2024 den 17.23):

Ingen som ser på? Hva synes dere sålangt?

Aurora er gull og kupper hele sesongen så langt. Ellers litt kjedelig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johannes er noe av det mest irriterende å høre på, med hans partner Lotte og forbaska Mario på en delt andreplass...
Hvorfor er det ingen som gjør noe for å få jekket dem ned noen hakk?
Jeg vil ha Maryann inn igjen, hun fortjener en ny sjanse. Men da bør hun tenke mer på seg selv og ikke stole for mye på de andre i alliansen.

(Jeg har sett alle episodene for denne uka, så ikke les kjeftinga mi under om du ikke vil vite hva som skjer)

Spoiler

Det er et spill, men det var virkelig råttent gjort å hive ut Dina på den måten. Spesielt siden hun hadde en såpass stor rolle i å ordne det sånn at "husholdningen" deres fikk makten. Håper hun kommer inn igjen, med nytt mot og full av hevngjerrighet. Om ikke annet, så i alle fall for å gi Johannes noe å bli forvirret og frustrert over.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (1 time siden):

Skjul innhold

Det er et spill, men det var virkelig råttent gjort å hive ut Dina på den måten. Spesielt siden hun hadde en såpass stor rolle i å ordne det sånn at "husholdningen" deres fikk makten. Håper hun kommer inn igjen, med nytt mot og full av hevngjerrighet. Om ikke annet, så i alle fall for å gi Johannes noe å bli forvirret og frustrert over.

Tenker hen kommer inn igjen med et hevngjerrig overtak. Er ofte sånn ved "urettferdig" utsjekk.

Jeg klarer ikke å like Mario. Ikke første gang han dukket opp på tv, og liker han mindre og mindre for hver gang han åpner munnen sin om lille-luigi, maktovertak og dritslenging om mennesker som ikke er enig med han. Han går i forsvar så fort noen kritiserer og "forelsker" seg raskt i de han kan kaste rundt på. Bryr seg ikke om han sårer folk.

Jeg er langt over aldersgrensa for både PH og Mario, men kjenner meg så godt at jeg ikke hadde havnet til sengs med en slik wannabe-alfa. Alfaer er turn off når de misbruker og tror de er noe mer enn de er. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The_marsmallowlady skrev (10 timer siden):

Tenker hen kommer inn igjen med et hevngjerrig overtak. Er ofte sånn ved "urettferdig" utsjekk.

Jeg klarer ikke å like Mario. Ikke første gang han dukket opp på tv, og liker han mindre og mindre for hver gang han åpner munnen sin om lille-luigi, maktovertak og dritslenging om mennesker som ikke er enig med han. Han går i forsvar så fort noen kritiserer og "forelsker" seg raskt i de han kan kaste rundt på. Bryr seg ikke om han sårer folk.

Jeg er langt over aldersgrensa for både PH og Mario, men kjenner meg så godt at jeg ikke hadde havnet til sengs med en slik wannabe-alfa. Alfaer er turn off når de misbruker og tror de er noe mer enn de er. 

Jeg er også langt over målgruppa for PH, men det er en guilty pleasure som jeg ikke gir slipp på bare fordi jeg er for gammel. 😅 Dagsfylla, flasketuten peker på og stønning under dyna er ikke så interessant lenger når man blir ei gammel røy, men selve spillet og hvordan de danner allianser og spiller med/mot hverandre er god underholdning.

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apekatten skrev (På 10.2.2024 den 15.54):

Det lurer jeg også på. Kan umulig være seg selv der inne?

Hadde det ikke vært for at han allerede har vært en uke, så skulle en nesten han hadde et oppdrag med å spille en rolle der inne. Men det virker som han er såpass spesiell? 😂

Altså bare det blikket hans er så intenst at det er skummelt.

Herregud så jeg lo av morgenrutinen hans med å øve på strippeshownummer eller hva det var 🙈 Må være meget spesielt å være partneren hans.

Jeg er veldig enig i at Maryan må komme inn igjen. Jeg har akkurat sett ferdig sesong 4 og denne sesongen blir så blass i forhold :P 

Spoiler

Altså herregud Johannes assa, klager over at han er for kjekk og at det er slitsom å være så kjekk for stakkars han sårer så mange jenter, plagsomt å være så kjekk at man ender opp med å kline med 3-4 stykker. Så er det seff synd på han når det blir drama ut av det hele :P (Not)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The_marsmallowlady skrev (21 timer siden):

Altså, sånn foreløpig så synest jeg faktisk at han har gjort en bedre figur enn forrige gang han var med, men det skal vel og merke sies at lista ligger veldig lavt etter forrige gang.  Han er fortsatt irriterende nå, men virker å by på mindre drama foreløpig. Enig i at det er slitsom å høre om Luigi hele tiden. Generelt så er han veldig kjedelig å følge med på.

Virker som partnerskapet hans med Lotte går som det suser, så det er liksom ikke vært noen grunn for at de mest dramatiske sidene har kommet frem enda. Så det kan jo fortsatt skje. Ser jo ut som det blir litt dramatikk neste uke. Men tror ikke det blir sånn stort dramagreier som sist med jenter, siden han og Lotte er sammen på utsiden. 

Lurer på en ting, når ble denne sesongen spilt inn? Var det i fjor vår? Lurer på hvorfor den først sendes nå. Tidligere har de jo spilt inn i januar, februar og hatt sesongstart i mars samme året. Så et bilde av Mario og Lotte fra juni i fjorr, så det må jo være type 1 år siden de spilte inn?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må bare få sagt at Lotte er det vakreste mennesket jeg har sett😍😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TommyRocker skrev (På 20.2.2024 den 22.30):

Jeg må bare få sagt at Lotte er det vakreste mennesket jeg har sett😍😍

Hun er uten tvil pen, men fremstår til tider som en "mean girl" der inne. Spesielt måten hun behandlet Dina på før de sendte henne ut.

Jeg må ærlig innrømme at selv om jeg syntes litt synd på Fannar da han ble sendt ut (tror han ble enda mer skuffet enn han viste til de andre), så var det egentlig ganske godt. Jeg liker snåle personer, men Fannar er så snål at jeg nesten blir litt irritert. Han virker ikke naturlig snål, men mer som at han prøver veldig hardt å fremstå som raring.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes lotte er dørganes kjedelig. men utrolig pen. ser ut som en liten dukke i ansiktet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/13/2024 at 1:07 PM, Ardwinna said:

Jeg er også langt over målgruppa for PH, men det er en guilty pleasure som jeg ikke gir slipp på bare fordi jeg er for gammel. 😅 Dagsfylla, flasketuten peker på og stønning under dyna er ikke så interessant lenger når man blir ei gammel røy, men selve spillet og hvordan de danner allianser og spiller med/mot hverandre er god underholdning.

Samme her! Er vel så langt utenfor angitt målgruppe at det vel grenser mot patetisk. Samtidig er jeg til alt hell også patetisk nok til å gi flatt blaffen, så jeg følger med som den ihugede blodfan jeg er *hehe*. 

Hva deltakerne angår, er Mario faktisk en av mine all-time favorites innen reality. Jeg mener.. Fyren gjør jo unektelig bra TV! I tillegg har de jo toppet det hele med å få med 'the queen herself', Aurora Gude.  Dessuten har de truffet blink med sitt Even Kvam -substitutt i form av  han der Romeo -fyren :) 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...