Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har sett lange badekåper i frotte noe sted? Med lang mener jeg lengre enn bare til midt på leggen....

Skrevet

Nope. Princess har bare den "vanlige" lengden, altså midt på leggen.

Skrevet

Jeg sitter her i en Princess frottékåpe, og den er bare såvidt under kneet( jeg er over 170), så de er nok ikke så lange nei.. så sant du ikke er veldig kort selv da.

Skrevet

Jeg sitter også her i en frottèbadekåpe fra Princess, og den rekker meg til anklene.

Så det er godt mulig du får tak i det der.

Skrevet
Jeg sitter også her i en frottèbadekåpe fra Princess, og den rekker meg til anklene.

Så det er godt mulig du får tak i det der.

Er du kort du eller ( ikke at d er noe galt i det :) )? jeg har til og med kjøpt en størrelse for stor i håp om at den var lenger... men vet du hva.. jeg har en følelse av at den har krympet i lengden da min kjære puttet den i tørketrommelen .... Men uansett så har den aldri vært lenger enn midt på leggen

Skrevet

Hos Duxiana har de lange deilige morgenkåper. Her i Stavanger, hvertfall.

Skrevet
Er du kort du eller ( ikke at d er noe galt i det :) )? jeg har til og med kjøpt en størrelse for stor i håp om at den var lenger... men vet du hva.. jeg har en følelse av at den har krympet i lengden da min kjære puttet den i tørketrommelen .... Men uansett så har den aldri vært lenger enn midt på leggen

Var også på Princess og kikket, og de hadde bare den "vanlige" midt på leggen lengden.

Skrevet

Jeg har også lett som en gal etter en lang badekåpe og fant i hvert fall en på Cubus. I tillegg har jeg funnet ut at herrebadekåper er lenger enn de billige unisex-variantene man gjerne finner rundt om. Nå er det jo uansett ikke store kjønnsforskjeller på badekåper da...

Jeg endte opp med å kjøpe denne :ler: siden jeg i tillegg gjerne ville at den skulle ha en mørk farge. (Lyse farger er vanvittig upraktisk når det første man gjør om morgenene er å fyre i ovnen...).

Skrevet

Jeg er over 1,70, så jeg er nok ikke spesielt kort. Men du har kanskje rett i at det er tørketrommelen som er forklaringen?

Skrevet

Det er foklaringen til at den nå er bare rett under kneet ja, men som sagt så var den aldri lenger enn midt på leggen :) Men det må jo være ett eller annet ste de sleger lange badekåper skulle en tro.... hm..... Si i fra hvis du finner det :)

Skrevet

Lindex pleier å ha bra utvalg av badekåper, også den lange varianten.

Skrevet

Var innom Paulsson og for å kikke. Der sa de at badekåpene ikke var fotside lenger. :(

Blir vel å lete på Ebay som vanlig...

Skrevet
Var innom Paulsson og for å kikke. Der sa de at badekåpene ikke var fotside lenger. :(

Når tok badekåpene den beslutningen og hvorfor gjorde de det? Unnskyld, men jeg blir så provosert når jeg får slike svar når jeg stiller spørsmål i butikker! :ler:

Annonse
Skrevet
Når tok badekåpene den beslutningen og hvorfor gjorde de det? Unnskyld, men jeg blir så provosert når jeg får slike svar når jeg stiller spørsmål i butikker! :ler:

Skjønner det godt. Da skulle du imidlertid ha sett prislappen. DEN var provoserende den.

Skrevet
Lindex pleier å ha bra utvalg av badekåper, også den lange varianten.

Jepp, Har akkurat kjøpt en på Lindex, og den er lang (nei, jeg er ikke dverg ;) )

Den kostet fire eller fem hundre..

Gjest Isabellas
Skrevet

Jeg kjøpte en deilig, tykk en i tettvevd bomull fra LaRedoute... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...