norw Skrevet 22. januar 2024 #1 Del Skrevet 22. januar 2024 (endret) Ble omsider kvitt maset om Facebook light. Nå er det denne... Mulig å bli kvitt? Endret 22. januar 2024 av norw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #2 Del Skrevet 22. januar 2024 Hvis det er reklamen du mener så blir du ikke kvitt den med mindre du betaler for abonnement, Facebook vil alltid spørre om å laste ned appen. Anonymkode: 3b7cc...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 22. januar 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hvis det er reklamen du mener så blir du ikke kvitt den med mindre du betaler for abonnement, Facebook vil alltid spørre om å laste ned appen. Anonymkode: 3b7cc...407 Xxl-reklamen er ok, det er som sagt maset om Facebook-appen jeg vil bli kvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #4 Del Skrevet 22. januar 2024 Jeg får ingen reklame om facebook app når jeg er på facebook i firefox nettleseren på min android mobil. Anonymkode: 299e6...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #5 Del Skrevet 22. januar 2024 Bare last den ned da, du får gjort det samme i appen Anonymkode: 786c8...096 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 22. januar 2024 #6 Del Skrevet 22. januar 2024 norw skrev (3 timer siden): Xxl-reklamen er ok, det er som sagt maset om Facebook-appen jeg vil bli kvitt. Det får du ikke. Facebook ønsker at du bruker appen deres i stede for nettsiden og derfor vil de mase om at du installerer appen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå