Gå til innhold

Baby funnet flytende i plastpose!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo,jeg har barn. Men,det kan faktisk klikke sånn for noen at de blir sinnsyke i gjerningsøyeblikket og ikke aner hve de gjør.

Kanskje har de det så grusomt og fælt at de ikke ser sin arme råd.

Fy skam deg så kald og hjerterå du er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gjør det ikke? Det finnes mengder av barn som den lille babyen. Hva om moren har ti andre barn som sulter og er syke? Kanskje hun ikke ville utsette den lille for den smertefulle døden det ville være å sulte i hjel. Kanskje hun ikke har noe sted å bo, og vet at andre babyer i slummen har blitt spist levende av rotter? Kanskje moren er 10 år gammel og prostituert, uten noe å leve av?

Det er veldig lett for hvite, rike kvinner å si som dere gjør. Dere vet tydeligvis ikke mye om hvordan mange mennesker lever.

Jævlig bra sagt!

Gjest Betty Boop
Skrevet
Gjør det ikke? Det finnes mengder av barn som den lille babyen. Hva om moren har ti andre barn som sulter og er syke? Kanskje hun ikke ville utsette den lille for den smertefulle døden det ville være å sulte i hjel. Kanskje hun ikke har noe sted å bo, og vet at andre babyer i slummen har blitt spist levende av rotter? Kanskje moren er 10 år gammel og prostituert, uten noe å leve av?

Det er veldig lett for hvite, rike kvinner å si som dere gjør. Dere vet tydeligvis ikke mye om hvordan mange mennesker lever.

Jeg må innrømme at jeg føler med moren her ja. Man må være bra desperat for å gjøre noe sånt! Jeg har ikke mulighet til å sette meg inn i det. Takk og lov!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...