Gå til innhold

ekstremt treigt å bestille ting fra CDON for tiden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte faktisk ett par bøker gjennom CDON for tolv dager siden. Men det står fremdeles at bestillingen er "under behandling" hos denne nettbutikken. Jeg fikk et gavekort fra CDON, og dette var selvfølgelig årsaken til at jeg bestilte derfra i det hele tatt. 

Men bøker man kjøper gjennom CDON blir sendt fra Adlibris. Men hvis jeg hadde bestilt direkte fra Adlibris, så står det faktisk fire til åtte virkedager, på deres egne nettsider. Så hvorfor bruker CDON minimum tolv dager på å faktisk sende ut bestillinger da?? 

Anonymkode: f15d0...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestilte et skoskap (faktisk😅) fra CDon for noen år siden. Tok mer enn et halvt år før det ble levert. 

Anonymkode: d2783...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenkes logistikkavdelingen er travelt opptatt for tiden med å spore pakker på skip som ideelt sett skulle vært sendt gjennom Suez-kanalen, men nå heller kjører den litt tregere omveien via Sør-Afrika? Eller så er det bare uflaks. Svarer de ikke på henvendelser på epost eller chat? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg bestilte faktisk ett par bøker gjennom CDON for tolv dager siden. Men det står fremdeles at bestillingen er "under behandling" hos denne nettbutikken. Jeg fikk et gavekort fra CDON, og dette var selvfølgelig årsaken til at jeg bestilte derfra i det hele tatt. 

Men bøker man kjøper gjennom CDON blir sendt fra Adlibris. Men hvis jeg hadde bestilt direkte fra Adlibris, så står det faktisk fire til åtte virkedager, på deres egne nettsider. Så hvorfor bruker CDON minimum tolv dager på å faktisk sende ut bestillinger da?? 

Tidsangivelsene på Adlibris stemmer sjelden, etter min erfaring, så det kan faktisk hende at noe av årsaken ligger der.

Anonymkode: abf86...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

newman01 skrev (3 timer siden):

Kan tenkes logistikkavdelingen er travelt opptatt for tiden med å spore pakker på skip som ideelt sett skulle vært sendt gjennom Suez-kanalen, men nå heller kjører den litt tregere omveien via Sør-Afrika? Eller så er det bare uflaks. Svarer de ikke på henvendelser på epost eller chat? 

Tok kontakt på fredag i forrige uke. 

Men det kan ta opp til tre virkedager før man får svar derfra...      

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...