AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #1 Del Skrevet 22. januar 2024 Jeg bestilte faktisk ett par bøker gjennom CDON for tolv dager siden. Men det står fremdeles at bestillingen er "under behandling" hos denne nettbutikken. Jeg fikk et gavekort fra CDON, og dette var selvfølgelig årsaken til at jeg bestilte derfra i det hele tatt. Men bøker man kjøper gjennom CDON blir sendt fra Adlibris. Men hvis jeg hadde bestilt direkte fra Adlibris, så står det faktisk fire til åtte virkedager, på deres egne nettsider. Så hvorfor bruker CDON minimum tolv dager på å faktisk sende ut bestillinger da?? Anonymkode: f15d0...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #2 Del Skrevet 22. januar 2024 Bestilte et skoskap (faktisk😅) fra CDon for noen år siden. Tok mer enn et halvt år før det ble levert. Anonymkode: d2783...a84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 22. januar 2024 #3 Del Skrevet 22. januar 2024 Kan tenkes logistikkavdelingen er travelt opptatt for tiden med å spore pakker på skip som ideelt sett skulle vært sendt gjennom Suez-kanalen, men nå heller kjører den litt tregere omveien via Sør-Afrika? Eller så er det bare uflaks. Svarer de ikke på henvendelser på epost eller chat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #4 Del Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg bestilte faktisk ett par bøker gjennom CDON for tolv dager siden. Men det står fremdeles at bestillingen er "under behandling" hos denne nettbutikken. Jeg fikk et gavekort fra CDON, og dette var selvfølgelig årsaken til at jeg bestilte derfra i det hele tatt. Men bøker man kjøper gjennom CDON blir sendt fra Adlibris. Men hvis jeg hadde bestilt direkte fra Adlibris, så står det faktisk fire til åtte virkedager, på deres egne nettsider. Så hvorfor bruker CDON minimum tolv dager på å faktisk sende ut bestillinger da?? Anonymkode: f15d0...eab Tidsangivelsene på Adlibris stemmer sjelden, etter min erfaring, så det kan faktisk hende at noe av årsaken ligger der. Anonymkode: abf86...9f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #5 Del Skrevet 22. januar 2024 newman01 skrev (3 timer siden): Kan tenkes logistikkavdelingen er travelt opptatt for tiden med å spore pakker på skip som ideelt sett skulle vært sendt gjennom Suez-kanalen, men nå heller kjører den litt tregere omveien via Sør-Afrika? Eller så er det bare uflaks. Svarer de ikke på henvendelser på epost eller chat? Tok kontakt på fredag i forrige uke. Men det kan ta opp til tre virkedager før man får svar derfra... Anonymkode: f15d0...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå