Gå til innhold

Kjæresten Hadde en annen fyr rett før vi ble sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har vært sammen med en jente nå i et par måneder. Her om dagen fant jeg ut via snap dialogen hennes at hun hadde hatt en "Fuckfriend" i et par måneder før jeg og henne begynte å snakke over FaceTime og snap.

Jeg og henne snakket sammen daglig på FaceTime og snap, og avtaltes å møtes i typ 2 uker før vi endelig møtes ordentlig.

Utifra Snap dialogen de 2 har hatt ser jeg at dagen før jeg og henne skulle møtes sendte hun han en video av 2 sugemerker han skal ha gitt henne, like under ser jeg bilder av at han holdt rundt henne og kysset henne på kinnet(sannsynligvis fra samme dag).

Jeg ser ikke flere av denne type Bilder eller lignende etter Dagen jeg og henne møtes. Han ble veldig interessert i henne, men hun ville ikke ha noe forhold med han. Hun ville ha en å holde på med bare siden det ble slutt på en veldig vond måte med eksen hennes.

Når jeg snakket med henne om dette og fortalte at jeg syntes det var Sårende å se at hun hadde en annen fyr hun "Holdt" på med i samme tidsrom som vi avtalte å møtes på så svarte hun at den videoen med sugemerker var hovedsakelig fra en Krølltang som han hadde brukt for å rette opp håret hennes med. Jeg stusset over det og Da sa hun at han begynte å gi henne et sugemerke med at hun ba han stoppe. Hun sa også at hun skulle være ærlig med meg å si at hadde sex rundt dagen etter jeg og henne begynte å snakke på snap osv. Jeg har ikke spurt hun om det, men jeg føler at de hadde sex dagen før jeg og henne skulle møtes, utifra bildene jeg så. 

Jeg så på henne at hun ble litt lei seg når jeg konfronterte henne med dette også sa hun at det var dårlig gjort av henne.

Hva er deres tanker? Jeg fikk litt sjokk når jeg fant ut av dette, men kom gjerne med innspill og tips.

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du tenker, det var litt dumt og spesielt at hun prøvde å lyve om den rettetanga.. men se fremover nå, det starta litt kronglete, i en gråsone vil jeg si, dere var jo ikke sammen, men hadde begynt å snakke, jeg ser den. Jeg hadde ikke hatt sex med en pulekompis dagen før date... 

Og hadde jeg blitt sammen med en fyr som hadde sex med noen andre mens vl snakka og skulle møtes, hadde jeg sett det an og vurdert oppførselen hans i forholdet der og da, og fremover heller, hvis jeg var glad i ham osv. Som du sikkert er i henne. 

Anonymkode: 4b22b...6ea

Skrevet

Dere var ikke eksklusive på det tidspunktet, så hun har jo ikke gjort noe galt. Dere hadde jo ikke møttes engang.

Anonymkode: 747e1...40b

• Liker 15
  • Nyttig 13
Skrevet

Hvor gammel er du som reagerer på dette? Dere hadde sådan ikke startet å date engang, så dette er jo helt skrullete å du virkelig sykelig sjalu

Anonymkode: c0fa7...42b

• Liker 8
  • Nyttig 9
Skrevet

Ser virkelig ikke problemet.

Hun slutta å treffe han etter å ha truffet deg. Han tapte ‘konkurransen’, du vant. 

Anonymkode: 94039...02e

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet

Eneste problemet jeg ser her er at hun holder på med en som har følelser for henne, og at hun dermed gir han falske forhåpninger.

Anonymkode: 77edf...637

• Liker 1
Skrevet
User203947728182 skrev (13 minutter siden):

Hei.

Jeg har vært sammen med en jente nå i et par måneder. Her om dagen fant jeg ut via snap dialogen hennes at hun hadde hatt en "Fuckfriend" i et par måneder før jeg og henne begynte å snakke over FaceTime og snap.

Jeg og henne snakket sammen daglig på FaceTime og snap, og avtaltes å møtes i typ 2 uker før vi endelig møtes ordentlig.

Utifra Snap dialogen de 2 har hatt ser jeg at dagen før jeg og henne skulle møtes sendte hun han en video av 2 sugemerker han skal ha gitt henne, like under ser jeg bilder av at han holdt rundt henne og kysset henne på kinnet(sannsynligvis fra samme dag).

Jeg ser ikke flere av denne type Bilder eller lignende etter Dagen jeg og henne møtes. Han ble veldig interessert i henne, men hun ville ikke ha noe forhold med han. Hun ville ha en å holde på med bare siden det ble slutt på en veldig vond måte med eksen hennes.

Når jeg snakket med henne om dette og fortalte at jeg syntes det var Sårende å se at hun hadde en annen fyr hun "Holdt" på med i samme tidsrom som vi avtalte å møtes på så svarte hun at den videoen med sugemerker var hovedsakelig fra en Krølltang som han hadde brukt for å rette opp håret hennes med. Jeg stusset over det og Da sa hun at han begynte å gi henne et sugemerke med at hun ba han stoppe. Hun sa også at hun skulle være ærlig med meg å si at hadde sex rundt dagen etter jeg og henne begynte å snakke på snap osv. Jeg har ikke spurt hun om det, men jeg føler at de hadde sex dagen før jeg og henne skulle møtes, utifra bildene jeg så. 

Jeg så på henne at hun ble litt lei seg når jeg konfronterte henne med dette også sa hun at det var dårlig gjort av henne.

Hva er deres tanker? Jeg fikk litt sjokk når jeg fant ut av dette, men kom gjerne med innspill og tips.

Jeg tenker velkommen til kvinnens verden. Er da ikke uvanlig at menn gjør det samme. Gjerne har 2-3 damer de ikke er sammen med , men holder på med. Vi har i årescis fått beskjed om at det er vår feil og at vi er pripne om vi bryr oss om sånt.

Dog har denne dama du sluttet kobtakten, med en gang. På et tidligere tidspunkt enn det menn pleier på, å velge. Så har du etablert et godt forhold til henne, før du fant ut dette. Vil jeg ikke si at hun har begått deg noen urett, eller tilits knekk. Heller motsatt.  Jeg for min del har bare opplevelser der menne later som slik kontakt opphører, men har fortsatt alikevel.  

Så for min del generelt,  ville det ha vært turn off. I ditt tilfelle ville jeg ha gitt ddt en sjanse. Fordi måten hun har håndtert det på, er det faktisk respekt av

Anonymkode: 7d5ad...f14

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ser virkelig ikke problemet.

Hun slutta å treffe han etter å ha truffet deg. Han tapte ‘konkurransen’, du vant. 

Anonymkode: 94039...02e

^ det her er det eneste du skal tenke på. Hva hun gjorde før dere møttes eller hvem hun var involvert med når dere møttes er revende likegyldig sålenge det opphørte når hun startet deres relasjon.

Anonymkode: 813cc...801

• Liker 3
Skrevet
22 minutter siden, User203947728182 said:

Hei.

Jeg er litt usikker på hva du reagerer på for å være helt ærlig? Utifra hva du beskriver så har hun ikke drevet med to samtidig. 

Anonymkode: 59e9b...9b2

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er litt usikker på hva du reagerer på for å være helt ærlig? Utifra hva du beskriver så har hun ikke drevet med to samtidig. 

Anonymkode: 59e9b...9b2

Jeg følte bare at det var litt merkelig å avtale å møte meg, og dagen før så er hun med han.

Skrevet
User203947728182 skrev (1 minutt siden):

Jeg følte bare at det var litt merkelig å avtale å møte meg, og dagen før så er hun med han.

Hvis han kun er ff, er jo ikke det rart. Ville vært rarere om det var en hun var sammen med, eller romantisk involvert i

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tenker velkommen til kvinnens verden. Er da ikke uvanlig at menn gjør det samme. Gjerne har 2-3 damer de ikke er sammen med , men holder på med. Vi har i årescis fått beskjed om at det er vår feil og at vi er pripne om vi bryr oss om sånt.

Dog har denne dama du sluttet kobtakten, med en gang. På et tidligere tidspunkt enn det menn pleier på, å velge. Så har du etablert et godt forhold til henne, før du fant ut dette. Vil jeg ikke si at hun har begått deg noen urett, eller tilits knekk. Heller motsatt.  Jeg for min del har bare opplevelser der menne later som slik kontakt opphører, men har fortsatt alikevel.  

Så for min del generelt,  ville det ha vært turn off. I ditt tilfelle ville jeg ha gitt ddt en sjanse. Fordi måten hun har håndtert det på, er det faktisk respekt av

Men de mennene der må man for all del holde seg unna

Anonymkode: f5c9a...359

Skrevet

Jeg synes det er helt ufattelig dårlig gjort. 
Av deg! 
Hvorfor skal du konfrontere henne med ting som skjedde før dere møttes? 

Joda, det er ikke så kult av henne å hoppe fra gutt til gutt, men å konfrontere henne med noe som skjedde før dere møttes, det er skikkelig ufint gjort av deg. 

Men jeg lurer på hva som var grunnen til at hun ga deg tillatelse til å gå igjennom snappen hennes? 
Var det kun samtalen med han du fikk lov til å se, eller har hun gitt deg tillatelse til å se alle samtaler hun har med sine venner? 

Anonymkode: c5089...81a

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Av deg! 

Joda, det er ikke så kult av henne å hoppe fra gutt til gutt, men å konfrontere henne med noe som skjedde før dere møttes, det er skikkelig ufint gjort av deg. 

Men jeg lurer på hva som var grunnen til at hun ga deg tillatelse til å gå igjennom snappen hennes? 
Var det kun samtalen med han du fikk lov til å se, eller har hun gitt deg tillatelse til å se alle samtaler hun har med sine venner? 

Hun sa og jeg siterer: Du kan gå gjennom Snappen min, jeg har ikke noe å skjule.

Vil påpeke at hun har gått gjennom min mange mange ganger uten at jeg hadde et problem med det.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Av deg! 

Prøv å sett deg i mine sko.

Etter noen mnd i forhold finner du ut at Kjæresten din Dagen før dere skulle møtes var med en annen. Hva hadde du tenkt eller følt om fremtiden da?

Skrevet
User203947728182 skrev (3 minutter siden):

Etter noen mnd i forhold finner du ut at Kjæresten din Dagen før dere skulle møtes var med en annen. Hva hadde du tenkt eller følt om fremtiden da?

Men ta utgangspunkt i hvordan hun er som kjæreste?

Anonymkode: 4b22b...6ea

• Liker 1
Skrevet
User203947728182 skrev (12 minutter siden):

Jeg VET at kjæresten min var på date med andre uka før vi møttes. Det var før vi møttes, det er ikke min sak hva han gjorde da. 
Han har ikke vært på date med ande etter vi møttes, og det er DET som betyr noe. 

Ga hun deg lov til å gå igjennom snap helt ut av det blå, eller fordi du anklaget henne for å skjule noe? 

• Liker 5
Skrevet
User203947728182 skrev (17 minutter siden):

Dere hadde ikke møttes enda, og var ikke eksklusive, da er det jo ett fett om hun også dater/er med noen andre. Det er hva som skjer etter at dere møtes/avtaler at dere skal være eksklusive som betyr noe

• Liker 3
Skrevet

Det spiller vel ingen rolle. Det var før hun møtte deg. Hun kjente deg jo ikke en gang  noe særlig.

• Liker 2
Skrevet
User203947728182 skrev (20 minutter siden):

Jeg hadde tenkt at jeg håper hun er over ham. Hadde ikke brydd meg om det var over etter at vi traff hverandre 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...