Kll Skrevet 22. januar 2024 #1 Skrevet 22. januar 2024 Hei! Jeg var gravid tidligere i høst men mistet dessverre i uke 9. I graviditeten ble jeg tidlig plaget med at jeg våknet midt på natten eller veldig tidlig , typ kl 05. Nå har dette, over natten, begynt å skje igjen. Jeg lurer derfor på om jeg kan være gravid. Det eneste «problemet» er at dette begynte 5 dpo - idag er jeg 8 dpo. Helt påfallende og ut av det blå har jeg begynt å våkne tidlig /midt på natten. Dette skjer aldri ellrrs. Men kroppen kan da ikke vite at jeg er gravid eller? Egget har jo mest sannsynlig ikke festet seg. Eller er det faktisk mulig at kroppen merket at den er gravid før hcg- produksjon ? Syntes dette er merkelig !:)
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #2 Skrevet 22. januar 2024 Du kan ikke kalles gravid engang 5 dpo. I så fall er du kandidat for forskning. Anonymkode: 04d9c...927 2
Kll Skrevet 22. januar 2024 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2024 .. og det er poenget med hele spørsmålet mitt. Jeg vet at egget mest sannsynlig ikke har festet seg og hcg- produksjon ikke har startet. Men er det likevel en mulighet for at kroppen «vet» at egget er befruktet?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #4 Skrevet 22. januar 2024 Tror ikke det er så mye å gjøre her annet enn å vente og se, men det er jo helt klart lov å håpe tenker jeg. 🥰 Anonymkode: 43218...b51
Melus Skrevet 22. januar 2024 #5 Skrevet 22. januar 2024 Kll skrev (20 minutter siden): .. og det er poenget med hele spørsmålet mitt. Jeg vet at egget mest sannsynlig ikke har festet seg og hcg- produksjon ikke har startet. Men er det likevel en mulighet for at kroppen «vet» at egget er befruktet? Ikke godt å si hva kroppen vet og ikke, men jeg vil tro det er vanskelig siden den ikke har begynt å produsere HCG. Mest sannsynlig er det nok helt tilfeldig, men det blir jo spennende å se om du får positiv test om en liten stund!
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #6 Skrevet 22. januar 2024 Ikke fra 5 dpo akkurat, men jeg har starta med tissing på natt før positiv test på alle mine 3😊 med sistemann, som ikke var planlagt, var det slik jeg kom på å ta en test. Anonymkode: f9c16...992
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #7 Skrevet 22. januar 2024 3 hours ago, Kll said: .. og det er poenget med hele spørsmålet mitt. Jeg vet at egget mest sannsynlig ikke har festet seg og hcg- produksjon ikke har startet. Men er det likevel en mulighet for at kroppen «vet» at egget er befruktet? Nei, jeg vil tro det ikke er så sannsynlig. Egget flyter rundt, som det gjør når det ikke blir befruktet også - det er når det fester seg at hcg begynner å øke og symptomene kommer. Anonymkode: a663a...86a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå