AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #1 Skrevet 22. januar 2024 Hvor viktig er forspill for deg som mann? Og hvorfor er det viktig/ ikke viktig for deg? Anonymkode: c80f6...18c
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #2 Skrevet 22. januar 2024 Mer enn jeg var klar over før ganske nylig, for nåværende kjæreste er mest gira på penetrering, og er hun kåt, så skal kuken fort inn. Forspill blir oftest litt massasje, så rett på penetrering. Dette var ikke noe jeg reagerte mye på i starten, men etterhvert merker jeg at jeg savner å kunne bruke mer tid på å nyte henne på andre måter før jeg knuller henne, og at hun bruker mer tid på meg. Anonymkode: 64a25...e75 3 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #3 Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor viktig er forspill for deg som mann? Og hvorfor er det viktig/ ikke viktig for deg? Anonymkode: c80f6...18c Vi deler ikke opp sex på den måten. hva er hovedrett og dessert da? Som oftest så bruker vi mest tid på at jeg går ned på henne. Bruker munn, hender og noen ganger leketøy. Da blir i så fall dette «hovedretten». Rett som det er at vi ikke har samleie/penetrasjonssex når vi har sex. Anonymkode: 78bbb...3a7
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #4 Skrevet 22. januar 2024 Stort sett så synes eg forspill gjør sex enda bedre, men det kan være eg så kåt fra før att forspill er heilt unødvendig. Anonymkode: 6c4db...27b
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #5 Skrevet 22. januar 2024 Forspill i forbindelse med sex er først og fremst deilig, ikke spesielt viktig. Hverdagen gjør som oftest at forspill ikke er viktig. I en normal hverdag ser jeg henne i bare trusa og tettsittende klær. Det er forspillet, det er det nødvendige og viktige forspillet. Anonymkode: 098aa...5c6
MuffinStud Skrevet 22. januar 2024 #6 Skrevet 22. januar 2024 Forspill er kos og kos er viktig. Når det gjelder tenning, så er jeg ofte klar allerede inn døra. Men noen ganger kan det trenge litt forspill. Men selv da er det nok litt annerledes enn det som er typisk for kvinner. Der hvor kanskje den kvinnelige partneren vil bygge seg opp gradvis over litt tid, så er det for meg mer "DER ble jeg klar". Det kan ta sekunder og det kan ta minutter. Jeg kan også miste ereksjonen og få ny ereksjon under forspill (selv om jeg var tent hele tiden). Så når hun er klar, så kan det hende at vi må fokusere litt på meg. Det betyr ikke at jeg ikke var klar for fem minutter siden eller at det var avtennende å ha forspill. Forspill for meg er å leke med tenning, så det kan "treffe" meg i bølger at vi gjør forskjellige ting. 1
Tent Skrevet 22. januar 2024 #7 Skrevet 22. januar 2024 (endret) Forspill og teasing, har blitt mer og mer viktig for meg. Og noe jeg dessverre ikke var klar over da jeg var yngre. På mange måter er tiden før utløsning (da er det over for de aller fleste menn) den deilige tiden. Og vi menn kan også få flere orgasmer (uten utløsning) under dette forspillet. Skulle ønske at dette ble snakket mye mer om, da mange kvinner og menn ikke er klar over dette. I motsetting til at «alle vet» forspill for kvinner er viktig og at de kan komme mange ganger i løpet av leken. Jeg sitter med inntrykk at mange gutter, men også menn, kun får utløsning og ikke orgasme med utløsning (evt med en svak orgasme). Om en går for fort frem under akten (dropper forspill) Endret 22. januar 2024 av Tent
Geojak Skrevet 22. januar 2024 #8 Skrevet 22. januar 2024 Forspill er viktig men.. kos og kjærtegn, men hvor går så grensen mellom forspill og sex? Er det fortsatt forspill når jeg går ned på henne og slikker henne til ekstase? Kos og kjærtegn med klær på er forspill? Når vi så.er nakne og våre hender går på «oppdagelsesferd» på hverandre kropper, er det forspill? Går det fra forspill til «alvor» når fingrene møter kjønnet? Vi har aldri delt opp, eller definert det ene eller det andre, vi har kos og sex, og nyter hverandre, enten det er forspill, sex eller «etterspill» 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #9 Skrevet 22. januar 2024 For meg går grensen mellom forspill og sex på det som er mer målrettet. Når målet har blitt å oppnå penetrering og orgasme da har man sex. Når målet er å kose, klargjøre, friste da er det forspill. Tenker jeg. Men jeg har vært sammen med en mann som definerer det helt annerledes og kaller alt sex. Anonymkode: faf29...bf6
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #10 Skrevet 22. januar 2024 Geojak skrev (15 minutter siden): Forspill er viktig men.. kos og kjærtegn, men hvor går så grensen mellom forspill og sex? Er det fortsatt forspill når jeg går ned på henne og slikker henne til ekstase? Kos og kjærtegn med klær på er forspill? Når vi så.er nakne og våre hender går på «oppdagelsesferd» på hverandre kropper, er det forspill? Går det fra forspill til «alvor» når fingrene møter kjønnet? Vi har aldri delt opp, eller definert det ene eller det andre, vi har kos og sex, og nyter hverandre, enten det er forspill, sex eller «etterspill» Det beste! Anonymkode: 636c6...641
Bamseklemmer Skrevet 22. januar 2024 #11 Skrevet 22. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvor viktig er forspill for deg som mann? Og hvorfor er det viktig/ ikke viktig for deg? Anonymkode: c80f6...18c Like viktig for meg som det er for andre kvinner✨For min del elsker jeg jo å kline og kysse, fordi det er deilig og fordi jeg mener det. Forspillet er jo opphisselsesfasen i 1. platå, så fortsetter vi tålmodig med å pirre hverandre opp. I platå 2 av opphisselsen, har jo mye skjedd inni kroppen til kvinnen. Vaginaen er blitt lengre og videre.. og samtidig fylles vaginaen med væsker, slik at det blir mye deiligere å knulle. Og selv om vaginaen har blitt videre innvendig, så blir vaginaåpningen litt trangere pga oppsvulmet klittarmer.. På en måte synes jeg kjærligheten ligger i forspillet, mens sexen er av kloke valg for best mulig nytelse. Men ingen fare, kjærligheten kommer tilbake etter sexen på hodeputepraten😉 Endret 22. januar 2024 av Bamseklemmer
Sander33 Skrevet 22. januar 2024 #12 Skrevet 22. januar 2024 Forspill er deilig! Gjerne med passion! Med bra forspill så er penetrering nesten kjedelig. Blir hardere og mye større med forspill. Bra, for da er hun mer klar og.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #13 Skrevet 23. januar 2024 Forspill er absolutt bedre av flere grunner. Jeg liker å gi henne munnsex, og hun kommer som en foss av det. Jeg har en bra stor penis som fungerer bedre etter å ha fått litt oral oppmerksomhet. Så forspill gjør godt for begge. Men, skal det gå fort, da må hun være kåt, ellers så blir det litt kødd å få den inn. Og, er hun ikke kåt, det påvirker meg mye. Jeg liker at vi er samstemte. Sex er oss for meg, så det hele er en balansegang der forspill tuner oss inn slik at vi seksuelt er på samme tenningskanal. Da er sexen best. Anonymkode: 5dcc5...a6e 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #14 Skrevet 23. januar 2024 Blitt mer og mer viktig med tiden. Kan holde på i timesvis. Ser at penetreringen omtales som hovedretten. Tenkte utvilsomt slikt før, men ser ikke slik på det lenger. Det blir mer en avslutning. For all del orgasmen er veldig bra den, men alt i forkant blir på sett og vis den virkelige hovedretten samt det gjør at orgasmen blir mye sterkere og bedre. Anonymkode: edd08...6e6 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #15 Skrevet 23. januar 2024 Det er viktigere enn samleie syns jeg. Elsker å slikke å kose😋 Anonymkode: 313e2...555
feliek54 Skrevet 23. januar 2024 #16 Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 22.1.2024 den 3.12): Hvor viktig er forspill for deg som mann? Og hvorfor er det viktig/ ikke viktig for deg? Anonymkode: c80f6...18c For meg er det viktig for jeg nyter at dame har det deilig. Er viktig at hun også nyter og det er deilig også å kjenne jeg blir kåt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå