AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #1 Skrevet 21. januar 2024 Hvordan fortalte du det til folk? Er det innafor å sende snap med ultralyd bilde liksom? Virker så kleint og rart å fortelle face to face🙈 Anonymkode: a9bcd...233
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #2 Skrevet 21. januar 2024 32 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan fortalte du det til folk? Er det innafor å sende snap med ultralyd bilde liksom? Virker så kleint og rart å fortelle face to face🙈 Anonymkode: a9bcd...233 Det er helt greit å gjøre. Jeg fortalte det ansikt til ansikt til de nærmeste, sende en personlig melding til enkelte venner som jeg ikke ser så ofte, og snap til perifere Anonymkode: 61da0...1f7
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #3 Skrevet 22. januar 2024 Fortalte det det foreldre face to face, og resten fikk ultralydbilde på familiegruppene. slik har resten av våre søsken også gjort det Anonymkode: 7ddc1...c97
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #4 Skrevet 22. januar 2024 Min mor, svigers og beste venninne fikk vite det ansikt til ansikt. Min andre beste venninne fant ut av det ved at jeg sa nei til vin (var en avslutning på noe, jeg kjørte uansett). Resten fikk en snap med body, ultralydbilde og tekst med «desember 2022». Anonymkode: 9c975...d5f
Arkana Skrevet 22. januar 2024 #5 Skrevet 22. januar 2024 Vi bare sa det rett ut etter hvert som vi møtte familie/venner. Jeg ville personlig synes det var litt rart at noe så stort blir fortalt med en snap, men det er bare min mening og alle må jo bare gjøre som de selv vil. 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #6 Skrevet 22. januar 2024 Arkana skrev (4 minutter siden): Vi bare sa det rett ut etter hvert som vi møtte familie/venner. Jeg ville personlig synes det var litt rart at noe så stort blir fortalt med en snap, men det er bare min mening og alle må jo bare gjøre som de selv vil. Grunnen til at jeg vil sende snap er fordi jeg har vært prøver i 5 år og hatt 6 aborter, og jeg klarer egt ikke helt å tro på/være glad for å være gravid nå. Er derfor redd for at folk vil bli veldig glad og at jeg ikke klarer å respondere på det face to face. Føles derfor tryggere på snap/melding for da er det ingen som ser meg, og jeg trenger ikke «late» som jeg er i ekstase.😅 Anonymkode: a9bcd...233 1
Arkana Skrevet 22. januar 2024 #7 Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Grunnen til at jeg vil sende snap er fordi jeg har vært prøver i 5 år og hatt 6 aborter, og jeg klarer egt ikke helt å tro på/være glad for å være gravid nå. Er derfor redd for at folk vil bli veldig glad og at jeg ikke klarer å respondere på det face to face. Føles derfor tryggere på snap/melding for da er det ingen som ser meg, og jeg trenger ikke «late» som jeg er i ekstase.😅 Anonymkode: a9bcd...233 Det kan jeg forstå. Krysser fingrene for at det går bra denne gangen.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #8 Skrevet 22. januar 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Grunnen til at jeg vil sende snap er fordi jeg har vært prøver i 5 år og hatt 6 aborter, og jeg klarer egt ikke helt å tro på/være glad for å være gravid nå. Er derfor redd for at folk vil bli veldig glad og at jeg ikke klarer å respondere på det face to face. Føles derfor tryggere på snap/melding for da er det ingen som ser meg, og jeg trenger ikke «late» som jeg er i ekstase.😅 Anonymkode: a9bcd...233 Jeg var aldri i ekstase i svangerskapene mine. Enkelte kunne skrike, gråte, hoppe, mens andre gratulerte rolig, noen klemte. Du trenger ikke late som. Du har de følelsene du har, og det er ingen som har en fasit på hvor glad man må være utad for en graviditet. De aller færreste reagerer på hvordan foreldrene reagerer. De antar dere har fortalt det til mange; de er ikke de første, og de forventer ikke konfetti hver eneste gang! Anonymkode: 61da0...1f7 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #9 Skrevet 22. januar 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg var aldri i ekstase i svangerskapene mine. Enkelte kunne skrike, gråte, hoppe, mens andre gratulerte rolig, noen klemte. Du trenger ikke late som. Du har de følelsene du har, og det er ingen som har en fasit på hvor glad man må være utad for en graviditet. De aller færreste reagerer på hvordan foreldrene reagerer. De antar dere har fortalt det til mange; de er ikke de første, og de forventer ikke konfetti hver eneste gang! Anonymkode: 61da0...1f7 Støtter denne. Ble gravid gjennom ivf og fikk aldri den "herregud, jeg er endelig gravid!!". De rundt meg derimot, fikk det. Jeg måtte nok beskytte meg selv etter å ha prøvd i flere år. Anonymkode: 081d9...6a4 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå