Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overalt på nettet står det at babybæsjen bør være gul og kornete. Minst to bæsjebleier i døgnet som er større enn en 20 kroning og 5 tissebleier. Men de siste dagene har ikke avføringen vært kornete, bare gul.  Husker ikke fra forrige baby jeg, er dette normalt eller -skal- den være kornete? 

Anonymkode: f038a...eb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyen er to uker gammel. 

Skrevet

Om den er mer grøtete, kan det skyldes det du har spist. Husker at et av mine barn alltid fikk grøtete avføring de (få) gangene jeg hadde vært i selskap og spist mye kake og sjokolade.

Anonymkode: e1085...562

Skrevet

Nei, den er bare vanlig flytende, men altså uten disse kornene som var tilstede i begynnelsen. 

Skrevet

Det var mye på nett som stod om hvordan avføringen skulle være. Den var ikke slik. Og helsesøster brydde seg ikke :P 

Anonymkode: dae77...10d

Skrevet

Jeg kan ikke huske at min nyfødt hadde kornete avføring en eneste gang på morsmelk. Det går nok helt fint😊

Anonymkode: 93278...b8a

Skrevet

Mener å huske at min også hadde mer jevn avføring og at jeg og lurte på dette med at den skulle være kornete. Alt var såvidt jeg vet fint.

Anonymkode: 35490...70a

Skrevet

Takk for svar dere 🥰 Fikk ikke til ammingen helt sist gang og vil så gjerne få det til denne gangen. Alt virker jo fint ellers! 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for svar dere 🥰 Fikk ikke til ammingen helt sist gang og vil så gjerne få det til denne gangen. Alt virker jo fint ellers! 

Jeg fikk vite så lenge de har våte bleier, ikke er syke og går opp i vekt - så vil det med avføring variere en del!

Anonymkode: dae77...10d

• Liker 1
Skrevet

Har hatt lite med kornete avføring her, kun sennepgul-ish. Helt normalt☺️

Anonymkode: 866ed...921

Skrevet

Hadde sennepsgult slim her, kan ikke huske noe kornete i det hele tatt 😅 det meste er normalt. (Men bra at du er på!)

Anonymkode: c9e35...002

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...