Gå til innhold

Jfr tidligere tråd - Mann 59. Har jeg sjans på akkurat DEG utifra min alder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere i dag spurte en mann på 38 om hvordan muligheten var for at han skulle ha noen sjangser på kvinnelige brukere her inne. tenkte at det kunne vært morsomt å spørre om det samme for meg som er litt over 20 år eldre. Er ingen kontaktannonse, men en liten tilbakemelding på hvor jeg står. Er enkemann etter at kona døde i kreft for noen år siden. Pensjonist, men er aktiv med mange spennende prosjekter. Har hatt en jobb med fysiske krav som måtte bestås hvert år og er i god form. Har både barn og barnebarn. Ønsker å bruke mere tid på å reise i inn og utland. Hva tenker du om å involvere deg i en slik som meg?

Stiller samme spørsmål som mann 38 - Skriv helst din egen alder og ja/nei. Gjelder både for date, forhold og sex.

Anonymkode: 416b2...5fb

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tidligere i dag spurte en mann på 38 om hvordan muligheten var for at han skulle ha noen sjangser på kvinnelige brukere her inne. tenkte at det kunne vært morsomt å spørre om det samme for meg som er litt over 20 år eldre. Er ingen kontaktannonse, men en liten tilbakemelding på hvor jeg står. Er enkemann etter at kona døde i kreft for noen år siden. Pensjonist, men er aktiv med mange spennende prosjekter. Har hatt en jobb med fysiske krav som måtte bestås hvert år og er i god form. Har både barn og barnebarn. Ønsker å bruke mere tid på å reise i inn og utland. Hva tenker du om å involvere deg i en slik som meg?

Stiller samme spørsmål som mann 38 - Skriv helst din egen alder og ja/nei. Gjelder både for date, forhold og sex.

Er 40. Din alder i seg selv er ikke noe problem, men det at du er pensjonist og ønsker å reise, er en dealbreaker. Jeg liker også å reise, men jeg har fulltidsjobb og barn, så å ha hjemmeværende mann som sikkert forventer at jeg også gjør en del husarbeid, og som ønsker å reise mye, blir krasj for min del.

Anonymkode: f7c21...53e

• Liker 8
Skrevet

31 år, og nei. Du er dobbelt så gammel som meg så det ville vært uaktuelt. 

Anonymkode: 98ec4...bc8

• Liker 1
Skrevet

Uaktuelt på grunn av alderen. Hilsen kvinne 50

Anonymkode: 22361...739

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet

Pensjonist på 59? Er det andre enn ballettdansere som kan gå av så tidlig?

Som en annen svarer, pensjonist er et problem. Selv skal jeg jobbe i mange år selv om vi er jevnaldrende. Alderen er ikke problemet.

Anonymkode: b0a7e...7c8

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Alder er ganske uvesentlig for meg,. Er ikke pensjonist selv, men vant til å bo/jobbe internasjonalt, og kan godt gjøre det igjen, men vil ikke bo hvor som helst ( og er litt godt vant mht livsstil).  Ville heller datet en enkemann enn en fyr med masse ekser, da jeg er trofast og lojal selv. Men, hadde ikke tatt initiativ til å date deg pga aldersforskjellen,  så du måtte nok ha tatt initiativet. K40+

Anonymkode: 71523...230

Skrevet

Nei pga alder.

Er 42. Har kjæreste som en enkemann på 47.

Anonymkode: 79999...4a8

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kvinne 44, alderen din er ikke noe problem for meg. Heller ikke pensjonist, da jeg er ufør selv og har tid til reiser som jeg setter pris på.. Men jeg er allerede gift da.. Med en som er 10 år yngre enn meg... 

Endret av Perfume
Skrevet

39, nei, for gammel for meg. 

• Liker 2
Skrevet

k47 her. For min del er det for gammelt. Jeg tenker langt fremme og da er sjansen stor for at jeg ville endt opp som enke eller med pleiepasient lenge før min tid. Har sett flere eksempler på det i egen familie. Så her får fornuften råde over evt. følelser

Anonymkode: 5a258...145

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Pensjonist, men er aktiv med mange spennende prosjekter. Har hatt en jobb med fysiske krav som måtte bestås hvert år og er i god form.

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Pensjonist på 59? Er det andre enn ballettdansere som kan gå av så tidlig?

Kanskje han var ballettdanser?

• Liker 3
Skrevet

Kvinne 39. For gammel for meg.  Tenker +÷ 5 år fra min egen alder. Mannen min er 37. 

59 er på alder med mine foreldre og hadde vært rart.

Anonymkode: 63b9d...029

• Liker 4
Skrevet

Nei, du er eldre enn pappa, så det hadde bare blitt rart.

Jeg er 31.

Anonymkode: e40bd...a0c

• Liker 2
Skrevet
KallePils skrev (1 minutt siden):

Kanskje han var ballettdanser?

Har nok i mine 38 yrkesaktive år jobbet minst like mye som de som går til 65 eller 67, men nå er det ikke lenger nødvendig å stille på jobb 0600. 

Skrevet

Ts, det er kvinner du er perfekt for selv om det ble mye nei her. 

Anonymkode: e6913...b04

• Liker 4
Skrevet

Jeg er 34 år gammel, og du er altfor gammel for meg.

Anonymkode: daa96...765

Skrevet

K32, nei til alt.

Anonymkode: 47625...342

Skrevet

44 og synes du blir litt for gammel. Tenker maks 10 år i min alder nå. 

Anonymkode: 411dc...e1c

• Liker 1
Skrevet

K43. Hvis du hadde vært utrolig karismatisk og tiltrekkende, så kanskje kun sex, en gang eller to. Men sannsynligvis ikke. Absolutt ikke noe forhold, hadde ikke orket å forholde meg til voksne barn og barnebarn når jeg selv har yngre barn, og pensjonist? Nei… 

Anonymkode: 4689b...cdd

• Liker 3
Skrevet

K35. Ingen umulighet, men jeg har et barn på 2 år, så du måtte vært klar for full rulle fra morgen til kveld. I tillegg er jeg i full jobb og hamsterhjul, kunne fort blitt dårlig match med din pensjonist tilværelse?

men alder i seg selv, ikke et stort problem :) 

Anonymkode: 66546...efc

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...