AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #1 Skrevet 21. januar 2024 Noen tips? Helst svart/grå/mørkt metall, og lyset må være behagelig. Anonymkode: ffd8e...b43
Amossa Skrevet 21. januar 2024 #2 Skrevet 21. januar 2024 Alt er avhengig av hvilken stil du har. Dessuten hva du bruker kjøkkenøya til og hvor lang den er. Hos oss er komfyren i kjøkkenøya. Kanskje har dere vaskekummen der? Eller dere bruker kjøkkenøya som arbeidsplate og/eller sosialt? Vi har hengende belysning, men den er trukket bak på kjøkkenøya slik at man ikke dunker i lyset når man står over grytene. Mange forhold som spiller inn i valg av belysning.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #3 Skrevet 21. januar 2024 Jeg har ikke noe forslag til valg av armatur, men pass på å få MYE lys. Øya er en arbeidsplass og den krever godt arbeidslys, slik du gjerne har på et kontor eller over en verkstedbenk. Stemningslys kan du ha andre steder, eller du kan ha justerbart lys som gir skikkelig trøkk år det trenges, og lunt og varmt lys når det er ønskelig. Anonymkode: 4275b...e5d
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #4 Skrevet 21. januar 2024 Amossa skrev (27 minutter siden): Eller dere bruker kjøkkenøya som arbeidsplate og/eller sosialt? Arbeidsplass og sosialt ja Ikke komfyr eller noe mer, kun en benk Anonymkode: ffd8e...b43 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #5 Skrevet 22. januar 2024 Secto eller octo-serien? Anonymkode: 03913...499
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #6 Skrevet 22. januar 2024 Secto passer kanskje best over et spisebord. Flowerpot er lamper i ulike størrelser, og i mange forskjellige farger, også grått og sort. Et eksempel her (dette er en av de større lampene, de finnes som nevnt i mindre størrelse som passer over en kjøkkenøy, du kan feks ha to-tre på rad): Anonymkode: 5a196...9d0 1
Amossa Skrevet 22. januar 2024 #7 Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Secto passer kanskje best over et spisebord. Flowerpot er lamper i ulike størrelser, og i mange forskjellige farger, også grått og sort. Et eksempel her (dette er en av de større lampene, de finnes som nevnt i mindre størrelse som passer over en kjøkkenøy, du kan feks ha to-tre på rad): Anonymkode: 5a196...9d0 Jeg kan også legge til at Flowerpot er tidløse. Disse blir aldri umoderne. Flowerpot er ikke helt billige, men du finner dem ofte for halv pris på finn.no. Jeg har to, mindre enn de på bildet, og de fant jeg på finn.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå