Gå til innhold

Kvinne crusher på kvinnelig kollega

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bi, og aner ikke hva hun er. Startet å jobbe sammen ca 1 år siden og vi har en veldig god dynamikk. Det er alltid koselig å jobbe med henne og vi møtes utenfor jobb også noen ganger. Jeg synes at personligheten hennes er ganske flørtete.. Vi er nesten like gamle, hun er 2 år eldre enn meg. Har lagt merke til at hun rører meg ofte, om hun skal gå forbi meg, når vi sitter og snakker sammen eller går sammen. I tillegg skal hun alltid smile eller vinke til meg med øyet om hun får øyekontakt med meg langt ifra, og hun slenger ut kommentarer av og til som får meg til å tenke at kanskje hun også liker meg tilbake. Men greia er at jeg er nervøs til å finne ut og vil ikke ødelegge vennskapet vårt, hva om hun er straight og bare ser på dette som ingenting.. 

Anonymkode: ba6bb...591

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du prøve å legge merke til om hun er slik med andre kollegaer/folk også, eller er det bare deg? Vet ikke helt, du kan prøve å snakke om en skeiv tv-serie du så nylig og si at du synes «hun og hun» er veldig tiltrekkende og kjærestemateriale? Ha ha nei jeg er ikke så god på sånn :P 

Anonymkode: 19024...ead

• Liker 1
Skrevet

Hvis det ikke virker med rødvin, så prøv mer rødvin. Begynn med å gi henne komplimenter, og se om hun svarer.

Anonymkode: 2efb1...c46

• Liker 1
Skrevet

Så var det dette med jobb og forhold igjen da.... Det er ikke alltid så veldig lurt. Det kan ende med at en av dere må slutte.

Er dere like i alder og utvikling, jobber dere på samme nivå, samme avdeling?
Styr unna om det er en leder-/ansattrelasjon, mentorfunksjon e.l.

Hvordan vil du takle å få et nei?

• Liker 2
Skrevet

Vinke med øyet heter BLUNKE :)

Anonymkode: 466c5...97d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Kan du prøve å legge merke til om hun er slik med andre kollegaer/folk også, eller er det bare deg? Vet ikke helt, du kan prøve å snakke om en skeiv tv-serie du så nylig og si at du synes «hun og hun» er veldig tiltrekkende og kjærestemateriale? Ha ha nei jeg er ikke så god på sånn :P 

Hun er bare sånn med meg føler jeg, har aldri sett henne være sånn med andre for å si det sånn. Hun vet at jeg liker damer, er ganske åpen om det og snakker også om damer jeg synes er pene.. Kan prøve å spørre henne om hva hun synes men til og med der kjenner jeg at nervene tar over 😕

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vinke med øyet heter BLUNKE :)

Anonymkode: 466c5...97d

Takk for rettelsen, norsk er ikke første språket mitt eller morsmål for meg så jeg lærer fortsatt. :) 

• Hjerte 1
Skrevet
Andro skrev (9 timer siden):

Så var det dette med jobb og forhold igjen da.... Det er ikke alltid så veldig lurt. Det kan ende med at en av dere må slutte.

Er dere like i alder og utvikling, jobber dere på samme nivå, samme avdeling?
Styr unna om det er en leder-/ansattrelasjon, mentorfunksjon e.l.

Hvordan vil du takle å få et nei?

Nesten lik alder, hun er 2 år eldre. samme avdeling, ingen jobber under eller over hverandre. 

Hvis jeg får nei så får jeg bare akseptere det, problemet er vel det at jeg ikke vil ødelegge vennskapet også. Hun er så god, føler det gjør vondt å tenke på å miste henne bare fordi jeg måtte være den som begynte å føle mer .. :( 

• Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nesten lik alder, hun er 2 år eldre. samme avdeling, ingen jobber under eller over hverandre. 

Hvis jeg får nei så får jeg bare akseptere det, problemet er vel det at jeg ikke vil ødelegge vennskapet også. Hun er så god, føler det gjør vondt å tenke på å miste henne bare fordi jeg måtte være den som begynte å føle mer .. :( 

Du får oppdatere oss om hvordan det går, hvis du velger å si det til henne! Jeg synes du bare skal ta sjansen jeg :) 

Anonymkode: 78733...345

Skrevet

Hun er bare sånn med meg føler jeg, har aldri sett henne være sånn med andre for å si det sånn. Hun vet at jeg liker damer, er ganske åpen om det og snakker også om damer jeg synes er pene.. Kan prøve å spørre henne om hva hun synes men til og med der kjenner jeg at nervene tar over 😕

Aha! Da synes jeg om dere begge drikker alkohol, at dere kan ta noen glass vin eller lignende sammen. Litt alkohol pleier å løsne på ting 😊 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du får oppdatere oss om hvordan det går, hvis du velger å si det til henne! Jeg synes du bare skal ta sjansen jeg :) 

Jeg spurte henne idag om hun vil komme over til middag på lørdag, jeg bor alene så tenker jeg kan snakke litt med henne og se om jeg faktisk har en sjanse. Hun virket ganske ivrig når jeg spurte så jeg håper dette går bra 😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Aha! Da synes jeg om dere begge drikker alkohol, at dere kan ta noen glass vin eller lignende sammen. Litt alkohol pleier å løsne på ting 😊 

Får se om det går, hun kommer for middag på lørdag :) 

Skrevet

Får se om det går, hun kommer for middag på lørdag :) 

Lykke til ☺️ Oppdater oss gjerne

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg spurte henne idag om hun vil komme over til middag på lørdag, jeg bor alene så tenker jeg kan snakke litt med henne og se om jeg faktisk har en sjanse. Hun virket ganske ivrig når jeg spurte så jeg håper dette går bra 😅

Wow! Supert! Oppdater oss!

Skrevet

Hvordan gikk det, TS?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.1.2024 den 20.46):

Hvordan gikk det, TS?

Hei! Beklager for sen svar det har vært litt hektisk siden lørdagen :). Hun kom for middag og vi hadde en fin dag, det var definivt mye flørting og vi snakket i timevis :D 
Rundt kvelden begynte vi å drikke mer og hun var enda mer touchy med meg, det endte opp med at hun innrømte hvordan hun ville spørre meg på en date og at hun var overrasket over at jeg spurte først. Helt ærlig så er jeg fortsatt litt sjokka haha :D men jeg er så sinnsykt glad også :)  hun sa at hun ville ta med meg ut neste gang og vi skal ut igjen på onsdag ! vi endte kvelden med et kyss og tar det rolig akkurat nå, men jeg gleder meg innmari mye til onsdag ❤️ 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hei! Beklager for sen svar det har vært litt hektisk siden lørdagen :). Hun kom for middag og vi hadde en fin dag, det var definivt mye flørting og vi snakket i timevis :D 
Rundt kvelden begynte vi å drikke mer og hun var enda mer touchy med meg, det endte opp med at hun innrømte hvordan hun ville spørre meg på en date og at hun var overrasket over at jeg spurte først. Helt ærlig så er jeg fortsatt litt sjokka haha :D men jeg er så sinnsykt glad også :)  hun sa at hun ville ta med meg ut neste gang og vi skal ut igjen på onsdag ! vi endte kvelden med et kyss og tar det rolig akkurat nå, men jeg gleder meg innmari mye til onsdag ❤️ 

Kan jo hende det store skjer på onsdag da, oppdater gjerne fra da også🥰

Anonymkode: 78a26...a91

Skrevet

Så koselig å lese! 💜 Lykke til på onsdag!

Anonymkode: 1a31a...a18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...