AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #1 Del Skrevet 21. januar 2024 Takler ikke overfladiske dritt serier, bare så det er sagt. Har ikke sett noe særlig på noen ting de siste årene, har forsøkt men det meste er kjedelig. Var mye bra for en del år siden med true detective, game of thrones osv. Men hva finnes nå? Siste jeg så som var i nærheten av spennende var stranger things og mandalorian. Har et håp om at Fallout serien som kommer i april er bra men. Anonymkode: 90c3a...162 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #2 Del Skrevet 21. januar 2024 Last Of Us, True Detective s 3 (kommet 2 episoder) Anonymkode: 11142...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #3 Del Skrevet 21. januar 2024 Det hender vel en sjelden gang at man finner noe verdt å se, men tv/serier/film generelt har blitt veldig mye dårligere i de senere år desverre. Anonymkode: 2177e...0ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #4 Del Skrevet 21. januar 2024 Eneste jeg har likt fra nyere tid er You Anonymkode: 70139...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #5 Del Skrevet 23. januar 2024 Le Bureau (fransk) er den beste tv-serien jeg har sett. Spionthriller som er mer virkelighetsnær. Virkelig fantastisk og skikkelig spennende. Er noen år siden siste sesong kom, men tenker den fortsatt er relativt ny. Nrk nett-tv. Babylon Berlin (tysk) er lagt til mellomkrigstidens Tyskland. Svært påkostet, og det merkes. En virkelig god serie. Ligger i Nrk nett-tv, og også hos viaplay, netflix eller hbo (husker ikke hvilken). Anonymkode: eff20...f99 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #6 Del Skrevet 23. januar 2024 A murder at rhe end of the world på Disney+. Mange har det via Sumo. Anonymkode: bc657...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå