Gå til innhold

Seksuelt frustrert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er singel og pga omstendigheter har jeg ikke hatt noe med menn å gjøre på snart to år. Nå har jeg så smått begynt å date, men i ingenting som har ført noe vei. Nå som jeg liksom har åpnet opp for å ha mannlig kontakt har jeg også blitt fryktelig kåt, men har ikke møtt noen hvor det har vert naturlig å ha sex. Men fyttihelvette så kåt jeg er. De skulle bare visst. Drømmer om kuk. Problemet er at jeg tenner på menn som ikke er"billige", men de som er søte og snille og lite seksuelle i tilnærming og prat iallefall i starten, men de må gjøre første move. Vet ikke hva jeg vil med dette bare JEG GLEDER MEG SÅNN TIL Å HA SEX MED NOEN IGJEN

Anonymkode: 8ce1f...a9d

• Liker 1
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er singel og pga omstendigheter har jeg ikke hatt noe med menn å gjøre på snart to år. Nå har jeg så smått begynt å date, men i ingenting som har ført noe vei. Nå som jeg liksom har åpnet opp for å ha mannlig kontakt har jeg også blitt fryktelig kåt, men har ikke møtt noen hvor det har vert naturlig å ha sex. Men fyttihelvette så kåt jeg er. De skulle bare visst. Drømmer om kuk. Problemet er at jeg tenner på menn som ikke er"billige", men de som er søte og snille og lite seksuelle i tilnærming og prat iallefall i starten, men de må gjøre første move. Vet ikke hva jeg vil med dette bare JEG GLEDER MEG SÅNN TIL Å HA SEX MED NOEN IGJEN

Gå til bars, finn deg snille one night stands 

Anonymkode: a45ca...da3

• Liker 1
Skrevet

Siden du blir kåt på hvem som helst ser jeg ikke problemet. Jeg blir kun kåt på mannen min. Var aldri kåt som singel.

Anonymkode: 78beb...779

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du høres ut som et funn for en mann. Vær åpen og tillitsfull, inviter med diskret blikkontakt og fysisk nærhet. Da skjer det. Står du noen cm fra en mann vil han veldig raskt begynne å tenke og føle.

Anonymkode: e0f8b...5de

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonser. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Velkommen tilbake💃🏻

• Liker 1
Skrevet

Du «tenner» altså på puslete simps? Er du sikker på det? Eller er det at du føler du ikke har sjangs på de dominante attraktive mannfolka uansett?

Anonymkode: 88a22...0ff

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Du «tenner» altså på puslete simps? Er du sikker på det? Eller er det at du føler du ikke har sjangs på de dominante attraktive mannfolka uansett?

HVor kommer egentlig den teite språkbruken der fra? Høres ut som noe en gjeng tapere har diktet opp!

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
blaffen skrev (1 minutt siden):

HVor kommer egentlig den teite språkbruken der fra? Høres ut som noe en gjeng tapere har diktet opp!

Med en gang ordene «simp» og «dominerende menn» dukker opp, så vet man at man bare kan hoppe over innlegget. Dette er en del av begrepsapparatet incels og deres konger på Internett bruker.

Anonymkode: d921b...bb8

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Med en gang ordene «simp» og «dominerende menn» dukker opp, så vet man at man bare kan hoppe over innlegget. Dette er en del av begrepsapparatet incels og deres konger på Internett bruker.

Anonymkode: d921b...bb8

Haha, det måtte jo bare være noe sånt. :D

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, blaffen said:

Det kommer fra tiktok, youtube og andre ekle deler av internett. Mange hjernevaska folk som har sett for mye på det tullet der. 

Anonymkode: 2a588...02b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.1.2024 den 20.18):

Hva mener du med at det "ikke har ført noen vei"? Mener du at dere ikke skal date mer og du ser etter nye menn? For hvis ikke så må du spørre mennene du var på date med om dere skal ta en øl sammen.

Skrevet
On 1/21/2024 at 8:18 PM, AnonymBruker said:

men de må gjøre første move

Der gjør du det litt vanskelig for deg selv. Du bør gjøre *noe* selv. Når du ser en fyr du liker, kan du sende ham et smil når han ser din vei, så kommer han kanskje over for å si hei. :)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

😂 hilsen TS

Skrevet

Jeg hadde to gyldne muligheter rett før jul, men det var et par dager etter at jeg bestemte meg for å date igjen. Var liksom ikke helt klar i hodet og nå angrer jeg som en hund. Menn er forresten fryktelig tafatte på apper, skal begynne å ta litt mer styring selv. Er så mye tomprat, savner initiativ, Inviter meg på en drink på kveldstid for svingende. Enten er det kaffe på dagtid, eller så får de ikke fingen ut og spør, eller er det rett på sexprat, og da tørker jeg helt inn, er så usexy. Må jo ha litt spenning. Neste gang jeg får mulighet skal jeg ta den. Synes det er best å møte folk irl, men har ingen å gå på byen med for tiden.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg hadde to gyldne muligheter rett før jul, men det var et par dager etter at jeg bestemte meg for å date igjen. Var liksom ikke helt klar i hodet og nå angrer jeg som en hund. Menn er forresten fryktelig tafatte på apper, skal begynne å ta litt mer styring selv. Er så mye tomprat, savner initiativ, Inviter meg på en drink på kveldstid for svingende. Enten er det kaffe på dagtid, eller så får de ikke fingen ut og spør, eller er det rett på sexprat, og da tørker jeg helt inn, er så usexy. Må jo ha litt spenning. Neste gang jeg får mulighet skal jeg ta den. Synes det er best å møte folk irl, men har ingen å gå på byen med for tiden.

Jeg tror du ikke er tydelig nok i hva du vil.. er du ute etter en kjæreste, ONS eller knullevenn? For det er jo tre forskjellige måter å gå frem på😉

Som kjæreste er det normalt å ikke gå for fort frem med sexprat, ellers kan de fort bli dumpet.. Og som knullvenner  flørtes og prates det jo om sex, gøy og ønsker. Men jeg frykter for at dine menn er for vulgære i sexpraten, og da kan jo det jo virke usexy. For sexpraten skal jo være forførende, pirrende og gøy.. det skal krible i kroppen, det skal være en følelse på at noe er i gjæret etter en slik samtale. Så kommer tilliten og valget man i felleskap tar.. som oftes drar vi hjem før baren stenger, for det er ikke bylivet vi er ute etter. Vi vil ha ro, dempet musikk, litt stearinlys, nattmat, og fortsette samtalen vår for å bli mere kjent. Dette er jo et tidspunkt der det føles romantisk og spennende. En av oss begynner å gjespe og hinte om ei seng å ligge i, men det er ikke alltid det fører til sex. Og selv om vi oppfatter oss som knullkompiser.. er det den tålmodigheten av å vente, som skiller et ONS fra et knullevennskap (FWB). Så det er forskjell også på et ONS og en knullevenn🥰

"Jeg er så sinnsyk kåt, savner kuk og vil så gjerne ha sex" Denne teksten er lett å lese og forstå på nettet, men den er ikke synlig IRL. Men blir dette fort nevnt i en kommentar, ender du mest sannsynlig opp med et ONS..

Så du har egentlig 3 valg for å slippe ut litt seksuell frustrasjon, men du har bare 1 riktig valg å ta😅

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (15 timer siden):

Jeg tror du ikke er tydelig nok i hva du vil.. er du ute etter en kjæreste, ONS eller knullevenn? For det er jo tre forskjellige måter å gå frem på😉

Altså  ONS og planlagte sextreff er jeg  ikke interessert i. Om det er noe som helst form for sexprat før vi har møtt hverandre er det sayonara. Om kjemien stemmer på en date kan jeg gjerne ha sex første kveld, men da må jeg vite at vedkommende har fri dagen etter og har lyst til å iallefall spise frokost sammen. Om kjemien ender i forelskelse, fwb-forhold, eller at en blir enige om å bruke tid sammen for å se om det kan utvikle seg følelser, det må tiden bare vise. Om det viser seg å bare bli et ONS, så overlever jeg det og. Er en ganske god menneskekjenner, og så lenge jeg er på et godt sted mentalt, så går det nok bra uansett. 

Akkurat nå bare gleder jeg meg til å møte en hvor det klaffer på ene eller andre måten. Håper det skjer fort.

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.1.2024 den 20.18):

Sex er AMAZING og jeg har bestemt meg for å ikke ha sex med noen før jeg er forelsket. (Jeg blir omtrent aldri forelsket, så det skal jo bli spennende..)

Men, det går! Du må bare kjøpe inn MASSE sexleketøy, og spesielt slike rabbit vibratorer. Eller hva det er du liker, såklart. 

Jeg synes de hjelper meg masse, det er ikke nok med bare en vibrator, da mangler jeg for mye 😅

Anonymkode: f8d5f...064

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.1.2024 den 18.13):

Hva er en simps? Er det et incel-ord?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...