Gå til innhold

Kan noen med god intuisjon-klarsynt se på dette?

Anbefalte innlegg

Vi har en nabo som har fått utallige klager på seg angående musikk. Høy bass.

Er det noen som ser hva som snart skjer videre? En mulig utkastelse? Eller må det en klage til?

Anonymkode: b76a1...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er det noen som ser hva som snart skjer videre? En mulig utkastelse? Eller må det en klage til?

Noen må jo gjøre noe for at utkastelse skal kunne skje. Hva forventer du mtp utkastelse hvis alle naboene spør om klarsynte kan se utkastelse og ikke klager? Jeg kan fortelle deg at som klarsynt ser jeg tydelig at han ikke kommer til å bli kastet ut da, men som klarsynt kan jeg også med stor sikkerhet at om noen ikke gir seg vil han enten roe seg ned eller bli kastet ut etterhvert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Dette har du vel spurt om før? Og fått svar. 

Anonymkode: 27702...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, my sweet summer child.

Anonymkode: 84669...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalsberg92
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg ser at noen som går  bak ryggen, han tar dette veldig personlig.  Jeg ser en desperat mann han sliter  med en usynlig krig, han får nok å går løs på en noe eldre kvinne. Han føler hun er innblandet og at hun konspirere mot han.

ps har dysleksi og i dag er det ille ;/

Endret av Kalsberg92
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Dette har du vel spurt om før? Og fått svar. 

Anonymkode: 27702...657

Må du slutte! Jeg har lov til å spørre. Du trenger ikke kommentere om du ikke har ett skikkelig svar. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kalsberg92 skrev (18 minutter siden):

Jeg ser at noen som går  bak ryggen, han tar dette veldig personlig.  Jeg ser en desperat mann han sliter  med en usynlig krig, han får nok å går løs på en noe eldre kvinne. Han føler hun er innblandet og at hun konspirere mot han.

ps har dysleksi og i dag er det ille ;/

Forstår ikke hva du mener her jeg?

Det ble mye rot. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (29 minutter siden):

Noen må jo gjøre noe for at utkastelse skal kunne skje. Hva forventer du mtp utkastelse hvis alle naboene spør om klarsynte kan se utkastelse og ikke klager? Jeg kan fortelle deg at som klarsynt ser jeg tydelig at han ikke kommer til å bli kastet ut da, men som klarsynt kan jeg også med stor sikkerhet at om noen ikke gir seg vil han enten roe seg ned eller bli kastet ut etterhvert....

Tusen takk for svar. ♥️Unnskyld, men jeg kan jo ikke styre andre mennesker. Ikke min feil at ingen andre enn meg og en annen nabo har klagd, å ikke andre! For meg er det også uforståelig akuratt det.

Så det må mer klager til? Er det du sier?

Jeg kan bare ikke fatte å begripe at eg person for så mange klager å ting ikke skjer. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tusen takk for svar. ♥️Unnskyld, men jeg kan jo ikke styre andre mennesker. Ikke min feil at ingen andre enn meg og en annen nabo har klagd, å ikke andre! For meg er det også uforståelig akuratt det.

Jeg kan bare ikke fatte å begripe at eg person for så mange klager å ting ikke skjer. :(

En skulle det stå.

Jeg har virkelig tatt tak i dette! Og opplever at styret tar det på alvor. Men personen får jo bare sjanse på sjanse, og det synes jeg er betenkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalsberg92
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det ble mye rot. Ts

Har ikke kapasitet til å forklare det på noen annen måte, ser det i bilder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ja, jeg har ikke sett nærmere på det enn helt overfladisk å lese det du skriver, så det kan være at noe allerede ER bestemt eller i gjære. Det kunne klarsynte ha sett og da fortalt at det vil bli utkastelse, basert på noe som er avgjort eller ikke kan stanses. hvis så er. Jeg ville ha klaget mer, men dokumenter det.

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det ble mye rot. Ts

Det står jo rett ut hva hen mente. 

Anonymkode: 84ddc...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalsberg92 skrev (4 timer siden):

Har ikke kapasitet til å forklare det på noen annen måte, ser det i bilder. 

Tusen takk for svar ♥️ det betyr mye. Men du skremte meg litt med å gå løs på en litt eldre kvinne? Håper ikke det er meg eller noen i styret. Jeg er 34. For personen må jo forstå at det går ikke an å holde på slik på natten.

Går bak ryggen ? Mot meg eller mener du dem som blir klaga på? Håper du vil svare 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tusen takk for svar ♥️ det betyr mye. Men du skremte meg litt med å gå løs på en litt eldre kvinne? Håper ikke det er meg eller noen i styret. Jeg er 34. For personen må jo forstå at det går ikke an å holde på slik på natten.

Går bak ryggen ? Mot meg eller mener du dem som blir klaga på? Håper du vil svare 🙏

Noen har det bare moro på din bekostning. Det er kjempelett å bare anta at du er en eldre dame. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalsberg92
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han føler at dere har gått bak ryggen hans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalsberg92

Med å gå løs på mener jeg ikke fysisk ( det var dårlig ord valg) men han velger seg ut en som får gjennomgå til de grader verbalt. Han går på krigsstien , ikke ta dette personlig ( han er i krig). Han noe underliggende, noe han har til vane å skyve vekk , noe som har hengt over han lenge, ser det som lenker og en tung ryggsekk. 

( min største problemstilling er å sette ord på noe jeg ikke har ordforråd på som sakt ser i bilder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min spådom er:

Du begynner å ta igjen med samme mynt, og vekker ham med brå, høye lyder når han sover, natt etter natt.

Til slutt gir han opp, og innser at det ikke er verdt å ta opp kampen med deg, da dette vil føre til at du blir sint, og lar ham få smake samme medisin.

Denne metoden fungerte glimrende på naboen min.

Anonymkode: ef14f...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at denne naboen spiller høy musikk for en grunn for å lære dere andre til å ikke bli fort irritert og bidra til personlig vekst? Sunt irritasjonsmoment?

Anonymkode: 13bfe...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...