lillesky Skrevet 29. januar 2006 #1 Skrevet 29. januar 2006 Jeg skjønner ingenting av størrelsene på Crown Jeans )Madrid-mod). Noen sier at de er litt større enn vanlig. Jeg har funnet flere forskjellige bukser på qxl, og nesten alle har forskj. midjemål. 28=81 29=84 31=82-83 29=78 Jeg har prøvd å måle min gamle bukse, og den er 82 cm. Hvilken størrelse trenger jeg da? Og hvor kjøpte du din?
Miracl3 Skrevet 29. januar 2006 #2 Skrevet 29. januar 2006 Dersom den er 82 ville jeg kjøpt str 28 siden disse jeansene utvider seg litt. Jeg kjøpt to av mine på qxl i en str mindre enn jeg vanligvis ville jeg kjøpt. Veldig fornøyd med kvaliteten og service fra selger.
Saeria Skrevet 29. januar 2006 #3 Skrevet 29. januar 2006 Jeg har kjøpt av yandanholth på QXL. Der måtte jeg ha samme str. som jeg bruker i Fornarina. Altså en størrelse større enn normalt. Ei veninne av meg, som forøvrig bruker samme livvidde i buksene som meg, kjøpte av ei annen og den måtte hun bytte fordi buksa var liten i str. Hun kjøpte den "slitte" Madrid modellen med krystaller. Jeg kjøpte den vanlige Madriden med krystaller. Så det er tydeligvis litt forskjellige størrelser ute og går.
Gjest gjesta Skrevet 29. januar 2006 #4 Skrevet 29. januar 2006 Det er forskjellige størrelser fordi noen er fake og noen er ikke.. De originale inneholder 2% elastan mens de fake inneholder 1%, men Madrid skal være litt store i størrelsen, mens London er litt mindre i størrelsen. Så man skal være litt forsiktige med å handle på qxl, synes nå jeg.. Men jeg er ingen ekspert egentlig..
Miracl3 Skrevet 29. januar 2006 #5 Skrevet 29. januar 2006 Dersom den er 82 ville jeg kjøpt str 28 siden disse jeansene utvider seg litt. Jeg kjøpt to av mine på qxl i en str mindre enn jeg vanligvis ville jeg kjøpt. Veldig fornøyd med kvaliteten og service fra selger. ← Jeg kjøpte av $un$hine jeg da Bare for å si det også.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #6 Skrevet 29. januar 2006 Jeg trenger desperat hjelp nå. Mannen min skal kjøpe Madrid-modellen til meg nå i USA, ikke fake. Skal kjøpes i The Blues Jean Bar i Union St. Skjønner ikke bæra av hvilken størrelse jeg skal bestille. Bruker str. 27-28 i Norge eller str. 36. Hva blir det i Madrid-modellen?? Anybody, pliiiiis.
lillesky Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. januar 2006 Jeg har kjøpt av yandanholth på QXL. Der måtte jeg ha samme str. som jeg bruker i Fornarina. Altså en størrelse større enn normalt. ← Jeg kjøpte av $un$hine jeg da Bare for å si det også. ← Kan jeg få spørre hvilken str. dere kjøpte?
Saeria Skrevet 30. januar 2006 #8 Skrevet 30. januar 2006 Str.30. Har ikke vasket den enda, så jeg vet ikke om den utvider seg mye, og om jeg burde ha kjøpt 29 i stedet. (som er min "normale" størrelse)
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #9 Skrevet 30. januar 2006 Har hørt at både london og madrid er store i str jeg. men london er større i str enn madrid og lenger i bena. Leste her at noen sa madrid var stor i str og london liten. Hvordan er dette egentlig?
lillesky Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #10 Skrevet 30. januar 2006 Str.30. Har ikke vasket den enda, så jeg vet ikke om den utvider seg mye, og om jeg burde ha kjøpt 29 i stedet. (som er min "normale" størrelse) ← Hadde du orket å måle den i livvidden? Er den fin på? Hvilken farge har du på kronene?
Miracl3 Skrevet 30. januar 2006 #11 Skrevet 30. januar 2006 Kan jeg få spørre hvilken str. dere kjøpte? ← Str 28 kjøpte jeg :)Den var 81 cm i livet men har utvidet seg litt.
lillesky Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #12 Skrevet 30. januar 2006 Str 28 kjøpte jeg :)Den var 81 cm i livet men har utvidet seg litt. ← Så hvis jeg er 82 i livet så er det 28 jeg trenger? Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå