AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #1 Skrevet 21. januar 2024 Kan det være noe annet enn rus? Jeg fant noe i søpla som gjorde jeg forsto han hadde injesert noe i blodstrømmen. Han ville ikke si hva det var, men sa det ikke var farlig. Fyren er avholdsmann, og jeg har aldri sett han røre alkohol utenom å ta en slurk for å smake. Derfor er jeg ganske sjokkert, og prøver å tenke på hva annet dette kan dreie seg om? Jeg spurte om det var noe han hadde fått av legen sin. Det ville han ikke svare på, og jeg tviler. Aldri hørt om at det er noe man får av legen som man injeserer selv. Det er i så fall kun i fettvevet. Dette ble ikke injesert i fettvev, men rett i blodet. Jeg klarer ikke tenke det er noe annet enn rus? Hva annet er det man injeserer? Anonymkode: 6258a...2a6
Rotemor Skrevet 21. januar 2024 #4 Skrevet 21. januar 2024 (endret) Slankemiddel insulin blodfortynnende hormoner Alt det injiseres ikke i blodet, men gir et bilde av at detkan være mye forskjellig. Antagelig en privatsak.. Endret 21. januar 2024 av Rotemor 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #5 Skrevet 21. januar 2024 Var det en sprøyte? De fleste medisiner som injiseres er veldig tydelig merket. Og de ser ut som tykke tusjer egentlig.. Anonymkode: 9b29d...ca4
Luckiness Skrevet 21. januar 2024 #6 Skrevet 21. januar 2024 (endret) Engangssprøyte? Eller noe slikt: Og hvordan vet du det ble injisert rett i åren? Du hadde bare funnet sprøyten? Endret 21. januar 2024 av Luckiness 1 1
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 21. januar 2024 #7 Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Barbiedop Anonymkode: 6bf44...016 Er du gal! Det skal tas subkutant.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #8 Skrevet 21. januar 2024 Just now, Rotemor said: Slankemiddel insulin blodfortynnende hormonet Ingen av disse er rett i blodet, subkutan eller IM. Anonymkode: 57a83...a48 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #9 Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Var det en sprøyte? De fleste medisiner som injiseres er veldig tydelig merket. Og de ser ut som tykke tusjer egentlig.. Anonymkode: 9b29d...ca4 Jeg fant ikke selve sprøyten som var blitt brukt. Den har han vel fjernet så det ikke ble oppdaget. Jeg fant derimot i søpla på badet emballasjen til en kanyle, emballasjen til sprøyte, sånn engangs sprit fille og litt dopapir med blod på. TS Anonymkode: 6258a...2a6
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #10 Skrevet 21. januar 2024 Luckiness skrev (6 minutter siden): Engangssprøyte? Eller noe slikt: Og hvordan vet du det ble injisert rett i åren? Du hadde bare funnet sprøyten? Emballasje til en engangssprøyte. Jeg assosierer det med brukerutstyr for narkomane. Ikke sånne som på bilde her. Anonymkode: 6258a...2a6
SynneD Skrevet 21. januar 2024 #11 Skrevet 21. januar 2024 Jeg ville tenkt at da er det umulig å vite om hvordan han har satt sprøyten. Er det noe grunn til at du mener den er satt rett i blodet? Uansett ekstremt vanskelig å si noe om hva det kan være, men det kan være mye annet enn rus. Men rart om det er noe lovlig om han ikke vil si det. 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #12 Skrevet 21. januar 2024 Det kan teoretisk være testo, den settes med ganske lang kanyle og sprøyte. Og hvis du treffer litt galt kan du jo fint få en dråpe blod eller to. Den tar jo mange selv hjemme, men da burde det være en medisinbeholder der og, en bitteliten glassflaske man trekker opp fra. Noen får jo testo på resept. Og noen tar det selvsagt uten resept for å bli sterkere. Anonymkode: 57a83...a48 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #13 Skrevet 21. januar 2024 hvor gammel er han, hvilke interesser har han og hvordan er fysikken? Har han hatt helseplager du vet om? har han fast jobb/skole? Alt dette kan gi en pekepin. Man kan vel blø selv om det ikke er satt rett i åra, hvordan vet du det? Anonymkode: e9b2b...183
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #14 Skrevet 21. januar 2024 SynneD skrev (3 minutter siden): Jeg ville tenkt at da er det umulig å vite om hvordan han har satt sprøyten. Er det noe grunn til at du mener den er satt rett i blodet? Uansett ekstremt vanskelig å si noe om hva det kan være, men det kan være mye annet enn rus. Men rart om det er noe lovlig om han ikke vil si det. Jeg har tenkt han har satt det i blodet på grunn av blod flekken på dopapiret, men jeg innser at det ikke nødvendigvis betyr det er satt i blodstrømmen. TS Anonymkode: 6258a...2a6 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #15 Skrevet 21. januar 2024 Hvor gammel er gutten? Anonymkode: 93a71...a30
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #16 Skrevet 21. januar 2024 Jeg får p-sprøyte satt av sykepleiere, muskulært. Og det har alltid kommet noen dråper blod. De stikker tross alt igjennom huden. Kan det være at han rett å slett ønsker privatliv, og ikke synes du respekterer det når du går igjennom søpla og begynner stille flere spørsmål? Jeg kan fort gå i forsvar om noen invanderer privatlivet mitt, og ikke aksepterer at jeg ikke vil si noe mer enn at det ikke er farlig. Anonymkode: 3a36f...ffd 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #17 Skrevet 21. januar 2024 Spør ham? Jeg tar B12 og migrenemedisin i sprøyter hjemme. Hva han gjør kan ikke noen her vite. Anonymkode: cd046...ff6
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #18 Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spør ham? Jeg tar B12 og migrenemedisin i sprøyter hjemme. Hva han gjør kan ikke noen her vite. Anonymkode: cd046...ff6 Her i huset settes det både b-vitaminer, vanndrivende, blodfortynnende, migrenemedisin og morfin i sprøyteform. Han har virkelig ingen plikt til å opplyse deg om helseproblemer han har. Anonymkode: c1722...d7c 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #19 Skrevet 21. januar 2024 Trener han? Jeg har ikke peiling på testo og boling og sånt, hvordan man tar det, men det er en økende trend. Jeg leste om en som sprøytet parafin rett inn i musklene for at de skulle bli større. Ble helt ødelagt. Barbiedop/melatoninsprøyter, for å bli brun. Mye sketchy man kan kjøpe på nettet... Ellers så vet jeg det kan være behandling for ereksjonssvikt. Det er liksom ikke alt han har lyst å fortelle søster, uten at det betyr det er noe ulovlig eller farlig... helse er privat. Rus er nesten det siste jeg hadde tenkt, sitte hjemme og skyte heroin med familien liksom? Man blir ganske ute av det altså. Anonymkode: 4eed0...03a 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #20 Skrevet 21. januar 2024 Her setter vi b12 og der bruker en sprøyte Når jeg brukte blodfortynnende etter operasjon var det og med vanlig sprøyte Så behøver ikke nødvendigvis være dop Anonymkode: 68e3c...ebb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå