Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hva skal man gjøre 🙈 saken er at jeg er pasient på et legekontor, der kjenner jeg ei av legesekretærerne, hu er nylig blitt sammen og faktisk forlovet med den slubberten(på en ferie i Dubai av alle ting) så hun er jo happy, mannen har penger og bygger et nytt hus til dem, hu har til å med laget seg en Instagram konto om det huset 🙈 

saken er at den nye typen/legen er en harspikka narrsicist og har 4 barn med to kvinner(annen vær unge med hver av dem i tillegg 🙈 en skikkelig «sjarmør» i tillegg mao.

jeg kjenner hu ene han har barn med ganske godt og gjennom hu her vet jeg at mannen har sex med hu han har barn med ganske så hyppig.. han er utro med den ene han har unge med og som han har elsket og aldri sluppet siden han var 22.. hun mora elsker han også og alt dreier seg egentlig om kulturelle familiære ting med hans familie. Hun her sier at de to kommer alltid til å holde på sammen uansett hva som skjer rundt dem fordi de elsker hverandre og helt ærlig det tror jeg på så lenge som de to her har holdt på og aldri gitt opp. Han tørr bare ikke stå for henne offisielt. Hva gjør jeg med det her? Min venninne som er legesekretær vil at jeg skal fortelle det til kollegaen hennes som er sammen med legen her, men jeg tørr ikke helt for han fyren er ganske crazy i det skjulte og overhode ikke norsk men en latiner med som er temmelig skummel når han vil. Er det rett av meg å si fra og «ofre» meg selv eller kan jeg holde kjeft? 

Anonymkode: cf668...a64

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor finner mammaen han "elsker" og ligger med seg i å være side pike for det han driver med? 

Det høres så drama ut at det nesten bare må forbli sin egen såpeopera boble, å jeg er egentlig imot utroskap. 

Spre det som rykter, så kanskje noen i slekta til denne kvinner ender opp med å fortelle henne det? 

Anonymkode: 10e05...0c6

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor finner mammaen han "elsker" og ligger med seg i å være side pike for det han driver med? 

Det høres så drama ut at det nesten bare må forbli sin egen såpeopera boble, å jeg er egentlig imot utroskap. 

Spre det som rykter, så kanskje noen i slekta til denne kvinner ender opp med å fortelle henne det? 

Vent nå litt, det er jo det du på en måte gjør her. Luring! Sikkert noen som kjenner igjen saken og forteller noen andre det.

• Hjerte 1
Skrevet

Spesielt

Anonymkode: ed416...920

Skrevet

Dytt..

Anonymkode: cf668...a64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...