Gå til innhold

BRUDEPIKER

Gjest Gjest_LindaL_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_LindaL_*
Skrevet

jeg skal ha lillesøster som brudepike,men skal hun gå likt med meg eller gå inn før pappa og meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke vanlig at de går før?? Tror min lille datter skal gå før meg ihvetrfall...

Skrevet

De skal vel helst gå inn først. Og ha kommet opp før du/dere går inn. Men folk gjør jo forskjellig, men jeg ville gjort det på den måten.

Skrevet

Våre gikk før oss.

Enkelte mener at brudepikene da "tar glansen fra bruden" men jeg viste i alle fall at mine gjester var såpass oppegående at de viste jeg var bruden og dagens høydepunkt *ler* så for meg var det helt greit at ungene gikk først!

Skrevet
De skal vel helst gå inn først. Og ha kommet opp før du/dere går inn. Men folk gjør jo forskjellig, men jeg ville gjort det på den måten.

Slik at halve marsjen er ferdig før man kan begynne å gå?

Hvis kirkegulvet er langt, blir vel dette litt uheldig?

Jeg ville sagt at de går foran, men at man begynner å gå samtidig.

Skrevet

Våre gikk rett fremfor oss, for personlig syns jeg det ser fjernt ut om brudepiker/svenner kommer opp til alteret lenge før bruden. Vi gikk samlet opp, for det var riktig for oss.

Om man skal la brudepikene/svenne komme opp før bruden begynner å gå, ser jeg faktisk ikke noe vits med å ha brudebarn i det hele tatt.

Skrevet

Hei!

Jeg var brudepike da jeg var yngre og gikk bak, men det kom av at jeg faktisk var høyere enn bruden, hehe, så de hadde en som var lavere foran, så kom jeg bak av den grunn:) Det går ann å tilpasse etter hva man måte ønske tror jeg:)

xx!

Skrevet

Jeg har vært brudepike to ganger, første gangen gikk jeg foran, andre gangen gikk jeg bak sammen med en annen brudepike, fordi bruden var så redd for at vi skulle ta for mye oppmerksomhet. Jeg skjønte ikke greia med det, vi syntes da ikke i det hele tatt, kunne like gjerne satt frem et bilde av oss ved alteret i steden

Skrevet

Inn forann bruden - ut bak brudeparet.

Gjest Nigo-san
Skrevet
Slik at halve marsjen er ferdig før man kan begynne å gå?

Hvis kirkegulvet er langt, blir vel dette litt uheldig?

Jeg ville sagt at de går foran, men at man begynner å gå samtidig.

Hmm. Mendelssohn-marsjen varer da i minst fem minutter, om man skal ha hele? Skulle likt å se det kirkegulvet :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...