AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #1 Del Skrevet 21. januar 2024 Jeg har ei venninne som holder på å selge leiligheten sin. Hun har flyttet inn hos kjæresten sin imens hun venter på å få selge. Men det er vanskelig å få solgt og hun har hatt flere visninger. På torsdag var det siste visning på ei stund. Megler har sagt at de må ta en pause etter den visningen. I går kom jeg på at jeg har glemt å spørre henne om hvordan det gikk, så jeg sendte melding der jeg spurte om hvordan visningen gikk. Fikk til svar: Hadde den blitt solgt så hadde du hørt det. Har du hørt noe fra meg? Nei, så da er den ikke solgt da Var det dumt av meg å spørre? Kanskje hun forventet at jeg spurte med en gang og ikke ventet i 2 dager Anonymkode: 76c4d...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lantan Skrevet 21. januar 2024 #2 Del Skrevet 21. januar 2024 Jeg syns veninna di svarte frekt. Hun er nok stresset på grunn av salget, men det er ikke en unnskyldning for å oppføre seg sånn. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #3 Del Skrevet 21. januar 2024 det var nok bare et uttrykk for hennes frustrasjon over å ikke ha fått napp. Kanskje hun nettopp hadde fått et definitivt nei fra en mulig interessent, eller rett og slett ingen tilbakemelding på tilbudet i det hele tatt. Ikke noe å stresse med Anonymkode: 50960...0d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #4 Del Skrevet 21. januar 2024 Hadde bare svart: Beklager at jeg i det hele tatt spurte. Jepp, jeg kan også være passiv aggressiv. Anonymkode: f626e...4bf 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #5 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde bare svart: Beklager at jeg i det hele tatt spurte. Jepp, jeg kan også være passiv aggressiv. Anonymkode: f626e...4bf Har lyst å svare at jeg kommer ikke til å spørre om leiligheten en gang til. Men vet ikke om det er riktig måte Anonymkode: 76c4d...583 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #6 Del Skrevet 21. januar 2024 Men kanskje hun kan leie ut leiligheten sin? Da får hun inn litt penger hver mnd, og har i tillegg noe å gå tilbake til om det skulle skjære seg med kjæresten Anonymkode: 0fd2d...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #7 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har lyst å svare at jeg kommer ikke til å spørre om leiligheten en gang til. Men vet ikke om det er riktig måte Anonymkode: 76c4d...583 Jeg hadde nok ikke svart Anonymkode: 0fd2d...7ba 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #8 Del Skrevet 21. januar 2024 Kanskje du var den tiende personen som spurte den dagen? Vi slet med å selge selv, og det var en pine med alle spørsmålene om vi hadde fått solgt. Var kjempe stresset og ville helst ikke bli minnet på det de få gangene jeg klarte å la være å tenke på det. Anonymkode: 5dae8...bc2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #9 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): I går kom jeg på at jeg har glemt å spørre henne om hvordan det gikk, så jeg sendte melding der jeg spurte om hvordan visningen gikk. .. men hvorfor føler du at det er din "plikt" å følge med på forløpet? Det er jo fint å ha venner som bryr seg, men det kan faktisk også bli for mye Anonymkode: 50960...0d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #10 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kanskje du var den tiende personen som spurte den dagen? Vi slet med å selge selv, og det var en pine med alle spørsmålene om vi hadde fått solgt. Var kjempe stresset og ville helst ikke bli minnet på det de få gangene jeg klarte å la være å tenke på det. Anonymkode: 5dae8...bc2 Men tror du ts. er tankeleser? Anonymkode: 792fb...81c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #11 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har lyst å svare at jeg kommer ikke til å spørre om leiligheten en gang til. Men vet ikke om det er riktig måte Anonymkode: 76c4d...583 Nei, ikke skriv dette. Ville heller bare latt være å svare. Anonymkode: c3524...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #12 Del Skrevet 21. januar 2024 Fint at du bryr deg! Vil tro venninnen din er sliten og stresset. Det beste er nok å bare ikke svare henne. Ikke synk ned til hennes nivå med å svare ufint. Anonymkode: f7802...100 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 21. januar 2024 #13 Del Skrevet 21. januar 2024 Hva med å si, den blir solgt skal du se! Går det fint med deg? Har du lyst å gå en tur neste uke? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #14 Del Skrevet 21. januar 2024 lillevill skrev (2 timer siden): Hva med å si, den blir solgt skal du se! Går det fint med deg? Har du lyst å gå en tur neste uke? Hmm 🤔 Anonymkode: 76c4d...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #15 Del Skrevet 21. januar 2024 Jeg hadde valgt å ikke svare på den meldingen. La henne være i fred og roe seg ned. Hun vil nok forstå at hun overreagerte Anonymkode: d6b1a...deb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #16 Del Skrevet 21. januar 2024 Hun er lei seg for at det ikke gikk bra. Dessverre kom det feil ut. Du kan velge å overse det og støtte henne. Foreslå en kafétur. Eller du kan velge å lage "krig" med å være frekk tilbake. Det kan ende i vennskap. Jeg tror dere begge er glade i hverandre. Anonymkode: 43c65...641 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #17 Del Skrevet 21. januar 2024 *ende i Uvennskap, skulle det stå Anonymkode: 43c65...641 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #18 Del Skrevet 21. januar 2024 Har ikke jeg nylig lest akkurat denne problemstillingen?? Anonymkode: 2637d...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #19 Del Skrevet 21. januar 2024 Det er så mye rart på Vennskap og sosiale relasjoner forumet. Tydelig at folk med destruktive relasjoner trekker seg til slike steder. Synes det tok kaka i julen, men heldigvis har det roet seg etter nyttår. Anonymkode: 4e343...d63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #20 Del Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er så mye rart på Vennskap og sosiale relasjoner forumet. Tydelig at folk med destruktive relasjoner trekker seg til slike steder. Synes det tok kaka i julen, men heldigvis har det roet seg etter nyttår. Anonymkode: 4e343...d63 Skoleferie, vet du... Men, for å svare TS: Hvis det i utgangspunktet er et godt vennskap, og det kun var nå i denne spesielle situasjonen at hun svarte på den måten, så ville jeg vært overbærende og heller lagt opp til en vennlig tone for å trøste henne. Er hun derimot ofte frekk og/eller nedlatende, ville jeg nok ha tatt det opp med henne, hvis jeg ikke bare hadde faset ut hele vennskapet. Går man bare og irriterer seg over hverandre, kan tiden være inne til å gå hver sin retning. Anonymkode: 4f4a6...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå