Gjest Prøver Skrevet 29. januar 2006 #1 Skrevet 29. januar 2006 Når man er gravid, er det mulig å gå rundt med mensmurringer og vondt i mage og rygg en hel uke før IKM? Jeg har hatt vondt hele uken og har tatt en test, men den var negativ. IKM er på onsdag så jeg kan jo fortsatt være gravid. Hvis ikke jeg er gravid så er jeg litt bekymret for om jeg kan ha blitt syk på noe vis, det føles ikke helt normalt å gå med sånne murringer så lenge. Hvordan kjennes de ut før IKM når man er blitt gravid? Får man litt ekstra vondt i mage/ rygg?
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #2 Skrevet 29. januar 2006 Jeg kan ikke svare på om det er normalt hvis man er gravid, men jeg har det ofte opptil en uke før IKM. Det kan komme å gå litt eller vare hele tiden.
Nanne Skrevet 1. februar 2006 #3 Skrevet 1. februar 2006 sniker meg inn en liten tur, jeg var sånn ei uke før jeg forventet mens. Jeg tok å testet meg noen dager før og den var negaiv menden dagen mensen skulle komme så testet jeg posetivt. Hvordan gikk det med deg?
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #4 Skrevet 2. februar 2006 Jeg var ikke gravid. Prøver igjen i februar. Ønsk meg lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå