AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #1 Skrevet 21. januar 2024 jeg har slitt en god stund med den mentale helsen nå. Er forferdelig mye redd og er veldig nedfor, slik har det vært lenge. Og det er jo lange ventetider for å komme inn til psykolog. I mellomtiden har jeg brukt helsesøster via studentsamskipnaden. Så kan jeg komme når jeg måtte trenge det og hun sier jeg kan komme når som helst. Men problemet er at nå føler jeg meg mer til en bry. Er så redd hun er lei av meg. Og egentlig ikke vil høre på meg. Men samtidig trenger jeg henne og jeg snakker ganske godt med henne. Stoler veldig på denne personen. Jeg har aldri klart å åpne meg så mye for en person før. Men det blir liksom vanskeligere og vanskeligere å sende en melding og spørre om en samtale fordi nå føler jeg meg til en bry. Har jeg en grunn til å føle det slik? Anonymkode: 1f1c3...401 8
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #2 Skrevet 21. januar 2024 Stol på det hun sier. Selvnedvurderende tanker og å føle seg til bry er vanlig hvis man sliter psykisk. Ikke la det stoppe deg i å få hjelp. Lykke til! ❤️ Anonymkode: 2ec7f...761 1 5
Molly 4.5 år Skrevet 21. januar 2024 #3 Skrevet 21. januar 2024 Klart du ikke er til bry. Bare fortsett å gå til hun. Klemmer ❤️❤️❤️ 3
fru Alving Skrevet 21. januar 2024 #4 Skrevet 21. januar 2024 Nei du er ikke til bry. Hun er der for å hjelpe, det er jobben hennes og om du føler det hjelper deg så fortsetter du og gå dit. 1 2 2
endo Skrevet 21. januar 2024 #5 Skrevet 21. januar 2024 Det er en del av jobben hennes, og du er neppe til bry. Fortsett snakke med henne mens du venter på psykolog. stå på. Du er sterk som tør spørre om hjelp 3
Gjest Anonvm Skrevet 21. januar 2024 #6 Skrevet 21. januar 2024 Hun har utdannet seg for å høre på deg, hun får brukt faget sitt og utviklet seg ved å høre på deg, hun får betalt for å høre på deg, og med å høre på deg har hun en meningsfull jobb å gå til. Hun er ikke lei av deg. Og hun er din "medisin" og "hjelpemiddel" for at du skal få bedre helse. Fortell henne om disse tankene. Da får hun enda mer innsikt i ditt tilfelle.
exictence Skrevet 21. januar 2024 #7 Skrevet 21. januar 2024 Jeg tror tvert om at hun føler det er smigrende at du viser henne tillit 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #8 Skrevet 21. januar 2024 Hun er helsesykepleier. Hun velger å jobbe som det og på ditt studiested fordi hun har stor omsorg for unge mennesker og ønsker å hjelpe. Ta imot hjelpen hun tilbyr. Du er ikke til bry, du er syk 🙂 Tror du en sykepleier synes det er til bry med folk som har vondt i magen eller brukket et bein? Du har vondt i følelsene dine. Gjør det som skal til for å bli bedre. Anonymkode: 0194d...4ac 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #9 Skrevet 21. januar 2024 Takk for svar. Det er fint å høre at man ikke er til bry. Selvom jeg føler det uansett, men skal manne meg opp til å få en samtale til. Ts Anonymkode: 1f1c3...401 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #10 Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Takk for svar. Det er fint å høre at man ikke er til bry. Selvom jeg føler det uansett, men skal manne meg opp til å få en samtale til. Ts Anonymkode: 1f1c3...401 Er det mulig å få satt opp litt jevnlige samtaler fremover -slik at du slipper å føle du må spørre hver gang? Anonymkode: 59e54...79a
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #11 Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): jeg har slitt en god stund med den mentale helsen nå. Er forferdelig mye redd og er veldig nedfor, slik har det vært lenge. Og det er jo lange ventetider for å komme inn til psykolog. I mellomtiden har jeg brukt helsesøster via studentsamskipnaden. Så kan jeg komme når jeg måtte trenge det og hun sier jeg kan komme når som helst. Men problemet er at nå føler jeg meg mer til en bry. Er så redd hun er lei av meg. Og egentlig ikke vil høre på meg. Men samtidig trenger jeg henne og jeg snakker ganske godt med henne. Stoler veldig på denne personen. Jeg har aldri klart å åpne meg så mye for en person før. Men det blir liksom vanskeligere og vanskeligere å sende en melding og spørre om en samtale fordi nå føler jeg meg til en bry. Har jeg en grunn til å føle det slik? Anonymkode: 1f1c3...401 Slik er det å være ha en unnvikende personlighet, men du har like rett som andre syke få hjelp.🌸 Anonymkode: 1c77f...f53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå