Perelandra Skrevet 22. januar 2024 #41 Del Skrevet 22. januar 2024 Tråden er ryddet for latterliggjøring, innlegg av utestengt bruker og svar til dette Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #42 Del Skrevet 22. januar 2024 Er kvinne. Tror aldri det vil skje at menn blir de undertrykte. Men for å sette det på spissen, da: Menn, er det så ille om dere blir undertrykte i noen hundre år? Kan vel ikke være så ille om dere (not all menn blabla) syns kvinner burde være det så lenge. Anonymkode: 35c3f...3f0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #43 Del Skrevet 22. januar 2024 Nei, jeg tror ikke feminister sikler etter hevn. Min erfaring med ytterpunktene er at menn som har et problem med kvinner er fryktelig opphengt i kvinner, renner ned kvinneguiden og klager på at de ikke blir valgt. Kvinner som har et problem med menn ønsker bare få være i fred. Nå har jeg aldri vært med i et mannsforum med det hadde vært interessant å høre om jeg tar feil, er det en drøss med sure damer der som klager over at de er for stygge til å få seg noe? Og at mannsjåvinismen ødelegger samfunnet? Og at menn ikke lenger er maskuline? Anonymkode: 64052...b6e 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #44 Del Skrevet 22. januar 2024 Tenker at normale, sunne, menn og kvinner forstår at vi er mennesker, og at vi trenger begge kjønn. Skal jeg liksom hevne meg på min mann/ min bror/ mine sønner fordi mine forfedre levde før kvinnen hadde frihet. Heller ikke menn hadde stemmerett før. Også menn var undertrykte. Opplyste mennesker i dag forstår at vi skal respektere hverandre, og par må jobbe i team. Er man for egoistisk klarer man ikke det. Tror alt snakket om incels osv handler om folk som ikke forstår/ får til samhandling over tid, og de finnes i begge kjønn. Anonymkode: 13fbe...800 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 22. januar 2024 #45 Del Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det tror jeg pr i dag er fint lite. Kvinnene vil bli mer og mer selvstendige og i større og større grad ville klare seg selv. Anonymkode: 05ac8...fc0 Det kan vel føre til mer genuin nerhet? I stedenfor at kvinner må late som de ønsker og gifte seg for å ha en intekt og menn må late som for å få middag og rent hu, så kan vi være ærlige og være sammen om vi ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #46 Del Skrevet 22. januar 2024 Pringle skrev (3 timer siden): tvinger politisk korrekthet inn i dagligtalen, og humoren ut av hverdagen. I likestillingens navn skal, og må, kvinner ut i arbeidslivet, og jobbe dobbelt++, fordi én lønning ikke lenger er nok til å brødfø en familie, og fordi kravene til hvordan det skal se ut hjemme, er blitt strengere enn da kvinner "bare" var husmødre. Hvilken humor er det du savner? Sånn, spesifikt ? At man må være 2 stk for å "drive husholdning" kan du forklare meg, hvordan det er "giftig feminisme" sin skyld, framfor kapitalisme ? Anonymkode: d5668...26c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #47 Del Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvis vi tenker spekulativt her Tror du at det er en mulighet for at vi når en fremtid der kvinner har nådd tilstrekkelig "makt" slik at de velger å hevne seg på menn i den grad at menn ender opp med å bli undertrykte? Og tror du at mange kvinner (spesielt feminister) i dag sikler etter hevn i hemmelighet? Spekulativt og spennende Anonymkode: 67e90...922 Du er ikke undertrykket bare fordi du må selv vaske de skitne bokserne dine og lage din egen mat. Anonymkode: 4ab84...463 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #48 Del Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg bryr meg mer om kvinner ønsker å gå gravide enn om befolkningen skal være så så stor. Individ først. Anonymkode: 3dca2...f9a Dette er oppskriften for ett samfunn i forfall. Anonymkode: e5d50...b4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raphael Skrevet 22. januar 2024 #49 Del Skrevet 22. januar 2024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #50 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Menn, er det så ille om dere blir undertrykte i noen hundre år? Anonymkode: 35c3f...3f0 Hvem i huleste har lyst til å være undertrykt? Det er ikke positivt AnonymBruker skrev (21 timer siden): Skal jeg liksom hevne meg på min mann/ min bror/ mine sønner fordi mine forfedre levde før kvinnen hadde frihet Anonymkode: 13fbe...800 NEMLIG!!! Slik er det faktisk noen feminister tenker i dag. Jeg pratet en gang med ei som ønsket folkedrap på menn Raphael skrev (20 timer siden): XD legendarisk Anonymkode: eb0de...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #51 Del Skrevet 23. januar 2024 Raphael skrev (20 timer siden): Bli prostituerte? Sååå hvor skal pengene komme fra? Hvor skal menn få penger til både å overleve og betale disse prostituerte? Jeg har vært ekstremt fattig, og prostitusjon ble foreslått for meg som en mulighet. Jeg valgte likevel å nesten sulte i hjel kontra det å selge meg selv. Og fikk til slutt fått på en dårlig betalt jobb. Betyr det at jeg ikke er kvinne? Eller at ingen kvinner ville gjort som meg? Hva tror du ratioen vil være av menn som blir prostituerte? Ganske mange av de fra før også. Og hvorfor tror du det ville hjulpet med vold, krig og bueskyting(?) i en økonomisk krise? Hvem skal man krige mot? Anonymkode: 67079...1ec 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 24. januar 2024 #52 Del Skrevet 24. januar 2024 Når jeg tenker på kvinners stilling og behandling gjennom det aller meste av historien, så sikler jeg etter hevn ja😅 Men realistisk sett så er det viktig at kvinner kommer i en posisjon der menn ikke er en trussel for oss, og ikke en fare for oss lengre. Men tviler på at menn vil bli behandlet særlig dårlig i praksis. De fleste kvinner blir sammen med en mann de er glad i, og man behandler vanligvis personer man er glad i bra. Mens jeg som lesbisk har flere mannlige venner som er bra personer som jeg ikke vil at skal behandles dårlig. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #53 Del Skrevet 25. januar 2024 Kommer aldri til å skje. Mange kvinner liker ikke andre kvinner og vil gjøre hva som helst for en mann eller flere menn. Kvinner er mindre voldelige enn menn. Kvinner er svakere enn menn. Kvinner er nesten helt ubrukelige. Anonymkode: 33d27...539 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 2. februar 2024 #54 Del Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 21.1.2024 den 20.06): Fakta er nok at de fleste kvinner ønsket å ha sex kontinuerlig og da ble konsekvensen at de var gravide kontinuerlig. Det var sikkert ikke et valg. Anonymkode: 8fd49...f2e Nå tuller du felt, om kvinner ønsket og ha sex ble ikke anerkjent som relevant før 1902. Før det var voldtekt innen for ekteskapet helt lovlig, og det tok 70 år fra loven ble laget til den førte til en faktisk dom. Så det at kvinner selv har hat rett til og besteme om de skal ha sex er en veldig ny motens ting her i Norge! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 2. februar 2024 #55 Del Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 22.1.2024 den 14.29): Dette er oppskriften for ett samfunn i forfall. Anonymkode: e5d50...b4e Vi holder på og ødelegge planeten fordi den er overbefolket. Så jeg tviler på at mangel på graviditeter er det som gjør slutt på samfunnet.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #56 Del Skrevet 2. februar 2024 Jeg tror fullt og helt at norske menn vil bli holdt nede i all fremtid. Norske menn holdes nede politisk og sosialt. Norske kvinner vedtar bare lover som er gunstige for seg selv og pengene får de gjennom skatter og avgifter de fleste menn må betale. La oss innse en ting gutta; kvinner kommer ikke til å lide noe nevneverdig i fremtiden heller. Det er også heller ikke slik at noen kvinne kommer til å lide noe nevneverdig som de blir eldre. De har gode, trygge jobber. De har et nettverk med venninner. Og et 500000 volt lufttrykkborr under senga til å massakrere klitoris om de ikke finner seg en desperat mann på nett eller på byen som vil gi dem kjøtt. Kvinner klarer seg helt fint de. De aller, aller fleste har staten bak seg og er godt beskyttet av mannfolk som fortsatt tror norske kvinner er den parten her til lands som må beskyttes. Og kvinnene nyter denne makta godt og tenker seg ikke om to ganger om de vil gjøre endringer til systemet. Norske menn har heller ingen evne til å få til endring siden norske kvinner og deres mannlige lakeier stemmer pro-kvinne ved enhver anledning. Så gled dere til fremtiden boys. Norge er på sikt et mislykket matriarki, men akkurat nå er det et vellykket matriarki Anonymkode: dc647...50b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #57 Del Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 21.1.2024 den 17.35): Hvis vi tenker spekulativt her Tror du at det er en mulighet for at vi når en fremtid der kvinner har nådd tilstrekkelig "makt" slik at de velger å hevne seg på menn i den grad at menn ender opp med å bli undertrykte? Og tror du at mange kvinner (spesielt feminister) i dag sikler etter hevn i hemmelighet? Spekulativt og spennende Anonymkode: 67e90...922 Det er jo ikke spekulativt i det hele tatt, men en realitet vi har passert for lengst. Det er jo stadig oppslag om at det mannlige kjønnskromosomet svekkes, og det skjer jo ikke uten grunn.. Det er i dagens samfunn vanskelig for menn å leve ut deres ønsker, drømmer og drifter til det fulle. Ja, de er undertrykte. Til en viss grad er det nok bra, mennvi nærmer oss nok et stadie der det har gått for langt.. Anonymkode: 558f7...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #58 Del Skrevet 2. februar 2024 Jeg er beinhard feminist, og det jeg vil er at mannen min bidrar med halvparten av prnga og halvparten av arbeidet, og at han forstår at min tid og mine behov er like viktige som hans. Verre og mer aggressivt er det ikke. Heldigvis har jeg penger og jobb og eiendom til å klare meg sjøl hvis han ikke hadde forstått det, men han forstår jo at det må være på den måten jeg skisserer over. Fornuftig mann. Anonymkode: 10e6e...bb4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #59 Del Skrevet 2. februar 2024 Nei, det tror jeg ikke. Kvinner og menn fungerer stort sett utmerket sammen. De aller fleste av oss har mannlige og kvinnelige kollegaer, og de fleste jeg kjenner setter pris på dette. De aller fleste av oss er også heterofile, og ønsker å finne en livspartner. Så finnes det alltid menn som hater kvinner og kvinner som hater menn, men slik er det med alt. Det er alltid noen som vil hate, uansett hva. Heldigvis er de aller fleste hyggelige, oppegående, og ønsker å leve sammen i sus og dus. At vi blir mer likestilte er også en bra ting. Vi behøver flere mannlige psykologer, leger og sykepleiere og lærere, og flere kvinner i tekniske yrker, håndverk, osv. Anonymkode: 70cab...4c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #60 Del Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 23.1.2024 den 10.48): Hvem i huleste har lyst til å være undertrykt? Det er ikke positivt Anonymkode: eb0de...370 Misforstod du helt eller????? Selvsagt vil ikke menn være undertrykt. Men de hadde ingen problem med å undertrykke kvinner så lenge....? Og at det var "til det beste"/"ikke så ille" etc. Ingen trenger å være undertrykt, men menn kunne vel saktsens tåle litt, all den tid de har undertrykt kvinner. Anonymkode: 35c3f...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå