AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #1 Skrevet 21. januar 2024 Hei! For en uke siden fikk jeg positiv test, jeg har vært veldig kvalm i ca 10 dager og venstre pupp har vært sjukt vond. Ellers har jeg ikke merket noe. I dag våknet jeg av en rar følelse på venstre side nederst i magen og to sprengvonde pupper. Murrende/stikkende følelse nederst i magen og jeg har også fått rosa utflod. Jeg vet dere ikke er leger, men det kanskje er noen som vet noe her? Anonymkode: 16f3e...687
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #2 Skrevet 21. januar 2024 Dessverre er det helt umulig for oss å svare på. Det kan være helt ufarlig, eller det kan være begynnende spontanabort. Den gode nyheten er at stikninger er helt vanlig, og skjøre slimhinner gjør at man kan få blod i utfloden (rosa utflod) uten at noe er galt 😊 Anonymkode: 6427c...8c8 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #3 Skrevet 21. januar 2024 Rosa utflod er som regel uskyldig blødning fra slimhinner i underlivet, som følge av at graviditet gjør alle slimhinner mer skjør. Man blør typisk ved tannpuss osv. og kan få rosa utflod etter sex. At du har masse symptomer er og veldig positivt. Ville stresset mer ved brun eller blodfarget blødning, ryggsmerter og lite symptomer. Anonymkode: 61b6d...54d
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #4 Skrevet 21. januar 2024 Det blir ren gjetning for oss, men jeg kan kanskje betrygge deg med at det er veldig vanlig ☺️ Hadde selv litt lette blødninger i uke 5 og 6.. Og ved sex fikk jeg alltid litt farget utflod etterpå på grunn av skjøre slimhinner. Uroer du deg veldig kan du jo ta en privat ultralyd, det hjalp meg mye. Anonymkode: 7442e...8cd
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #5 Skrevet 21. januar 2024 Det er umulig å vite. Det kan være så mangt. Du kan vente og se, eller prøve høre om du kan bestille privat time, men du er fremdeles ganske tidlig. Noen ønsker å vente til 7-8 uker. Anonymkode: 9d878...b98
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #6 Skrevet 21. januar 2024 Jeg hadde også rosa utflod på omtrent samme tidspunkt, det var helt normalt og babyen har det fint Prøv å ikke bekymre deg og vent til ultralyd, bestill en time til tidligere UL hvis du er veldig nervøs. Anonymkode: fa621...064
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå